Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Mobile Web Development. Smashing Magazine - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
14 listopada 2013
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

Mobile Web Development. Smashing Magazine - ebook

"Smashing Magazine" to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych zagadnieniom z dziedziny programowania, między innymi tworzenia profesjonalnych stron WWW. Jest to obowiązkowa pozycja wśród ulubionych serwisów każdego projektanta i dewelopera. Na łamach tego portalu najwybitniejsi eksperci dzielą się wiedzą z zakresu projektowania interfejsów użytkownika, aplikacji mobilnych i stron WWW.

Kolejna książka z tej serii poświęcona jest w całości aplikacjom mobilnym. W trakcie lektury poznasz podstawy HTML5, CSS3 i JavaScriptu oraz zaznajomisz się z możliwościami, jakie dają one deweloperom. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak skonfigurować platformę rozwojową i produkcyjną, jak stworzyć prototyp oraz jaką bazę danych warto wykorzystać. Ponadto nauczysz się w praktyce stosować mechanizmy geolokalizacji czy integracji z serwisami społecznościowymi oraz kontrolować wydajność Twojej aplikacji. Na sam koniec przekonasz się, że przygotowanie aplikacji do premiery wcale nie jest takie trudne. Nie martw się, z tą książką odniesiesz sukces!

Sprawdź:

  • jakie nowości kryją HTML5 i CSS3
  • jak przygotować platformę rozwojową i produkcyjną
  • jak przechowywać dane w aplikacji mobilnej
  • dlaczego warto tworzyć aplikacje na urządzenia przenośne
  • jak odnieść sukces

Fenomenalne źródło informacji o aplikacjach mobilnych!

Spis treści

CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO HTML5, JS I CSS (15)

Rozdział 1. Wprowadzenie do programowania na platformy mobilne (17)

  • Przykłady mobilnych stron WWW (18)
  • Platformy natywne kontra WWW (20)
    • Wady i zalety platform natywnych oraz WWW (20)
    • Rozwiązania umożliwiające przejście z platformy WWW na natywną (22)
  • Urządzenia i systemy operacyjne (23)
  • Estetyka projektu (25)
    • Informacje o postępie operacji (25)
    • Wzorce projektowe systemu iOS (25)
    • Wzorce projektowe Androida (25)
    • Wymiary okna (25)
    • Orientacja ekranu (27)
    • Czcionki (28)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Przegląd technologii mobilnych (31)

  • HTML (32)
    • Kluczowe cechy HTML5 (32)
  • CSS3 (40)
    • Kluczowe cechy CSS3 (40)
  • JavaScript (46)
    • jQuery (46)
    • XUI (46)
    • Zepto (47)
    • jQTouch (47)
  • Frameworki i narzędzia do tworzenia interfejsu użytkownika (47)
    • Sencha Touch (47)
    • jQuery Mobile (48)
    • Modernizr (48)
    • iScroll (48)
    • Mustache i inne mechanizmy szablonów dla JavaScriptu (49)
  • Podsumowanie (50)

CZĘŚĆ II. KONFIGURACJA APLIKACJI I INFRASTRUKTURY (51)

Rozdział 3. Konfiguracja platformy rozwojowej i produkcyjnej (53)

  • Konfiguracja środowiska rozwojowego (54)
    • Lokalny hosting (55)
    • Konfiguracja środowiska MAMP (na Mac OS X) (55)
    • XAMPP dla systemu Windows (57)
    • Środowiska programistyczne (60)
    • Testowanie kodu (63)
  • Konfiguracja środowiska produkcyjnego (69)
    • Hosting (69)
    • Konfiguracja infrastruktury (70)
    • Zarządzanie pasmem (70)
  • Podsumowanie (71)

Rozdział 4. Tworzenie prototypu (73)

  • Wykorzystanie HTML5 do wspomagania procesu tworzenia struktury i projektowania (74)
    • Wykorzystanie szablonów stron HTML5 (74)
    • Projekt aplikacji (75)
  • Prototypy stron (76)
    • Strona ustawień (77)
    • Nawigacja wewnętrzna (83)
    • Nawigacja typu pushState (86)
  • Podsumowanie (86)

Rozdział 5. Struktura mobilnej aplikacji WWW (87)

  • Elementy struktury (88)
    • Wyśrodkowanie zawartości dzięki mechanizmowi viewport (88)
    • Użycie trybu Full App (tylko iOS) (89)
    • Dodawanie nagłówka i elementów nawigacyjnych (96)
    • Obsługa zdarzeń zmiany adresu lokalnego (98)
    • Przejścia (100)
    • Przełączanie między stronami aplikacji (102)
    • Reagowanie na zmiany orientacji urządzenia (105)
  • Podsumowanie (108)

Rozdział 6. Mobilna baza danych (109)

  • Elementy aplikacji (110)
    • Bazy danych w HTML5 (110)
  • Podsumowanie (120)

CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE (121)

Rozdział 7. Wykorzystanie Web SQL (123)

  • Elementy (124)
    • Tworzenie bazy i jej tabel (124)
    • Dodawanie wartości do tabeli color (126)
    • Tworzenie strony Zarządzaj (128)
  • Podsumowanie (141)

Rozdział 8. Geolokalizacja i AJAX (143)

  • Elementy (144)
    • Implementacja strony Znajdź (144)
    • Funkcja zwrotna wywołania geolokalizacyjnego (147)
    • Użycie lokalizacji z Google Maps (148)
    • Wykorzystanie API foursquare do wyszukiwania winiarni (151)
    • Okno informacyjne (154)
    • Przycisk odświeżania (157)
  • Podsumowanie (158)

Rozdział 9. Integracja z mediami społecznościowymi (159)

  • Elementy (160)
  • Strona Aktywności (160)
    • Zapytanie (160)
    • Praca z szablonami (162)
    • Wykorzystanie szablonów do budowania listy aktywności (164)
    • Uruchamianie skryptu i prawidłowe wyświetlanie wyników (166)
  • Tworzenie strony z informacjami o winie (168)
    • Struktura strony zawierającej informacje o winie (168)
    • Logika strony Szczegóły (169)
    • Wyświetlanie szczegółów na stronie (171)
  • Połączenie z zewnętrznymi serwisami (172)
    • Szablon (172)
    • Tworzenie widoku listy (174)
    • Budowanie szablonu na wpisy z Twittera (177)
    • Funkcja generująca opisową formę czasu (178)
    • Udoskonalanie znacznika czasu (180)
    • Zmiana widoku listy wpisów z Twittera (182)
    • Wysyłanie wpisów do Twittera i Facebooka (183)
  • Podsumowanie (184)

Rozdział 10. Lokalny magazyn danych i wyszukiwanie (185)

  • Elementy (186)
    • Funkcja myStorage() (186)
    • Lokalna kopia danych geolokalizacyjnych i lokali (188)
    • Lokalna kopia danych z Twittera (192)
    • Zapisywanie preferencji na stronie Ustawienia (193)
    • Przeszukiwanie historii aktywności (195)
  • Podsumowanie (199)

CZĘŚĆ IV. WYDAJNOŚĆ I PRODUKCJA (201)

Rozdział 11. Testowanie i organizowanie kodu (203)

  • Organizowanie plików JavaScript (204)
    • Moduł global.js (205)
    • Moduł database.js (206)
    • Moduł util.js (206)
    • Moduł social.js (207)
    • Moduł geo.js (207)
    • Moduł helper.js (207)
    • Składamy wszystko w całość (207)
  • Ładowanie plików JavaScript (208)
    • head.js (208)
    • Pamięć podręczna (209)
    • Zmniejszenie rozmiaru plików JavaScript (210)
  • Techniki testowania mobilnych aplikacji WWW (211)
    • Testowanie aplikacji Corks (212)
  • Podsumowanie (213)

Rozdział 12. Przygotowanie do premiery (215)

  • Wskazówki dotyczące debugowania (216)
    • Środowiska testowe (216)
    • Narzędzia deweloperskie (219)
    • Zdarzenia dotyku i myszy (225)
  • Wydajność (225)
    • Pasmo sieciowe (226)
    • Optymalizacje JavaScriptu (228)
    • Optymalizacja CSS (233)
  • Podsumowanie (237)

Dodatek A. Podstawy HTML5, CSS3 i JavaScriptu (239)

  • HTML5 (240)
    • Elementy (240)
    • Geolokalizacja (243)
    • Lokalny magazyn danych (245)
    • Manifest pamięci podręcznej (246)
  • CSS3 (249)
    • Właściwość box-shadow (249)
    • Gradienty (253)
    • Animacje CSS (260)
  • JavaScript (268)
    • Podstawowe zdarzenia (268)
    • Zdarzenia dotyku (271)
    • jQuery (274)
  • Podsumowanie (280)

Skorowidz (281)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7099-4
Rozmiar pliku: 15 MB

BESTSELLERY

Kategorie: