Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
9 czerwca 2011
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
24,00

Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon - ebook

  • Hipnotyzujący głos
  • Ekscytujący przekaz
  • Sfinalizowana transakcja

Odrobina perswazji przez telefon

Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.

Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

  • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
  • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
  • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
  • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
  • Rozwijanie swojego daru przekonywania

Spis treści

Kilka słów wstępu (7)

Rozdział 1. Telemarketing (9)

Rozdział 2. Nie każdy może być telemarketerem (13)

  • Dobrze brzmiący głos (14)
  • Entuzjazm (15)
  • Optymizm (16)
  • Dar opowiadania (17)
  • Wyobraźnia (18)
  • Kreatywność (18)
  • Determinacja w dążeniu do celu (19)

Rozdział 3. Etapy rozmowy telefonicznej - czyli sztuka w trzech aktach (21)

  • Otwarcie (24)
  • Prezentacja (26)
  • Zamknięcie (27)

Rozdział 4. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych (29)

  • Scenariusz rozmowy (29)
  • Język cech i korzyści (31)
  • Klient nie potrzebuje, klient chce (35)
  • Zadawanie pytań (36)
  • Znajomość produktu (38)
  • Notatki są niezbędne (39)
  • Częstotliwość rozmów (40)
  • Kolejna rozmowa - najpóźniej pojutrze (41)
  • Spotkanie z cerberem - czyli jak ominąć sekretarkę? (43)
  • Sprzedaż z ręki (46)
  • Baza telefoniczna (47)
  • Telefony z polecenia (48)
  • Praca zespołowa (50)

Rozdział 5. Obiekcje i wymówki (53)

  • "Nie" klienta - czyli normalka (53)
  • Najczęściej spotykane wymówki (56)
  • Odpieranie obiekcji (60)

Rozdział 6. Rodzaje zamknięć (63)

  • 3 x "tak" (63)
  • Ostatnia okazja (65)
  • Specjalne ustępstwo (67)
  • Metoda tylnych drzwi (69)
  • Metoda Colombo (75)

Rozdział 7. Pozytywne relacje - czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem? (79)

  • Pierwsze wrażenie (80)
  • Aktywne słuchanie (81)
  • Wyobrażenie sobie rozmówcy (83)
  • Parafrazowanie (85)
  • Komplementowanie (86)
  • Zwracanie się po imieniu (88)
  • Magiczne słowa, pozytywne skojarzenia (88)
  • Odwoływanie się do podobieństw (94)
  • Mówienie o własnych słabościach (94)
  • Pogodne pożegnanie (95)
  • Uczciwość (96)

Rozdział 8. Jak zostać gwiazdą telemarketingu? (99)

  • Świadome używanie własnego głosu (99)
  • Malowanie słowem (101)
  • Intonacja (102)
  • Aktorstwo (103)

Rozdział 9. Główne błędy telemarketerów (107)

  • Rozmowa z niekompetentną osobą (108)
  • Nieuważne słuchanie rozmówcy (109)
  • Traktowanie odmowy jako osobistej porażki (109)
  • Mylenie cech z korzyściami (110)
  • Podawanie ceny na początku rozmowy (111)
  • Uleganie wymówkom (112)
  • Przekładanie kolejnej rozmowy na odległy termin (113)
  • Okazywanie klientowi wyższości (114)
  • Zdrabnianie słów (115)
  • Używanie słów w trybie przypuszczającym (115)
  • Powtarzanie złych opinii o konkurencji (117)

Zakończenie (119)

Skorowidz (121)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-3513-9
Rozmiar pliku: 1,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: