Facebook - konwersja
  • promocja

MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
8 maja 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami - ebook

Poznaj najnowszą wersję doskonałego narzędzia
wspomagającego zarządzanie projektami

  • Zdefiniuj zakres projektu i podziel go na zadania
  • Wykorzystaj narzędzia do śledzenia procesu jego realizacji
  • Przygotuj raporty kończące projekt

Sprawne zarządzanie projektami wymaga od ich kierowników dużego doświadczenia. Jednak w przypadku wielu projektów samo doświadczenie zwyczajnie nie wystarcza -- tu niezbędne jest efektywne narzędzie wspomagające kierowanie projektem. Takim narzędziem jest Microsoft Office Project 2007 -- kolejna wersja najpopularniejszej aplikacji do zarządzania projektami. Aplikacja ta ułatwia pracę kierownika projektu na każdym etapie -- od definiowania projektu i zadań, poprzez przydzielanie zasobów, aż do analizy powykonawczej. System Microsoft Office Project Server 2007 dodatkowo rozszerza te możliwości o zarządzanie informacjami dotyczącymi większej liczby projektów.

Książka "MS Project 2007 i MS Project Server 2007. Efektywne zarządzanie projektami" jest przeznaczona dla kierowników projektów, osób nadzorujących wiele projektów oraz członków zespołów projektowych. Czytając ją, poznasz możliwości MS Project 2007 i MS Project Server 2007 oraz nauczysz się wykorzystywać je w pracy. Dowiesz się, jak zdefiniować zakres projektu, zaplanować zasoby i przydzielić je do zadań, optymalizować projekt i śledzić proces jego realizacji. Znajdziesz tu także informacje o raportach tekstowych i graficznych oraz nadzorowaniu zmian w wielu projektach i analizowaniu ich portfela.

  • Interfejs użytkownika programu MS Project 2007
  • Tworzenie nowego projektu
  • Zarządzanie zasobami i zadaniami
  • Tworzenie kalendarza projektu
  • Rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów
  • Śledzenie realizacji projektu
  • Analiza odchyleń
  • Widoki i raporty

Gotowe na czas! Projekty zawsze zgodne z planem!

Spis treści

Wstęp (11)

  • Omówienia rozdziałów (13)
  • Dodatkowe informacje o rodzinie produktów Microsoft Office Project 2007 i zarządzaniu przedsięwzięciami (16)
  • Materiały dodatkowe do książki (16)

Rozdział 1. Rozpoczynanie pracy z Microsoft Office Project 2007 (17)

  • Uruchamianie programu Microsoft Office Project (18)
  • Interfejs użytkownika (18)
    • Pasek Menu (19)
    • Paski narzędzi Standardowy i Formatowanie (21)
    • Przewodnik po programie Project (22)
  • Widoki i pasek widoków (28)
    • Widoki wykresu (28)
    • Widoki arkusza (29)
    • Widoki formularza (31)
    • Widoki zadań i zasobów (32)
    • Zmiana wyświetlanego widoku. Widoki złożone (33)
    • Pasek widoków (35)
  • Dodatkowe paski narzędzi (35)
    • Pasek narzędzi Analiza (37)
    • Pasek narzędzi Współpraca (37)
    • Pasek narzędzi Porównanie wersji projektu (38)
    • Pasek narzędzi Formularze niestandardowe (39)
    • Pasek narzędzi Rysunek (40)
    • Pasek Formatowanie (41)
    • Pasek narzędzi Diagram sieciowy (42)
    • Pasek narzędzi Analiza PERT (42)
    • Pasek narzędzi Zarządzanie zasobami (43)
    • Standardowy pasek narzędzi (44)
    • Pasek narzędzi Śledzenie (46)
    • Pasek narzędzi Visual Basic (47)
    • Pasek narzędzi Sieć Web (48)

Rozdział 2. Początek tworzenia projektu (49)

  • Tworzenie nowego projektu (49)
    • Tworzenie projektu na podstawie szablonu (50)
    • Tworzenie projektu od podstaw (51)
  • Definiowanie właściwości projektu (52)
  • Definiowanie projektu (53)
  • Zapisywanie projektu (62)
  • Zapisywanie obszaru roboczego (65)
  • Tworzenie szablonów projektów (66)
  • Ochrona projektu hasłem (67)
  • Otwieranie zapisanego projektu (70)
  • Znoszenie ochrony hasłem (72)
  • Wyszukiwanie plików (72)
  • Usuwanie poufnych informacji z pliku (73)

Rozdział 3. Zarządzanie zadaniami (75)

  • Wprowadzanie zadań (76)
    • Zadania typu punkt kontrolny (76)
    • Zadania zwykłe (78)
    • Czasy trwania zadań (79)
    • Szacowanie czasów trwania (82)
  • Dodawanie nowych zadań (85)
  • Usuwanie niechcianych zadań (89)
  • Zmienianie zdefiniowanych zadań (91)
  • Dzielenie zadań (92)
  • Łączenie, przenoszenie i zmienianie czasu trwania podzielonego zadania (94)
  • Zadania sumaryczne (95)
    • Tworzenie zadań sumarycznych (96)
    • Likwidowanie zadań sumarycznych (99)
    • Zadania podrzędne będące jednocześnie zadaniami sumarycznymi (101)
    • Wyświetlanie zadań sumarycznych i konspektu projektu (102)
  • Wyznaczanie kolejności wykonywania zadań - łączenie zadań (104)
    • Łączenie zadań w widoku Wykres Gantta (105)
    • Inne sposoby łączenia zadań (108)
  • Rozłączanie zadań (112)
  • Typy relacji (112)
    • Zakończenie-rozpoczęcie (112)
    • Rozpoczęcie-rozpoczęcie (113)
    • Zakończenie-zakończenie (113)
    • Rozpoczęcie-zakończenie (114)
  • Definiowanie i zmienianie relacji (114)
  • Wyprzedzenie lub zwłoka (117)
  • Typy ograniczeń (123)
  • Termin ostateczny (127)
  • Zakładka Uwagi (129)
  • Wstawianie hiperłączy (131)
  • Zadania cykliczne (133)
  • Kody Struktury Podziału Pracy (SPP) (136)
  • Czynniki sterujące zadaniami (139)
  • Wyróżnianie zmian (140)
  • Cofanie wielu operacji (142)

Rozdział 4. Zarządzanie zasobami (145)

  • Definiowanie zasobów (145)
  • Robocizna i sprzęt - zasoby typu Praca (148)
  • Zasoby materiałowe - zasoby typu Materiał (152)
  • Zasoby kosztowe - zasoby typu Koszt (154)
  • Zasoby rodzajowe (156)
  • Zasoby budżetowe (157)
  • Dostępność zasobów w czasie - uwzględnianie urlopów i przeglądów technicznych (159)
  • Zmienność stawek zasobów w czasie (163)
  • Zmienność stawek zasobów w zależności od wykonywanych czynności (165)
  • Definiowanie dodatkowych informacji o zasobach (166)
  • Typy rezerwacji (167)
  • Struktura Podziału Zasobów (SPZ) (168)
  • Definiowanie umiejętności zasobów (173)

Rozdział 5. Przydzielanie zasobów do zadań (177)

  • Przydzielanie pojedynczych i różnych zasobów do jednego zadania (177)
  • Przydzielanie wielu jednostek zasobu do zadania (184)
  • Przydzielanie różnych ilości zasobów do różnych zadań (186)
  • Przydzielanie zasobów kosztowych (190)
  • Przydzielanie zasobów budżetowych (191)
  • Pracochłonność zadań (192)
  • Obliczanie kosztów zadań na podstawie kosztów zasobów (197)
  • Typy zadań (198)
    • Zadania o stałej pracy (199)
    • Zadania o stałej liczbie jednostek (199)
    • Zadania o stałym czasie trwania (200)
    • Planowanie zadań według nakładu pracy (201)
    • Definiowanie typów zadań i opcji Wg nakładu pracy (201)
  • Przydzielanie dodatkowych zasobów (203)
  • Zamienianie zasobów (206)
  • Stosowanie tabel stawek kosztów (208)

Rozdział 6. Ustalanie czasu pracy i dni wolnych - kalendarze (211)

  • Informacje ogólne o kalendarzach (211)
  • Tworzenie i modyfikacja kalendarza (214)
    • Definiowanie świąt, dni wolnych od pracy i dni z niestandardowym czasem pracy (214)
    • Definiowanie tygodnia roboczego (217)
  • Kalendarz projektu (221)
  • Kalendarz zasobu (222)
  • Kalendarz zadania (224)
  • Opcje kalendarza (225)
  • Zależność pomiędzy opcjami kalendarza a godzinami pracy zawartymi w kalendarzu (227)
  • Typy kalendarzy (228)

Rozdział 7. Koszty projektu (231)

  • Typy kosztów (231)
  • Koszty stałe i koszty zadań (232)
  • Koszty zasobów (235)
  • Rozkład kosztów w czasie (236)
    • Skala czasu (236)
    • Informacje o kosztach w widoku Obciążenie zadaniami (240)
    • Informacje o kosztach w widoku Obciążenie zasobów (241)
  • Budżet projektu (242)
  • Przepływy gotówkowe (244)
  • Ogólne informacje o kosztach - statystyka projektu (245)

Rozdział 8. Optymalizacja projektu i rozwiązywanie problemów z nadmiernym obciążeniem zasobów (247)

  • Skracanie czasu trwania projektu - ścieżka krytyczna (248)
  • Identyfikowanie przeciążonych zasobów (251)
    • Arkusz zasobów i informacje o maksymalnym wykorzystaniu zasobów (252)
    • Widok Obciążenie zasobów (253)
    • Widok Alokacja zasobów i pasek narzędzi Zarządzanie zasobami (255)
    • Widok Wykres zasobów (257)
  • Rozwiązywanie konfliktów przydziału zasobów - zasoby przeciążone (257)
    • Zamiana przydzielonych zasobów (258)
    • Kreator podstawiania zasobów (260)
    • Definiowanie pracy w nadgodzinach (263)
    • Zatrudnianie nowych pracowników i delegowanie pracowników do projektu (265)
    • Przekazanie zadań podwykonawcy (266)
    • Zmiana czasu pracy nad zadaniem (268)
    • Bilansowanie zasobów (270)
    • Rozkład pracy zasobów (275)

Rozdział 9. Wprowadzanie i śledzenie wartości rzeczywistych - informacje o realizacji projektu (277)

  • Plan bazowy (277)
    • Co to jest plan bazowy (278)
    • Tworzenie planu bazowego (278)
    • Plan bazowy na wykresie Gantta (281)
    • Aktualizowanie planu bazowego (282)
    • Usuwanie planu bazowego (282)
    • Przeglądanie planu bazowego (283)
    • Kopiowanie planu bazowego (284)
  • Plany pośrednie - do czego służą (284)
  • Wprowadzanie danych rzeczywistych (285)
    • Wprowadzanie danych rzeczywistych na poziomie projektu (285)
    • Wprowadzanie danych rzeczywistych o datach na poziomie zadania i zasobu (287)
    • Linie postępu (293)
  • Rzeczywiste koszty (295)
  • Uwzględnianie wydłużonych terminów płatności w projekcie (297)

Rozdział 10. Analiza odchyleń (299)

  • Dlaczego analizować odchylenia? (299)
  • Odchylenia terminów (300)
  • Odchylenia kosztów (305)
    • Odchylenia kosztów dla zadań (306)
    • Odchylenia kosztów dla zasobów (308)
  • Odchylenia pracy (310)
    • Porównywanie wersji projektu (312)

Rozdział 11. Omówienie widoków (317)

  • Przypomnienie podstawowych informacji o widokach (317)
  • Alokacja zasobów (318)
  • Arkusz zadań (319)
  • Arkusz zasobów (320)
  • Diagram relacji (320)
  • Diagram sieciowy (321)
  • Formularz nazwy zadania (323)
  • Formularz nazwy zasobu (323)
  • Formularz szczegółów zadań (324)
  • Formularz zadania (325)
  • Formularz zasobu (326)
  • Kalendarz (327)
  • Obciążenie zadaniami (328)
  • Obciążenie zasobów (329)
  • Opisowy diagram sieciowy (330)
  • Przewodnik po programie Project: prosty arkusz zas. (331)
  • Rzutowanie pasków (332)
  • Wprowadzanie zadań (333)
  • Wykres Gantta (334)
  • Wykres Gantta - bilansowanie (335)
  • Wykres Gantta - szczegóły (336)
  • Wykres Gantta - śledzenie (338)
  • Wykres Gantta z wieloma planami bazowymi (339)
  • Wykres zasobów (340)

Rozdział 12. Raporty (343)

  • Kilka słów o raportach tekstowych (343)
    • Grupy raportów (344)
    • Raporty z grupy Omówienie (344)
    • Raporty z grupy Działania bieżące (348)
    • Raporty z grupy Koszty (354)
    • Raporty z grupy Przydziały (357)
    • Raporty z grupy Obciążenie pracą (362)
    • Raporty z grupy Niestandardowe (364)
  • Raporty wizualne (364)
    • Tworzenie raportu wizualnego (364)
    • Omówienie raportów wizualnych (366)

Rozdział 13. Dostosowywanie programu do potrzeb użytkownika (383)

  • Pokazywanie informacji tylko o wybranych zasobach i zadaniach - filtry (384)
    • Autofiltry (384)
    • Stosowanie filtrów (387)
    • Tworzenie i edytowanie filtrów (388)
  • Tworzenie i edycja grup (392)
  • Wybieranie danych do wyświetlania - tabele (397)
    • Tabele (397)
    • Tworzenie i edycja tabel (398)
  • Tworzenie i edycja widoków (401)
  • Tworzenie i edycja raportów (402)
    • Definiowanie właściwości zakładki Sortowanie (403)
    • Definiowanie właściwości zakładki Szczegóły (404)
    • Określanie właściwości zakładki Definicja (407)
    • Raport Kalendarz miesięczny (410)
    • Przycisk Tekst (411)
  • Pola niestandardowe (414)
    • Typy pól (415)
    • Wybieranie wartości ze zdefiniowanej przez użytkownika listy rozwijanej (416)
    • Definiowanie formuł (wzorów) do wyliczania wartości (418)
    • Wyświetlanie zdefiniowanych przez użytkownika wskaźników graficznych (422)
  • Drukowanie i ustawienie wydruku (425)
  • Tworzenie i stosowanie formularzy (427)
  • Tworzenie własnych pasków narzędzi (431)
  • Organizator (433)
  • Tworzenie własnych raportów wizualnych (435)

Rozdział 14. Wymiana informacji pomiędzy Microsoft Office Project 2007 a innymi aplikacjami (441)

  • Przekazywanie danych do innych aplikacji - eksport (442)
    • Programy do przeglądania eksportowanych danych - typy plików eksportowanych (442)
    • Definiowanie, które dane mają zostać wyeksportowane - mapy eksportu (442)
  • Pobieranie danych z innych aplikacji - import (448)
  • Zapisywanie danych w pliku graficznym (451)
  • Kreator kopiowania obrazów do programów PowerPoint, Word oraz Visio (454)
  • Zapisywanie danych raportu wizualnego (457)
  • Zapisywanie danych do formatu Microsoft Access (460)

Rozdział 15. Wymiana danych pomiędzy projektami (461)

  • Korzystanie z tych samych zasobów w wielu projektach - pula zasobów (461)
    • Co to jest pula zasobów? Tworzenie puli (461)
    • Korzystanie z zasobów dostępnych w puli (462)
    • Dokonywanie zmian w puli i pliku współużytkującym (463)
    • Przerywanie łącza między pulą zasobów i plikiem współużytkującym (465)
  • Łączenie zadań z różnych projektów. Wstawianie jednego projektu do innego (468)

Rozdział 16. Microsoft Office Project Server 2007 - wprowadzenie (473)

  • Wstęp, czyli co Ci daje Microsoft Office Project Server 2007 (474)
  • Enterprise Project Management (EPM) (474)
    • Microsoft Office Project Server 2007 (474)
    • Microsoft Office Project Professional 2007 (475)
    • Microsoft Office Project Web Access 2007 (476)
  • Podłączanie Microsoft Office Project Professional 2007 do Microsoft Office Project Server 2007 (476)
  • Import istniejących projektów do Project Server 2007 (478)
  • Import zasobów do Project Server 2007 (482)

Rozdział 17. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy kierownika projektu (485)

  • Tworzenie projektu (486)
    • Tworzenie propozycji projektu (486)
    • Tworzenie działania (489)
    • Tworzenie projektu, który ma być przechowywany w Microsoft Office Project Server 2007 (489)
  • Otwieranie, zapisywanie i publikowanie projektu (492)
  • Budowanie zespołu z zasobów organizacji (494)
  • Zarządzanie raportami o stanie (498)
    • Tworzenie żądania raportu o stanie (498)
    • Śledzenie odpowiedzi na raport o stanie (500)
  • Akceptacja aktualizacji (501)
  • Definiowanie alertów (503)
    • Definiowanie alertów dla siebie (503)
    • Definiowanie alertów dla swoich zasobów (505)

Rozdział 18. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy uczestnika projektu (507)

  • Przeglądanie przydziałów (508)
  • Przeglądanie informacji o przydzielonych zadaniach (509)
  • Aktualizowanie zadań (510)
  • Zarządzanie grafikami (511)
    • Przeglądanie i raportowanie prac w grafiku (511)
    • Grafiki zastępcy (514)
    • Raportowanie czasu administracyjnego i czasu wolnego (515)
  • Odpowiedzi na żądanie raportu o stanie (516)
    • Odpowiedzi na zamówiony raport o stanie (516)
    • Tworzenie niezamawianego raportu o stanie (517)
  • Przesyłanie dokumentacji projektowej (518)
  • Zgłaszanie ryzyka (521)
  • Zgłaszanie problemów (522)
  • Sprawdzanie problemów, czynników ryzyka i dokumentów projektu (524)
  • Zadania zespołowe (526)
  • Synchronizacja z Microsoft Outlook (527)

Rozdział 19. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy menedżera portfela projektów (529)

  • Zarządzanie portfelem projektów i nie tylko (529)
  • Centrum projektów (530)
  • Centrum zasobów (532)
    • Wyświetlanie przydziałów (534)
    • Wyświetlanie dostępności (535)
  • Raportowanie - analiza danych (535)

Rozdział 20. Microsoft Office Project Server 2007 z perspektywy administratora merytorycznego (539)

  • Zarządzanie grafikami (540)
    • Tworzenie grafików (540)
    • Ustawienia grafików (542)
  • Dodawanie kategorii czasu administracyjnego (544)
  • Tworzenie zespołów (545)
  • Niestandardowe pola (547)
  • Kalendarze organizacji (549)
  • Wymuszanie zaewidencjonowania (550)
  • Okresy obrachunkowe (552)
  • Tworzenie widoków (554)
  • Tworzenie użytkowników i zasobów (555)

Rozdział 21. Informacje dodatkowe i specyfikacja techniczna (559)

  • Wymagania (559)
  • Formaty plików obsługiwane przez Microsoft Office Project 2007 (560)
  • Opis wskaźników stosowanych w Microsoft Office Project 2007 (561)
  • Skróty klawiaturowe (562)

Rozdział 22. Kilka słów o zarządzaniu projektami i nie tylko (569)

  • Project Management (PM) - zarządzanie przedsięwzięciami (569)
  • Trójkąt projektu (571)
  • Certyfikat Microsoft Office Specialist (MOS) dla Microsoft Project (571)
  • Certyfikat International Project Management Association (IPMA) (572)
  • Jak pogłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania przedsięwzięciami (573)
  • Stowarzyszenie Project Management Polska (SPMP) (573)
  • Project Management Institute (PMI) (573)
  • PMFORUM (574)
  • Project Management Body of Knowledge (PMBoK) (574)

Rozdział 23. Dodatkowe zasoby (575)

  • Zasoby w języku polskim (575)
    • Strony internetowe Microsoft Office Project 2007 (575)
    • Strony internetowe Microsoft Office Project Server 2007 (575)
    • Wersja testowa programu Microsoft Office Project 2007 (575)
    • Wersja testowa programu Microsoft Office Project Server 2007 (576)
    • Porady dotyczące korzystania z Microsoft Office Project 2007 (576)
    • Pomoc pakietu Microsoft Office: Microsoft Office Project 2007 (576)
  • Zasoby w języku angielskim (576)
    • Microsoft Office Project Server 2007 product guide (576)
    • Office Project Server 2007 Resource Kit (576)

Skorowidz (577)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9658-1
Rozmiar pliku: 40 MB

BESTSELLERY

Kategorie: