Facebook - konwersja

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
28 stycznia 2016
Ebook
59,00 zł
Audiobook
59,00 zł
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
59,00

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - ebook

Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej

Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: "No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz".

"Podły krwiopijco" - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.

W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania.

STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!

Spis treści

O autorach (11)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA

Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)

  • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji (22)
    • Siła informacji zwrotnej (26)
    • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa (26)
    • Po co krytykujemy? (27)
    • Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi (28)
    • Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"? (33)
    • Nie tylko suche fakty się liczą (35)
    • Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki? (36)
    • Jak pracownicy karzą swoich... przełożonych? (37)
  • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (39)
    • Niespójne zachowania szefa (42)
    • Grupy ryzyka utraconej motywacji (44)
    • Pułapka zamrożonej konsekwencji (51)
    • Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie (53)
  • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (91)
    • Katedra w Barcelonie (91)
    • Zrozumieć innych (92)
    • Zrozumieć zadanie (93)
    • Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (95)
  • Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują (104)
    • Nieśmiertelny SMART (104)
    • Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu (105)
    • SMART w wersji max (110)
  • Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje (113)
    • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa (113)
    • Motywacja a styl zarządzania (119)
  • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (121)
    • Nie dla wszystkich to samo (123)
    • Identyfikacja potrzeb całej firmy (130)
  • Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój (138)
    • Motywowanie przez rozwój - delegowanie (140)
    • Dlaczego nie delegujemy? (143)
    • Motywowanie przez rozwój - szkolenia (144)
    • Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą (155)
  • Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (158)
    • Niewdzięczni motywowani (160)
    • Motywacja dzielona na mniejsze (164)
  • Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy (167)
    • Siła "głasków" (172)
    • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (176)
  • Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje (182)
    • Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo? (183)
    • Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (187)
    • Grywalizacja. Jak ją wykorzystać do motywowania i nie narazić się na śmieszność (189)
  • Zasada jedenasta: Elitarność motywuje (206)
    • Specjalne przywileje i nagrody (206)
    • Specjalne zadania i elitarność grupy (207)
  • Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje (213)
    • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (215)
  • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (221)
    • Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"? (224)
    • Jak to wszystko wpływa na motywację? (231)
    • Bezpieczna atmosfera (235)

Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (239)

  • Nietypowe przykłady motywacji (241)
    • Koty (241)
    • Książki i muzyka dla najlepszych (241)
    • Dyrektorzy serwują poczęstunek (241)
    • Obiad na koszt szefa (242)
    • Kącik rozmów (242)
    • Galeria portretów (242)
    • Szkolenia inne niż zwykle (242)
    • Spotkanie z najwyższymi (242)
    • Spełniamy marzenia (242)
    • "Wyszalnia" (243)
    • Chwalipięty (243)
    • Zamiana ról (243)
    • Dzień świętowania (243)
    • Smakołyki (243)
    • Moje ładne biurko (243)
    • Ciasto własnego wyrobu (244)
    • Zaoszczędzimy twój czas (244)
    • "Kolekcja odzieży roboczej" (244)
    • Pieniądze na usprawnienia firmy (244)
    • Wizyta rodziny (244)
  • Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (245)
    • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania (249)
  • Najważniejsze kwestie motywowania finansowego (257)
    • Zarobki podwładnych (257)
    • Skutki złych rozwiązań (264)

CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES

Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (267)

CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI

Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (285)

  • Teorie motywacji (287)
  • Historia motywacji (289)
    • Teoria dwuczynnikowa (291)
    • Teoria X i teoria Y (293)
    • Teoria Davida McClellanda (295)
    • Teoria oczekiwań (299)
    • Teoria sprawiedliwości (302)

CZĘŚĆ IV CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?

Rozdział 5. Badanie "Polska mapa motywacji" (307)

  • Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (311)
    • Motywacja a zarobki (314)
    • Motywacja a wiek (314)
    • Motywacja a stanowisko pracy (315)
    • Motywacja a płeć (315)
    • Motywacja a wielkość organizacji (315)
  • Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesień 2008 (317)

Bibliografia (320)

Kategoria: Rynek pracy
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-2536-4
Rozmiar pliku: 14 MB

BESTSELLERY

Kategorie: