Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - ebook
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone - ebook
Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!
Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się tak, ponieważ często za sprzedawanie biorą się ludzie… którzy tego nie lubią. Mimo że wiedzą, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdają sobie sprawę z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdę duże dochody. Mimo że jest to praca w miarę samodzielna, dająca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarządzania samym sobą oraz doboru środków prowadzących do celu.
Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturę wojownika, by z determinacją walczyć o obrót przekładający się na własne dochody. Równocześnie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalająca bez zdenerwowania czekać na finalizację dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować się ludźmi, by stać się najlepszym doradcą i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to świetny wstęp do bycia dobrym handlowcem, ale to za mało, by stać się mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzędzia, jakimi posługują się magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podręczny zestaw zaklęć handlowych, o których skuteczności przekonało się już wielu polskich sprzedawców. Sięgnij po nią i dołącz do mistrzów sprzedaży!
Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi.
Załączona płyta audio CD zawiera zapis wywiadów, które autor przeprowadził z jednymi z najlepszych sprzedawców w Polsce.
Patron merytoryczny:
Spis treści
Trudne początki (9)
1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować (13)
- Inne spojrzenie (15)
- Pieniądze (19)
- Przekonania (24)
- Zmiana przekonań (29)
- Koncentracja (31)
- Zmiana koncentracji (34)
- Kontrola (43)
2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie (47)
- Skąd się biorą decyzje (48)
- Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle (50)
- Potrzeby (51)
- Pewność (53)
- Urozmaicenie (59)
- Uznanie (63)
- Przynależność (68)
- Rozwój (70)
- Prawa wpływu (74)
3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy (97)
- Dlaczego i jak (98)
- Cele (105)
- Technologia (129)
- Jak zdobywać wiedzę? (130)
- Podsumowanie (138)
4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów (141)
- Lista kontaktów (146)
- Osoby wpływowe (147)
- Rekomendacje (149)
- Lista możliwości (155)
- Nawyki (157)
5. Jak się spotkać? Jak umówić się na spotkanie handlowe (163)
- Rozmowa telefoniczna (167)
6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe (203)
- Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji (206)
- Etap drugi - zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb (220)
- Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja (234)
- Kolejny krok (262)
7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach (263)
- Różnice indywidualne (269)
- Metaprogramy (270)
- Systemy reprezentacji (286)
- Pięcioczynnikowy Model Osobowości (289)
8. Networkmarketing. Sprzedaż czy nie sprzedaż? (297)
- Konflikt relacji (307)
- Mentalność pracownika (310)
- Piramida (312)
- Masz do mnie interes... (314)
Zakończenie (322)
Zawartość CD (327)
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-4885-6 |
Rozmiar pliku: | 2,4 MB |