Mit przedsiębiorczości - ebook
Mit przedsiębiorczości - ebook
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.
Spis treści
Podziękowania
Przedmowa
Wprowadzenie
Część pierwsza
Mit przedsiębiorczości i małe firmy
Rozdział 1. Mit przedsiębiorczości
Rozdział 2. Przedsiębiorca, menedżer i specjalista techniczny
Rozdział 3. Faza zarodkowa: czas specjalisty technicznego
Rozdział 4. Faza rozkwitu: znajdowanie pomocników
Rozdział 5. Poza strefą komfortu .
Rozdział 6. Dojrzałość: przedsiębiorcze spojrzenie
Część druga
Rewolucja przekręć-kluczyk: nowe spojrzenie na biznes
Rozdział 7. Rewolucja przekręć-kluczyk
Rozdział 8. Prototyp franczyzy
Rozdział 9. Pracuj nad swoją firmą, a nie w niej
Część trzecia
Budowanie małej firmy, która działa!
Rozdział 10. Proces rozwoju biznesu
Rozdział 11. Twój program rozwoju biznesu
Rozdział 12. Wyznacz cel podstawowy
Rozdział 13. Wyznacz cel strategiczny
Rozdział 14. Zbuduj strategię organizacyjną
Rozdział 15. Zbuduj strategię zarządzania
Rozdział 16. Zbuduj strategię zasobów ludzkich
Rozdział 17. Twoja strategia marketingowa
Rozdział 18. Zbuduj strategię systemową
Rozdział 19. List do Sary
Epilog. Zwrócić małym przedsiębiorcom marzenia
Posłowie. Zrób pierwszy krok
O autorze
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8087-025-3 |
Rozmiar pliku: | 3,7 MB |