MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - ebook
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone - ebook
Biznes na miarę XXI wieku
Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko jest możliwe, jeśli wybierze się odpowiednią drogę do celu. Twoją drogą może okazać się MLM - marketing sieciowy, zwany też wielopoziomowym.
Trzymasz w rękach dostosowany do naszych realiów poradnik, skierowany do każdego, kto chce praktykować MLM w Polsce. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepów, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzenia firmy. Początki oczywiście są trudne - trzeba włożyć sporo wysiłku, aby dynamicznie wystartować i stworzyć własny zespół. Efekty jednak będą warte poniesionych kosztów - właściwie prowadzony marketing wielopoziomowy odwdzięczy się stabilnym i wysokim dochodem, pozostawiając Ci sporo czasu na realizację prywatnych pasji.
Paweł Lenar - przedsiębiorca, trener, autor książek oraz lider aktywnie działający w branży marketingu sieciowego. Laureat prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards (Profesjonalny Sprzedawca Roku) w kategorii Menedżer Branży MLM. W krótkim czasie zbudował sprawnie funkcjonującą, wielotysięczną strukturę MLM, rozwijającą się w Polsce oraz kilku innych krajach Europy i na świecie. W swojej działalności stawia na profesjonalizm i rzetelne podejście do biznesu. Specjalizuje się również w tematyce związanej ze sztuką prezentacji.
Odwiedź stronę www.PawelLenar.pl.
Spis treści
O autorze (9)
Do kogo skierowana jest ta książka? (13)
- Książka na solidnych podstawach (14)
1. Marketing sieciowy - czy to dobry biznes dla Ciebie? (15)
- Wprowadzenie (15)
- Idea marketingu sieciowego (16)
- Ważna różnica pomiędzy klasyczną dystrybucją a MLM (18)
- Trzy poziomy współpracy z firmą marketingu sieciowego (24)
- Dziewięć walorów marketingu sieciowego (27)
- Praca etatowa, tradycyjny biznes i marketing sieciowy (42)
- Wady marketingu sieciowego (45)
- Podsumowanie (50)
2. Jak możesz stworzyć źródło dochodu pasywnego (53)
- Wprowadzenie (53)
- Historia Pabla i Bruna (54)
- Czym jest dochód pasywny? (66)
- Czas i pieniądze (71)
- Kwadrant przepływu pieniędzy Roberta Kiyosakiego (78)
- Dochody w marketingu sieciowym (90)
- Podsumowanie (98)
3. Stań się liderem sieci i zacznij odnosić sukcesy (99)
- Wprowadzenie (99)
- Dlaczego najbogatsi ludzie na świecie budują sieci? (100)
- Sieci handlowe dominują (101)
- Potęga dźwigni (102)
- Kto odnosi największe sukcesy w biznesie? (103)
- Ukryta moc pozytywnego myślenia (109)
- Mistrzostwo w zadawaniu pytań (111)
- Sekrety rozwoju osobistego (114)
- Jeśli masz wystarczająco mocne DLACZEGO, znajdziesz każde JAK (121)
- Krystalicznie przejrzysta lista celów (122)
- Ziemia Diamentów w Polsce (124)
- Zacznij latać z orłami (127)
- Najlepszy czas na działanie jest Teraz! (130)
- Co determinuje Twoją przyszłość? (133)
- Potęga samodyscypliny (135)
- Sekrety skutecznych prezentacji (137)
- Spójność wewnętrzna, czyli przycisk Turbo w biznesie (139)
- To, co robisz, jest wzorem wykutym w skale (143)
- Jak się zorganizować, aby pracować efektywnie? (145)
- Lider MLM jest mistrzem budowania relacji (150)
- Potęga dominującej myśli (153)
- Zadbaj o swój pojazd (156)
- Jak mocne są Twoje fundamenty? (158)
- Podsumowanie (161)
4. Narzędzia pracy profesjonalnego lidera sieci (163)
- Wprowadzenie (163)
- Lider MLM - ukryty wewnątrz Ciebie (164)
- Znaczenie narzędzi w pracy lidera sieci (168)
- Jak skutecznie zacząć - czyli 7 pierwszych kroków (174)
- Lista kontaktów - złoto biznesu (179)
- Prezentacja podstawowa (184)
- Praca z wykorzystaniem internetu (185)
- Profesjonalna obecność w Internecie (188)
- Profesjonalne szkolenie (193)
- Znaczenie systemów (196)
- Kreowanie wizerunku poprzez profesjonalny design (198)
- Podsumowanie (203)
5. Społeczne znaczenie marketingu sieciowego (205)
- Wprowadzenie (205)
- Etyka w profesjonalnym marketingu sieciowym (205)
- Wartości wśród liderów marketingu sieciowego (207)
- Marketing sieciowy a problem bezrobocia (209)
- Marketing sieciowy a kryzys gospodarczy (211)
- Sposób na sukces w biznesie w niepewnych czasach (212)
- Podsumowanie (213)
6. Perspektywy rozwoju MLM w przyszłości (215)
- Wprowadzenie (215)
- Styl życia dzięki profesjonalnemu marketingowi sieciowemu (215)
- MLM za kilka i kilkanaście lat (217)
- Faza Shakeout (218)
- Pierwsza i jedyna szansa (220)
Motywy i korzyści wynikające z profesjonalnej działalności w marketingu sieciowym (225)
Zakończenie (251)
- Spotkaj się z autorem! (252)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-8682-7 |
Rozmiar pliku: | 7,9 MB |