Facebook - konwersja

Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
13 grudnia 2013
49,00
4900 pkt
punktów Virtualo

Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - ebook

Mentor Twojej kariery

Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.

Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.

Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.

Spis treści

Trudne początki (9)

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)

  • Inne spojrzenie (15)
  • Pieniądze (19)
  • Przekonania (24)
  • Zmiana przekonań (29)
  • Koncentracja (31)
  • Zmiana koncentracji (34)
  • Kontrola (43)

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)

  • Skąd się biorą decyzje (50)
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)
  • Potrzeby (53)
  • Pewność (55)
  • Urozmaicenie (61)
  • Uznanie (65)
  • Przynależność (69)
  • Rozwój (72)
  • Prawa wpływu (75)

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)

  • Dlaczego i jak (100)
  • Cele (107)
  • Technologia (131)
  • Jak zdobywać wiedzę? (132)
  • Podsumowanie (140)

Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (143)

  • Lista kontaktów (148)
  • Osoby wpływowe (149)
  • Rekomendacje (151)
  • Lista możliwości (158)
  • Nawyki (160)

Rozdział 5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (167)

  • Rozmowa telefoniczna (171)

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
  • Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
  • Kolejny krok (266)

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)

  • Różnice indywidualne (274)
  • Metaprogramy (274)
  • Systemy reprezentacji (290)
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)

Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)

  • Konflikt relacji (314)
  • Mentalność pracownika (317)
  • Piramida (320)
  • Masz do mnie interes... (324)
  • Lęk (325)
  • Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)
  • Moje doświadczenia (333)

Zakończenie (337)

Zawartość CD (343)

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-8744-2
Rozmiar pliku: 3,0 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij