Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - ebook
Mistrz sprzedaży. Wydanie 3 poszerzone - ebook
Mentor Twojej kariery
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego.
Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy.
Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
Spis treści
Trudne początki (9)
Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)
- Inne spojrzenie (15)
- Pieniądze (19)
- Przekonania (24)
- Zmiana przekonań (29)
- Koncentracja (31)
- Zmiana koncentracji (34)
- Kontrola (43)
Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)
- Skąd się biorą decyzje (50)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (52)
- Potrzeby (53)
- Pewność (55)
- Urozmaicenie (61)
- Uznanie (65)
- Przynależność (69)
- Rozwój (72)
- Prawa wpływu (75)
Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (99)
- Dlaczego i jak (100)
- Cele (107)
- Technologia (131)
- Jak zdobywać wiedzę? (132)
- Podsumowanie (140)
Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (143)
- Lista kontaktów (148)
- Osoby wpływowe (149)
- Rekomendacje (151)
- Lista możliwości (158)
- Nawyki (160)
Rozdział 5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (167)
- Rozmowa telefoniczna (171)
Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (207)
- Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (210)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (224)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (238)
- Kolejny krok (266)
Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (267)
- Różnice indywidualne (274)
- Metaprogramy (274)
- Systemy reprezentacji (290)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (293)
Rozdział 8. Czym jest network marketing (301)
- Konflikt relacji (314)
- Mentalność pracownika (317)
- Piramida (320)
- Masz do mnie interes... (324)
- Lęk (325)
- Jak osiągnąć sukces w MLM? (326)
- Moje doświadczenia (333)
Zakończenie (337)
Zawartość CD (343)
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-8744-2 |
Rozmiar pliku: | 1,9 MB |