Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 marca 2016
Ebook
35,00 zł
Audiobook
33,30 zł
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu - ebook

Mózg najczęściej zarysowuje się jako tajemnicza, fascynująca oraz niezgłębiona machina. Anna Urbańska zaprasza do świata uwodzicielskiej neuronauki i biznesu. Autorka odsłania misterium funkcjonowania mózgu, tym samym dając narzędzia do lepszego zrozumienia siebie oraz wszechświata. Odkrycie wewnętrznej biostruktury umożliwi lepsze zarządzanie biznesem. Poznanie trójjedynego ewolucyjnie mózgu otwiera zachwycającą drogę samorozwoju. Intrygująca podróż poprzez meandry własnego umysłu bywa momentami bardzo trudna. Jednakże Anna Urbańska pomaga czytelnikowi przejść tę wyboistą trasę. Autorka książki „Mózg Fabryka Sukcesu” w nowatorski sposób wykorzystuje neuronaukę i tworzy praktyczny drogowskaz w procesie poznania własnego charakteru, natury, zachowań, odkrycia słabych i mocnych stron, wyznaczania celów, akceptacji siebie, nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi oraz w prowadzeniu biznesu.

Autorka podpowiada jaki wpływ ma poznanie funkcjonowania mózgu na zwiększenie dochodów przedsiębiorstwa. Na podstawie własnych doświadczeń Anna Urbańska tworzy przepis na dobrze prosperujący biznes. W książce „Mózg Fabryka Sukcesu” aspekt zarabiania czy zysku został obdarty z wielu mitów, autorka podkreśla, że pieniądze nie są tykającą machiną zła lecz mogą dać przede wszystkim  poczucie wolności.

W książce „Mózg Fabryka Sukcesu”, podobnie jak w pierwszej książce Anny Urbańskiej  „Otrzep kolana i biegnij”, odnaleźć można fascynujące wywiady z niezwykłymi osobami. Tym razem do rozmowy autorka zaprosiła: Krzysztofa Litwińskiego, Pawła Jarząbka, Michała Jakubowskiego, Krzysztofa Herdzika, Ewę Hartman, Jacka Kotarbińskiego oraz Jacka Kutybę.

Ludzie od pokoleń próbują zrozumieć funkcjonowanie mózgu, a książka Anny Urbańskiej bez cienia wątpliwości jest cenną pozycją i wybrzmiewającym głosem ze świata neuronów.

To interdyscyplinarne połączenie nauki i praktycznego podejścia do biznesu, dzięki czemu jest bardzo nowatorska i nietuzinkowa. Natomiast lekki styl sprawia, że lektura staje się czystą przyjemnością.

Kim jest autorka?

Zawodowo:

Jest Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o badaniach genetycznych mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Mówią, że „koloruje” mózgi ludzkie.

Wiedzę zdobywa na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.

Od ponad 20 lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci 33 szkół, w systemie franczyzowym, w całej Polsce.

Jeden z nielicznych na świecie neurocoachów. Jest absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach.

Autorka 9 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”, komiksu “Był sobie mózg. Instrukcja obsługi dla dużych i małych” czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”.

Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.

Prywatnie:

Jest szczęśliwą kobietą, mamą dorosłego syna i żoną Górala. Kocha koty i ich styl życia. W roli kobiety odnajduje się każdego dnia, szczególnie kiedy zastanawia się, co na siebie włożyć albo kiedy szuka w torbie kluczy. Jest szefem, który czasem zbyt miękko podchodzi do swojego zespołu.

Nie ma dla niej nic ważniejszego, niż rodzina i spełnianie się w różnych obszarach życia.

Punktem przełomowym w jej życiu była śmierć brata – Krzysztofa, który odszedł w 1998 roku. Wtedy zmieniła w swoim życiu praktycznie wszystko, począwszy od życia zawodowego, po życie osobiste.

Żyje zgodnie z maksymą:”Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

Spis treści

1. Po co mi mózgowy biznes?

2. Czy mózg lubi autentyczność?

3. Mózg - fabryka pieniędzy

4. Co nasz mózg sądzi o rozwoju osobistym?

5. Czy mózg lubi przewodzić?

6. Co nasz mógz gada o Pijarze?

7. Mózg + marketing = Neuromarketing?

8. Jaki mózg - taki wizerunek?

9. 10 przykazań ludzi sukcesu z mózgiem

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 2,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: