- W empik go
Morrowind - questy - poradnik do gry - ebook
Morrowind - questy - poradnik do gry - ebook
Kompletny opis misji oraz zadań zlecanych przez wszystkie gildie i organizacje występujące w grze The Elder Scrolls III: Morrowind.
Morrowind - questy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Czwarta Próba – Hortator Trzech Rodów (QUESTY – Ostrza)
- Ranga Ojciec Rodu (QUESTY – Wielki Ród Redoran)
- Balmora – Caius Cosades (QUESTY – Ostrza)
- Wprowadzenie
- Siedem Łask - Pielgrzymki (QUESTY – Świątynia)
- Informacje Ogólne (QUESTY – Wielki Ród Redoran)
- Lalatia Varian – Wyrocznia (QUESTY – Kult Tamriel)
- Zaginione Przepowiednie i Trzecia Próba (QUESTY – Ostrza)
- Informacje Ogólne (QUESTY – Wielki Ród Hlaalu)
- Awans (QUESTY – Ostrza)
Informacja o grze
The Elder Scrolls III: Morrowind to trzecia część znakomitej serii cRPG, rozwijanej przez studio deweloperskie firmy Bethesda Softworks. Główny wątek fabularny koncentruje się wokół przepowiedni o wybawicielu Morrowind, zwanym Nerevarejczykiem. W przeciwieństwie do wielu innych produkcji, gracze mają jednak dużą swobodę w eksploracji terenu i wykonywaniu misji. Rozgrywka przedstawiona jest z perspektywy pierwszej osoby, a atmosferę pełnego życia fantastycznego świata Tamriel potęguje nastrojowa muzyka.
Gra The Elder Scrolls III: Morrowind, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Spis treści
-The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Jak Korzystać z Poradnika
-QUESTY – Ostrza
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Caius Cosades
-Zaginione Przepowiednie i Trzecia Próba
-Czwarta Próba – Hortator Trzech Rodów
-Piąta Próba – Wódz Czterech Plemion
-Szósta Próba – Rozmowa z Lordem Vivekiem
-Siódma Próba – Pokonanie Dagoth Ura
-To Jeszcze Nie Koniec...
-QUESTY – Gildia Magów
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Ajiira
-Balmora – Ranis Athrys
-Ald’Ruhn – Edwinna Elbert
-Sadrith Mora – Drzemka-W-Cieniu-Drzew
-Vivek – Trebonius Artorius
-Ranga Arcymaga
-QUESTY – Gildia Wojowników
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Eydis Płonące Oko
-Ald’Ruhn – Persius Mercius
-Sadrith Mora - Hrundi
-Vivek – Lorbumol gro-Aglakh
-Trudna Decyzja
-QUESTY – Gildia Złodziei
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Habasi Słodkie Usta
-Ald’Ruhn – Aengoth Jubiler
-Sadrith Mora – Wielka Helende
-Vivek – Bal Molagmar
-Vivek – Dżentelmen Jim Stacey
-QUESTY – Wielki Ród Hlaalu
-Informacje Ogólne
-Awans
-Balmora – Nileno Dorvayn
-Sponsor – Crassius Curio
-Vivek – Edryno Arethi
-Caldera – Odral Helvi
-Crassius Curio i Rozbudowa Twierdzy
-Ebonheart – Książę Vedam Dren
-QUESTY – Wielki Ród Redoran
-Informacje Ogólne
-Awans
-Ald’Ruhn, Siedziba Rady Rodu Redoran - Neminda
-Ald Velothi, Posterunek – Theldyn Virith
-Ald’Ruhn, Siedziba Rady Redoran – Tuveso Beleth
-Ald’Ruhn, Posiadłość Sarethi – Athyn Sarethi
-Ranga Ojciec Rodu
-Ranga Członek Rady
-Ranga Arcymistrz
-Vivek, Redoran Skarbiec – Faral Retheran
-QUESTY – Wielki Ród Telvanni
-Informacje Ogólne
-Awans
-Sadrith Mora, Siedziba Rady Rodu Telvanni - Głosy
-Sadrith Mora, Siedziba Rady Rodu Telvanni - Głosy
-Tel Vos, Kwatery Aryona – Mistrz Aryon
-Budowa Twierdzy
-Awans na Arcymistrza
-QUESTY – Kult Tamriel
-Informacje Ogólne
-Awans
-Iulus Truptor - Jałmużnicy
-Synnolian Tunifus – Świeccy Uzdrowiciele
-Kaye – Obrońcy Świątyni
-Lalatia Varian – Wyrocznia
-QUESTY – Legion Cesarski
-Informacje Ogólne
-Awans
-Gnisis – Generał Darius
-Balmora, Fort Księżycowy – Radd Kamienne Serce
-Fort Jeleni – Imsin Śniąca
-Ebonheart, Fort Jastrzębi – Frald Biały
-Ebonheart, Komnaty Wielkiej Rady – Varus Vantinius
-QUESTY – Świątynia
-Informacje Ogólne
-Awans
-Siedem Łask - Pielgrzymki
-Ald’Ruhn – Tuls Valen
-Molag Mar – Tharer Rotheloth
-Vivek – Endryn Llethan
-Upiorna Brama – Uvoo Saryoni
-Vivek – Archidiakon Tholer Saryoni
-QUESTY – Morag Tong
-Informacje Ogólne
-Awans
-Wyroki
-Specjalne Zadania
-Krwawe Nici
-Wyroki Specjalne
-QUESTY – Dwie Lampy
-Informacje Ogólne
-Miejsca z Niewolnikami
-Rzadkie Księgi Jobashy
-Zadania
-QUESTY – Klany Wampirów
-Informacje Ogólne
-Zalety i Wady Wampiryzmu
-Jak Zostać Wampirem
-Zadania Dla Wszystkich Klanów
-Klan Aundae (magia)
-Klan Berne (spryt)
-Klan Quarra (walka)
-Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu
-QUESTY – Zadania Daedr - Zadania Daedr
-QUESTY – Zadania Pozostałe
-Ald’Ruhn
-Andasreth
-Balmora
-Caldera
-Ebonheart
-Fort Jeleni
-Gnisis
-Hla Oad
-Indoranyon
-Khuul
-Klasztor Holamayan
-Maar Gan
-Obóz Ahemmusa
-Pelagiad
-Sadrith Mora
-Seyda Neen
-Suran
-Tel Branora
-Tel Uvirith
-Vivek
-Vos
Kategoria: | RPG |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8050-361-8 |
Rozmiar pliku: | 450 KB |