Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Moons of Madness - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Rok wydania:
2020
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Moons of Madness - poradnik do gry - ebook

Nasz poradnik do Moons of Madness to przede wszystkim kompletny opis solucji, który ułatwi Ci przejście całej gry. W niektórych momentach gry Moons of Madness znajdziesz elementy, które potrzebne są do przejścia dalej. Oznaczyliśmy je niebieskim kolorem.

W naszym poradniku znajdziesz również dział FAQ, w którym odpowiemy na nurtujące pytania dotyczące baterii, księgi czy węży oraz wskażemy rozwiązania zagadek.

Stworzyliśmy również aneks, w którym znajdziesz informacje o sterowaniu oraz wymaganiach sprzętowych.

Spis treści

-Moons of Madness - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-FAQ
-Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć?
-Moons of Madness: Księga - jak zdobyć?
-Moons of Madness: Węże - jak unikać?
-Moons of Madness: Zakończenie - ile ich jest?
-Opis przejścia
-Moons of Madness: Pobudka w bazie, opis przejścia
-Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia
-Moons of Madness: Szklarnia, opis przejścia
-Moons of Madness: Cave of Madness, opis przejścia
-Moons of Madness: Niegościnna piwnica, opis przejścia
-Moons of Madness: Przerwany sygnał, opis przejścia
-Moons of Madness: Nadciągające zagrożenie, opis przejścia
-Moons of Madness: Ośmiogłowy potwór, opis przejścia
-Moons of Madness: Brama, opis przejścia
-Aneks
-Moons of Madness: Sterowanie PS4, Xbox One
-Wymagania sprzętowe

Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8112-749-3
Rozmiar pliku: 6,2 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stronie
www.gry-online.pl/S024.asp?ID=2046

[email protected] treści

Moons of Madness - poradnik do gry

Poradnik do gry

FAQ

Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć?

Moons of Madness: Księga - jak zdobyć?

Moons of Madness: Węże - jak unikać?

Moons of Madness: Zakończenie - ile ich jest?

Opis przejścia

Moons of Madness: Pobudka w bazie, opis przejścia

Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia

Moons of Madness: Szklarnia, opis przejścia

W PEŁNEJ WERSJI DOSTĘPNE RÓWNIEŻ:

Moons of Madness: Cave of Madness, opis przejścia

Moons of Madness: Niegościnna piwnica, opis przejścia

Moons of Madness: Przerwany sygnał, opis przejścia

Moons of Madness: Nadciągające zagrożenie, opis przejścia

Moons of Madness: Ośmiogłowy potwór, opis przejścia

Moons of Madness: Brama, opis przejścia

Aneks

Moons of Madness: Sterowanie PS4, Xbox One

Wymagania sprzętoweMoons of Madness - poradnik do gry

Nasz poradnik do Moons of Madness to przede wszystkim kompletny opis solucji, który ułatwi Ci przejście całej gry. W niektórych momentach gry Moons of Madness znajdziesz elementy, które potrzebne są do przejścia dalej. Oznaczyliśmy je niebieskim kolorem.

W naszym poradniku znajdziesz również dział FAQ, w którym odpowiemy na nurtujące pytania dotyczące baterii, księgi czy węży oraz wskażemy rozwiązania zagadek.

Stworzyliśmy również aneks, w którym znajdziesz informacje o sterowaniu oraz wymaganiach sprzętowych.

- W skrócie o Moons of Madness
- Jak długa jest gra Moons of Madness?
- Na jakich platformach mogę zagrać w Moons of Madness
- Czy Moons of Madness jest dostępne na Steam?
- Czy Moons of Madness posiada polską wersję językową?
- Minimalne wymagania sprzętowe Moons of Madness

W skrócie o Moons of Madness

Moons of Madness to pierwszy horror studia Rock Pocket Games. Wcześniej zajmowało się swoim debiutanckim projektem - Shiftlings.

W Moons of Madness twórcy postawili na perspektywę pierwej osoby (FPP), aby wzmocnić stylistykę horroru i wpłynąć na wyobraźnię graczy.

Klimat gry opiera się nie tylko na czyhających na gracza tajemniczych siłach, ale również na specjalnej mechanice. W trakcie eksploracji może bowiem zabraknąć Ci tlenu.

Dodatkowo postać stopniowo popada w obłęd, którego efekty widać na ekranie.

Jeśli chodzi o fabułę, zadaniem gracza jest wcielenie się w Shane'a Neweharta, członka kosmicznej ekspedycji. Jego celem jest udanie się na Marsa. Misję tę przerywa jednak pojawienie się tajemniczych, kosmicznych sił, inspirowanych wytworami wyobraźni H.P. Lovecrafta.

Jak długa jest gra Moons of Madness?

Moons of Madness to stosunkowo krótka gra przygodowa, której kompletne przejście zajmuje ok. 4 godzin.

Na jakich platformach mogę zagrać w Moons of Madness

Moons of Madness pierwotnie wyszło jedynie na PC (22 października 2019 roku). Jednak 24 marca 2020 roku gra pojawiła się na PS4 i Xbox One.

Czy Moons of Madness jest dostępne na Steam?

Tak. Gra Moons of Madness jest dostępna na Steamie.

Czy Moons of Madness posiada polską wersję językową?

Tak, gra posiada oficjalne wsparcie dla języka polskiego.

Minimalne wymagania sprzętowe Moons of Madness

1. Procesor: Intel Core i5-760 2.8 GHz / AMD Athlon X4 740 3.2 GHz;
2. Pamięć RAM: 4 GB RAM;
3. Pamięć karty graficznej: 1 GB;
4. Karta graficzna: GeForce GTX 460 / Radeon R7 260X;
5. Wymagane miejsce na dysku: 15 GB;
6. System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64-bit.Poradnik do gry

FAQ

Moons of Madness: Baterie (Szklarnia) - jak ułożyć?

Gdy dotrzesz do The Greenhouse, czyli do trzeciej lokacji w grze Moons of Madness, natkniesz się na pewną zagadkę. Na tej stronie dokładnie opiszemy jak musisz ustawić baterię, aby móc przejść dalej.

W rozdziale z solucją znajdziesz dokładny opis lokacji, w których znajdziesz każdą z trzech baterii. Ta strona to jedynie uzupełnienie, które może przydać Ci się jeśli utkniesz jedynie w tym momencie.

Gdy zbierzesz już wszystkie trzy baterie, to jest czerwoną, żółtą i niebieską, musisz odpowiednio je umieścić. Jeśli zrobisz to zgodnie z założeniami twórców będziesz mógł uruchomić zasilacz i opuścić szklarnię.

Zacznijmy od tego, że miejsce baterii wskazywane jest poprzez ułożenie rur jak i odpowiedni kolor, w miejscach na baterie. Jeśli jednak nie widzisz powiązania podamy odpowiednią kolejność patrząc od lewej strony:

1. czerwona;
2. żółta;
3. niebieska.

Odpowiedni układ wartości to:

1. czerwona - 50;
2. żółta - 90;
3. niebieska - 100.

Możesz to jednak samodzielnie sprawdzić skanując mechanizm po włożeniu wszystkich obiektów.

Jeśli gra zaakceptuje ułożenie baterii będziesz mógł kontynuować rozgrywkę.Moons of Madness: Księga - jak zdobyć?

Gdy dotrzesz do Shunned Basment, czyli do piątej lokacji w grze Moons of Madness, natkniesz się na pewną zagadkę. Na tej stronie dokładnie opiszemy co dokładnie musisz zrobić, aby zdobyć księgę i ukończyć ten etap gry.

W rozdziale z solucją znajdziesz dokładny opis lokacji Niegościnna piwnica (Shunned Basment). Ta strona to jedynie uzupełnienie, które może przydać Ci się jeśli utkniesz jedynie w tym momencie.

Zacznijmy od tego, że do zdobycia księgi potrzebujesz rozwiązać, aż trzy zagadki. Pierwsza z nich polega na dostaniu się do tajnego pomieszczenia. Aby to zrobić musisz poprawnie odczytać kod. Kartka z podpowiedzią znajduje się na biblioteczce.

Twoim zadaniem jest poprawne odczytanie wartości z tablicy Mendelejewa. Pierwiastki, które musisz sprawdzić to C(węgiel), Be(beryl) i He(hel).

Prawidłowym kodem będzie, więc 6424.

Z rozwiązaniem zagadki wróć do biblioteczki i spójrz na grzbiety książek. Są na nich cyfry. Musisz pociągnąć je w odpowiedniej, podanej wyżej, kolejności.

Kolejnym zadaniem jest poprawne ułożenie zdjęć na tablicy korkowej, znajdującej się po lewej stronie pomieszczenia.

Zacznijmy od tego, że każde zdjęcie ma ustaloną godzinę. Musisz, więc ułożyć je od najwcześniej zrobionego, do najpóźniej.

Czas robienia zdjęcia znajduje się w lewym dolnym rogu ekranu.

Poprawnym układem jest:

1. 7:48:15;
2. 08:55:37;
3. 12:24:43;
4. 12:57:31;
5. 13:00:00.

Po wejściu do pomieszczenia na zewnątrz pojawiły się znaki. To część ostatniego zadania. Są jedynie cztery i znajdują się w tym samym pomieszczeniu.

Patrz na nie tak długo, aż zapalą się na czerwono. Po aktywowaniu wszystkich znaków wypalą się one w Twojej głowie. Udaj się od razu do tajnego pomieszczenia. Tam ukończysz zadanie i przejmiesz księgę.Moons of Madness: Węże - jak unikać?

Gdy dotrzesz do Cave od Madness, czyli do czwartej lokacji w grze Moons of Madness, natkniesz się na nowego przeciwnika. Na tej stronie dokładnie opiszemy co musisz zrobić, aby uniknąć jego ataków oraz ostatecznie śmierci.

W rozdziale z solucją znajdziesz dokładny opis Cave od Madness. Ta strona to jedynie uzupełnienie, które może przydać Ci się jeśli wąż będzie Cię aż nadto nękać.

W Cave od Madness spotkasz nowego przeciwnika. Jest nim pnącze, które jednak swoim zachowaniem przypomina węża. Syczy, czołga się i zakręca wokół różnych obiektów.

Jeśli pozwolisz mu się zaatakować zakręci się wokół Ciebie, a z czasem pozbawi Cię życia. Jeśli tak się stanie będziesz musiał zaczynać historię od ostatniego punktu zapisu.

Jeśli chcesz jednak uchronić się przed atakami po prostu nie spuszczaj go z oczu. Wąż bowiem wykorzystuje każdą chwilę do ataku. Warto zerkać na niego co kilka sekund, aby nie dać się złapać.Moons of Madness: Zakończenie - ile ich jest?

Moons of Madness to gra na niecałe cztery godziny, ale posiada dwa zakończenia, które możesz zobaczyć. Zakończenia te nie różnią się znacznie, ale mają wpływ na odbiór gry. Na tej stronie napiszemy jakie są dostępne zakończenia oraz jak do nich doprowadzić.

- Adrift Ending
- Momma's Boy

Adrift Ending

To dobre zakończenie. Aby do niego doprowadzić musisz zniszczyć planetę.

Zrobisz to będąc w kosmosie. Musisz po prostu kliknąć przycisk, który sugeruje Ci gra. Jest to oczywiste zakończenie, które ciężko pominąć.

Momma's Boy

To zakończenie uznawane za złe. Aby do niego doprowadzisz musisz pozwolić matce zrealizować jej plan.

Zrobisz to będąc w kosmosie. Twoim zadaniem jest po prostu nic nie robienie. Wystarczy, że przeczekasz, a planetę pochłoną tajemnicze siły i rozrosną się, aby nadal terroryzować innych.Opis przejścia

Moons of Madness: Pobudka w bazie, opis przejścia

Swoją przygodę w Moons of Madness zaczniesz zaraz po przebudzeniu w placówce badawczej. Znajdujesz się już na Czerwonej Planecie i od początku prześladują Cię bliżej nieokreślone stwory.

- Pierwsze przebudzenie
- Drugie przebudzenie

Pierwsze przebudzenie

Twoim pierwszym zadaniem jest po prostu podniesienie się z łóżka. Możesz rozejrzeć się po otoczeniu albo od razu wyjść ze swojego pokoju.

Jeśli zdecydujesz się opuścić swój przytulny i bezpieczny pokój, wyjdziesz do głównego holu. Od razu coś przykuje uwagę Twojej postaci. Aby móc rozejrzeć się po otoczeniu podnieś latarkę, która leży na kanapie. Dzięki niej będziesz mógł odnaleźć się we wszechobecnej ciemności.

Wszechobecna ciemność skrywała tajemnicze, kosmiczne siły. Większość Twojej bazy jest bowiem pokryta mazią, a w niektórych pomieszczeniach czają się bliżej nieokreślone postaci. Gdy Twoja postać zobaczy innego osobnika, zareaguje krzykiem i osłabnięciem z sił, co odczujesz poprzez zmieniającą się jakość obrazu.

Aby czuć się choć odrobinę bezpieczniej, udaj się na niższe piętro bazy i podążaj prosto korytarzem, wzdłuż prawej ściany. Dotrzesz do białej szafy, którą bez problemu otworzysz. Znajdziesz w niej łom. Możesz nim otworzyć zniszczone drzwi, które znajdują się kilka metrów dalej, na lewej ścianie.

Z łomem udaj się do uszkodzonego przejścia i otwórz je siłą, aby przedostać się na drugą stronę.

Podążaj wzdłuż prawej ściany, aby dotrzeć do ciemnego pomieszczenia. W międzyczasie padnie Ci latarka, a jedynym okolicznym źródłem światła będą świeczki. Zbliż się do ciasta ozdobionego świeczkami, aby kontynuować fabułę gry.

Gdy to zrobisz, wyskoczy na Ciebie potwór, a Twoja postać przeniesie się bezpośrednio do łóżka.

Drugie przebudzenie

Przebudzisz się z koszmaru ponownie w swoim pokoju. Tym razem towarzyszyć Ci będzie rozmowa współpracowników. W trakcie możesz skupić się na ich dialogu bądź ponownie rozejrzeć się po otoczeniu. Na biurku znajdziesz list, którego nie było w Twoim śnie.

Aby dostać się do komputera musisz znaleźć kod oraz kartę. Znajduje się ona zaraz za Tobą, w wąskiej szafce, ze szklanymi drzwiczkami.

Po otworzeniu szafki wypadnie z niej zdjęcie. Możesz od razu je podnieść i przyjrzeć się fotografii. Odwróć jednak rankę, aby uzyskać kod - 0509. Dzięki niemu dostaniesz się do komputera.

W komputerze znajdziesz kilka nowych maili, które możesz odczytać, aby wczuć się w klimat gry. Gdy przejrzysz wszystkie, postać uzna, że pora już wyjść.

Po wyjściu z pokoju możesz ponownie udać się do pozostałej części bazy. Teraz znajdziesz w niej przeróżne rzeczy, np. zabawkową rakietę, listy, protokoły itp. Możesz dokładnie rozejrzeć się po otoczeniu i sprawdzić wszelkie szczegóły.

Eksplorując teren, znajdziesz ekspres do kawy. Możesz zrobić sobie przerwę i wypić świeżo przygotowaną gorącą kawę, która może postawi Cię na nogi.

Zaraz obok ekspresu do kawy znajduje się latarka. Możesz ją podnieść i przymocować do ręki, aby towarzyszyła Ci w późniejszych etapach.

Jeśli wrócisz do miejsca ze snu, odnajdziesz otwartą szafę, zamknięte przejście i znajomy łom. Podnieś go i ponownie przebij się na drugą stronę bazy.

Od razu włącz latarkę, aby móc odnaleźć się w ciemności. Po prawej stronie, na biurku, znajdziesz swój biogage. Nie włączysz go samymi rękami. Zaraz obok leży długopis, który pomoże Ci uruchomić sprzęt.

Po uruchomieniu postać automatycznie przyczepi go do reszty sprzętu. Używając go, zeskanuj otoczenie i zresetuj system. To uruchomi ponownie wszystkie światła oraz urządzenia.

Ponownie masz okazję do rozejrzenia się po otoczeniu. Możesz przejrzeć ulotki, książki oraz listy. Po sprawdzeniu wszystkiego przejdź do kolejnej części pomieszczenia. Dostaniesz nowe zadanie - wyjście na Czerwoną Planetę.Moons of Madness: Wyjście na Czerwoną Planetę, opis przejścia

Gdy spędzisz już pierwsze kilkanaście minut w bazie, w Moons of Madness zapragniesz zwiedzić Czerwoną Planetę. Na tej stronie naszego poradnika do gry Moons of Madness znajdziesz dokładny opis wszystkich czynności, które możesz wykonać po wyjściu z bazy.

- Wyjście z bazy
- Zadanie na Marsie

Wyjście z bazy

Po zresetowaniu sytemu udaj się do wyjścia. Pierwsze co musisz zrobić to ubranie hełmu. Po prostu chwyć go i włóż na głowę.

Kolejnym zadaniem jest uzupełnienie butli tlenowej. Podłącz się do urządzenia i dodaj odpowiednią ilość tlenu. W lewym dolnym rogu ekranu możesz sprawić, ile obecnie posiadasz zasobów. Dzięki temu szybko przeliczysz, ile jeszcze potrzebujesz, aby bezpiecznie podróżować po Marsie.

Ostatnie zadanie to po prostu dekompresja i otworzenie drzwi. Gdy to zrobisz, nowa planeta stoi przed Tobą otworem.

Zadanie na Marsie

Od razu sprawdź swój pojazd. Możesz do niego bez problemu wejść i zasiąść za jego sterami. Pamiętaj jednak, aby zamknąć za sobą wszystkie drzwi.

Po dojechaniu na miejsce, możesz ponownie doładować butlę z tlenem i wyjść na planetę. Twoim zadaniem jest wejście na samą górę punktu badawczego.

Na miejscu dostaniesz kolejne zadania. Zacznij od wejścia po schodach i zeskanowania komputerów. One wskażą Ci pierwsze problemy. Możesz od razu ustawić jedne panele. Wartość, którą manipulujesz musi wynosić ponad 90%.

Jeśli uda Ci się je zoptymalizować, możesz skupić się na kolejnych zadaniach oraz eksploracji terenu.

Nie zapominaj o tym, że Twoja postać oddycha dzięki butli. Musisz ją na bieżąco uzupełniać.

Udaj się do windy, aby zejść na niższy poziom. Twoim oczom od razu ukaże się kolejny pojazd, możesz go zeskanować, aby znaleźć przyczynę problemów.

Zaraz obok pojazdu znajdziesz kolejną bazę. Gdy dostaniesz się do środka, Twoja postać zacznie mieć kolejne omamy, co wystraszy ją oraz Twoich towarzyszy.

W bazie brakuje jednak prądu. Łatwo możesz to rozwiązać - po prostu wyjmij baterię z urządzenia przy windzie i zabierz ją ze sobą. Dzięki temu uruchomisz w pomieszczeniu światło oraz urządzenia.

Tak samo jak u siebie w pokoju, możesz przejrzeć listy oraz komputer. Nie potrzebujesz do niego hasła. Odpali się automatycznie, gdy tylko do niego usiądziesz. Gdy przejrzysz rzeczy na komputerze, otworzą się kolejne drzwi.

Na szafce w kolejnym pomieszczeniu znajdziesz kolejną baterię. Dzięki niej będziesz mógł bezpiecznie wrócić na górę. Po prostu włóż jedną baterię w mechanizm koło windy, a drugą koło komputera na górze. Dzięki temu będziesz mógł ustawić w odpowiednią stronę kolejne panele. Pamiętaj, że wartość musi wynosić ponad 90%.

Po ustawieniu drugich paneli musisz dotrzeć do trzecich. Te znajdują się zaraz za drugą częścią terenu. Wystarczy, że do nich podejdziesz, zeskanujesz je, a będziesz mógł je ustawić. Tak samo jak we wcześniejszych przypadkach, ustawiana przez Ciebie wartość musi wynosić ponad 90%.

Ostatnie badanie wykonasz na samej górze punktu badawczego. Podejdź do urządzenia i uruchom je. Wystarczy, że podniesiesz klapę i pociągniesz dźwignię, a spełnisz tę część misji.

Po wykonaniu wszelkich zadań udaj się do swojego pojazdu i pojedź do szklarni. W ten sposób zakończysz swoją pierwszą misję w Moons of Madness.Moons of Madness: Szklarnia, opis przejścia

Po ukończeniu zdania na Czerwonej Planecie dotrzesz do Szklarni. To kolejna część gry Moons of Madness. Na tej stronie znajdziesz dokładny opis wszelkich czynności, które możesz wykonać w tym obiekcie.

- Usuń nadmiar wody
- Kolorowe rury
- Ucieczka

Usuń nadmiar wody

Zaraz po wyjściu z pojazdu udaj się do bazy. W okolicy nie ma nic ciekawego do eksploracji. Jeśli jednak się zdecydujesz, pamiętaj, że Twoja butla z tlenem ma swoje ograniczenia.

Jeśli tak się stanie szybko załóż hełm

Po wejściu do szklarni uruchom proces dekompresji, inaczej Twoja postać zacznie się dusić. To bardzo ważny element rozgrywki, o którym nie możesz zapomnieć.

Podróżuj za oznaczonymi przedmiotami. Jeśli będziesz skanować otoczenie gra wskaże Ci dokładną drogę. Wszelkie przedmioty, z których musisz skorzystać zostaną bowiem podświetlone.

Gdy dostaniesz się już do pomieszczenia z rurami musisz podnieść klucz nasadowy, który leży na stole, zaraz obok pozostałych narzędzi.

Twoim zadaniem jest zakręcenie kilku zaworów. Pierwsza z nich znajduje się pośrodku pomieszczenia. Aby się do niej dostać wejdź po schodach. Umieść narzędzie w odpowiednim miejscu i zakręć pierwszą rurę.

Podążając do kolejnego pomieszczenia spróbujesz otworzyć drzwi, które jednak nie dadzą się odblokować. Musisz przejść dołem, wykorzystując klapę w podłodze.

Dotrzesz do lokacji zalanej wodą. Na prawej ścianie znajdują się zawory, które musisz dokręcić, aby szklarnia ponownie zaczęła funkcjonować.

Poruszaj się wzdłuż korytarzy. Nie jesteś w stanie zabłądzić. Złe drobi są bowiem specjalne oznaczone, z rur wylatuje gorąca para. Jeśli się do nich zbliżysz Twój bohatera od razu krzyknie z bólu i wycofa się.

Podążaj wzdłuż zalanej lokacji, aż dotrzesz do większego zaworu. Zakręć go i wejdź w ciasny korytarz, aby kontynuować swoją podróż.

Na zewnątrz zobaczysz jakie zmiany zaszły w szklarni. Twoim oczom ukażą się siły, których Twój bohater nie chce widzieć.

Pamiętaj, że drogę możesz cały czas sprawdzać za pomocą skanera.

Kolorowe rury

Po wyjściu z zalanego piętra dostaniesz się do pomieszczenia z kolorowymi rurami. To nowa zagadka. Aby ją rozwiązać musisz skupić się na trzech kolorach - niebieskim, żółtym i czerwonym.

Aby rozpocząć dalej tę część misji musisz uruchomić komputer. Podnieść pierw kartę innego członka załogi, aby mieć dostęp do jego sprzętu. Dzięki temu otworzysz sobie dalsze przejścia.

Zacznijmy od niebieskiej rury, aby się do niej dostać musisz pierw przejść przez ciemne pomieszczenie. Twoja postać zwróci uwagę na maź, którą pokryte są powierzchnie pokoju.

Wejdź na górę i wydostań się z pierwszego budynku. Jeśli napotkasz jaki problem skorzystaj ze skanera, który wskaże Ci drogę.

Po wyjściu na zewnątrz zerknij w górę, ujrzysz niebieską rurę, do której musisz dojść. Wejdź do kolejnego pomieszczenia i, korzystając ze schodów, dostań się na samą górę.

Na górze znajdziesz urządzenie, z którego musisz wyjąć niebieską baterię. Zabierz ją ze sobą i kontynuuj naprawę.

Aby udać się po kolejną baterię musisz przejść przez zablokowane przejście. Odblokujesz je skanując urządzenie i ustawiając rośliny tak, aby stworzyły wąski korytarz. Przeciśnij się na drugą stronę.

Znowu musisz zeskanować urządzenie. To znajduje się jednak zaraz za krzakami. Musisz je namierzyć, zeskanować i ponownie odblokować sobie przejście. Dokładnie w ten sam sposób co kilkanaście sekund wcześniej.

Po tym przejściu wyjdziesz na kolejny teren. Zaraz po lewej stronie znajduje się maszyna z żółtą baterią. Podejdź do niej i zabierz ten element ze sobą.

Masz już dwie baterie, większość drogi za Tobą, ale czeka Cię jeszcze przeprawa do czerwonej rury. Zacznijmy od tego, że musisz wejść na samą górę. Korzystając z drabin i schodów.

Twoim kolejnym zadaniem jest dokręcenie zaworów znajdujących się na górze. Musisz dokładnie eksplorować teren, aby niczego nie ominąć. Gęsta mgła znacząco utrudnia poruszanie się po tym obszarze.

Na górze znajdują się dwa zawory, podjedz do nich i zakręć je, aby naprawić powstałe szkody.

Po zakręceniu spryskiwaczy zejdź po schodach na sam dół. Zatrzymaj się dopiero, gdy zobaczysz drzwi po swojej lewej stronie. Użyj karty i wejdź do środka.

W tym budynku jest kilka pięter. Schodź po schodach, aż na sam dół. W końcu dotrzesz do pomieszczenia z rozbitą szybą. Zaraz obok niej znajduje się mechanizm z czerwoną baterią. Zabierz ją i wyjdź na zewnątrz.

Po zebraniu wszystkich potrzebnych baterii pozostaje jedynie umieścić je w odpowiednich miejscach.

Kolory baterii dobieraj według układu rur bądź wedle kolorystyki miejsc na baterie. Podamy dokładne ustawienie baterii. Możesz je jednak samodzielnie sprawdzić skanując mechanizm po włożeniu wszystkich obiektów.

1. czerwona - 50;
2. żółta - 90;
3. niebieska - 100.

Ucieczka

Po poprawnym ustawieniu baterii udaj się do głównego zasilania. Odpal je po prostu przestawiając dźwignię.

Po obejrzeniu krótkiego przerywnika filmowego będziesz wiedział, że to już czas na ucieczkę. Korzystaj ze wszelkich schodów, otwartych drzwi, wąskich przejść i klap w podłogach.

Potwór praktycznie nie jest dla Ciebie zagrożeniem. Nawet jeśli zatrzymasz się gdzieś na chwilę możesz na spokojnie kontynuować ucieczkę, bez zbędnych nerwów.

Gdy dotrzesz do pomieszczenia przed wyjściem wykonaj cała procedurę - uzupełnij butlę, złóż hełm, uruchom dekompresję, a dopiero potem wyjdź na zewnątrz. Od razu wejdź do pojazdu i kontynuuj swoją podróż.Poradniki do gier dla ciebie.

Najnowsze poradniki i solucje do gier komputerowych i konsolowych
możesz pobrać na naszej stronie internetowej
https://www.gry-online.pl/poradniki-do-gier.asp

------------------------------------------------------------------------

Serwisy GRYOnline.pl to gry dla każdego i wszystko o grach.

Encyklopedia Gier - Wszystkie gry w jednym miejscu, obszerne opisy, video, wymagania sprzętowe, daty premier.
https://www.gry-online.pl/gry/

TVgry.pl - Internetowa telewizja dla graczy, własne produkcje, oficjalne materiały filmowe o grach.
http://tvgry.pl/

Czytaj o grach - Recenzje, beta testy i zapowiedzi gier.
https://www.gry-online.pl/czytaj-o-grach.asp

Forum Dyskusyjne dla graczy, największe w Polsce internetowe forum tematyczne dla miłośników internetowej rozrywki.
https://www.gry-online.pl/S008.asp

Gameplay.pl - Serwis blogowy, gry, filmy, komputery, konsole, książki, muzyka... serwisy na fajne tematy
http://gameplay.pl/

www.gry-online.pl
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: