Facebook - konwersja
Pobierz fragment

MS Project 2013 dla bystrzaków - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
18 stycznia 2015
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
49,00

MS Project 2013 dla bystrzaków - ebook

Twój niezastąpiony, osobisty asystent MS Project 2013

Dowiedz się, jak:
  • tworzyć plan projektu oraz zarządzać zasobami
  • monitorować postępy
  • trzymać się harmonogramu i budżetu
  • komunikować się i współpracować ze wszystkimi członkami zespołu
  • wdrażać w firmie najlepsze wzorce zarządzania projektami
Witaj w świecie elektronicznego zarządzania projektami. MS Project 2013 to znakomite narzędzie, usprawniające organizowanie i kontrolowanie wszystkich elementów Twojego projektu. Ten funkcjonalny przewodnik pokaże Ci, jak rozpocząć pracę, wprowadzać zadania i szacować czas ich trwania, pracować z zasobami i budżetem, dopracowywać harmonogram, zbierać dane, analizować postępy prac i monitorować cały projekt. Jeżeli do tej pory nie korzystałeś z tego programu, będzie to dla Ciebie wizyta w zupełnie nowym świecie, a jeśli znasz starsze wersje, ta książka płynnie wprowadzi Cię w nowe funkcje oferowane przez MS Project 2013. Kierowniku, do dzieła!

Na dobry początek naucz się używać widoków MS Project, projektować strukturę podziału pracy oraz wprowadzać i organizować zadania. Wykorzystaj zasoby dowiedz się, jak dobierać do projektu ludzi, materiały i koszty stałe, a także jaki mają one wpływ na budżet. Bądź na bieżąco monitoruj postępy i wypracuj plan zarządzania komunikacją. Dopnij na ostatni guzik wykorzystaj pasek narzędzi MS Project, by modyfikować przydziały zasobów, ciąć koszty, aktualizować harmonogram i tworzyć plan bazowy. Najnowsze wiadomości wykorzystaj możliwości przebudowanej funkcji MS Project 2013 do przygotowywania błyskotliwych raportów.

W książce znajdziesz:
  • różne sposoby dodawania zadań,
  • wybór technik szacowania,
  • typy zasobów i kalendarzy,
  • sposoby na podrasowanie Twojego projektu,
  • wykres Gantta i metody jego 
  • koncepcje zarządzania połączonymi projektami,
  • dziesięć złotych zasad zarządzania projektami.


Cynthia Snyder jest kierownikiem projektu, autorką, konsultantką i trenerką w dziedzinie zarządzania projektami. Napisała osiem książek o zarządzaniu projektami, w tym PMP Certification All-in-One For Dummies.

Nancy Muir napisała ponad 150 książek; zajmowała się szerokim zakresem tematów od programów komputerowych i zarządzania projektami po naukę na odległość.

Spis treści

O autorkach (13)

Podziękowania od autorek (15)

Wprowadzenie (17)

  • O książce MS Project 2013 dla bystrzaków (17)
  • Naiwne założenia (18)
  • Konwencje typograficzne (18)
  • Czego nie musisz czytać (18)
  • Struktura książki (19)
    • Część I. Wprowadzenie do MS Project 2013 (19)
    • Część II. Zarządzanie zasobami (19)
    • Część III. Plan bazowy na horyzoncie (19)
    • Część IV. Utrzymać kurs (19)
    • Część V. Dekalogi (20)
  • Ikony wykorzystane w książce (20)
  • Co dalej? (20)

CZĘŚĆ I: WPROWADZENIE DO MS PROJECT 2013 (21)

Rozdział 1: Zarządzanie projektami - MS Project 2013 i Ty (23)

  • Wprowadzenie do zarządzania projektami (23)
    • Kim jest kierownik projektu (24)
    • Czym zajmuje się kierownik projektu (25)
    • Wprowadzenie do MS Project 2013 (25)
  • Poznajmy się (26)
    • Nawigowanie za pomocą kart i Wstążki (29)
    • Wyświetlanie dodatkowych narzędzi (31)
  • Korzystanie z systemu pomocy MS Project (32)

Rozdział 2: Uruchamianie projektu (33)

  • Tworzenie statutu projektu (33)
  • Wprowadzenie do struktury podziału prac w projekcie (SPP) (34)
  • Organizacja pracy (37)
  • Uruchamianie projektu (38)
    • Wprowadzanie informacji do MS Project (38)
    • Planowanie ręczne czy automatyczne? (40)
    • Wprowadzanie SPP (42)
    • Wprowadzanie zadań (43)
    • Importowanie zadań z Outlooka (45)
    • Zmiana poziomu zadania: zmniejszanie i zwiększanie wcięcia (48)
  • Zapisywanie projektu (49)

Rozdział 3: Zarządzanie zadaniami (51)

  • Tworzenie zadań sumarycznych i podzadań (51)
    • Ile może być poziomów? (53)
    • Zadanie sumaryczne projektu (53)
  • Przenoszenie zadań w projekcie (55)
    • Przenoszenie zadań metodą przeciągnij i upuść (56)
    • Przenoszenie zadań metodą kopiuj i wklej lub wytnij i wklej (56)
  • Widać - nie widać: zwijanie i rozwijanie zadań w konspekcie (57)
  • Zadania cykliczne (58)
  • Ustawienie punktów kontrolnych (59)
  • Usuwanie zadań i oznaczanie ich jako nieaktywne (60)
  • Wstawianie uwag (61)

Rozdział 4: Zależności między zadaniami (63)

  • Jak powstają zależności między zadaniami (64)
    • Zadania zależne: które najpierw? (64)
    • Rodzaje zależności (65)
    • Zapanuj nad prawami Murphy'ego: czas opóźnienia i czas wyprzedzenia (67)
  • Tworzenie zależności (69)
    • Tworzenie zależności (69)
    • Tworzenie zależności zewnętrznych (71)
    • Kilka słów przestrogi (71)
    • Pogódź się ze zmianą: usuwanie zależności (72)

Rozdział 5: Szacowanie czasu trwania zadań (75)

  • Czas trwania zadań (76)
    • Pełny wachlarz zadań: zidentyfikuj typ (76)
    • Zadania wg nakładu pracy, czyli 1 + 1 = 1/2 (78)
  • Szacowanie pracy i czasu trwania (79)
    • Techniki wykonywania szacunków (80)
    • Ustawianie czasu trwania (81)
  • Kontrolowanie czasu za pomocą ograniczeń (82)
    • Jak działają ograniczenia (82)
    • Ustawianie ograniczeń (83)
    • Ustawianie terminu ostatecznego (84)
  • Rozpoczynanie i wstrzymywanie zadań (84)
    • Wprowadzanie daty rozpoczęcia zadania (85)
    • Zrób sobie przerwę: dzielenie zadań (86)

Rozdział 6: Spójrz na ten widok! (89)

  • Widoki w programie MS Project (89)
    • Nawigowanie za pomocą kart i widoków (90)
    • Przewijanie zawartości okien (92)
    • Przechodzenie do wybranego punktu (93)
  • Widoki - informacje szczegółowe (93)
    • Zacznijmy od początku: Wykres Gantta (94)
    • Widoki Arkusz zasobów i Terminarz zespołu (95)
    • Zarządzanie czasem z wykorzystaniem Osi czasu (95)
    • Płyń z prądem: Diagram sieciowy (96)
    • Widok Kalendarza (97)
  • Dostosowywanie widoków (98)
    • Praca z panelami widoków (98)
    • Modyfikowanie diagramu sieciowego (102)
    • Resetowanie widoków (106)

CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI (107)

Rozdział 7: Tworzenie zasobów (109)

  • Zasoby: ludzie, miejsca i rzeczy (109)
  • Jak zapewnić sobie zasoby (110)
    • Zasoby - podstawowe informacje (110)
    • Typy zasobów: praca, materiały i koszty (111)
    • Wpływ zasobów na czas realizacji zadań (111)
    • Szacowanie potrzebnych zasobów (112)
  • Narodziny zasobu (112)
    • Jednorazowe tworzenie zasobu (113)
    • Jak zidentyfikować zasób, nie znając jego nazwy? (114)
    • Razem łatwiej (115)
  • Zarządzanie dostępnością zasobów (116)
    • Szacowanie i ustawianie dostępności (116)
    • Gdy zasoby pojawiają się i znikają (117)
  • Udostępnianie zasobów (118)
    • Używanie puli zasobów (119)
    • Importowanie zasobów z Outlooka (120)

Rozdział 8: Praca z kalendarzami (123)

  • Dostrajanie kalendarzy: bazowego, projektu, zasobu i zadania (123)
    • Jak działają kalendarze (124)
    • Powiązania między kalendarzami (125)
  • Tworzenie harmonogramu z wykorzystaniem opcji kalendarza i czasu pracy (126)
    • Ustawianie opcji kalendarza (126)
    • Wprowadzanie wyjątków do czasu pracy (127)
  • Praca z kalendarzami zadań i zasobów (129)
    • Ustawianie kalendarza zasobu (130)
    • Wprowadzanie zmian do kalendarza zasobów (130)
  • Tworzenie własnych szablonów kalendarzy (132)
  • Udostępnianie kopii kalendarza (133)

Rozdział 9: Przydzielanie zasobów (135)

  • Jak znaleźć odpowiedni zasób (135)
    • Poszukiwany: odpowiedni zasób chętny do pracy (135)
    • Pole niestandardowe: informacje o kwalifikacjach (137)
  • Sprawne przydzielanie zasobów (137)
    • Określanie jednostek dla zasobów materiałowych i kosztowych (138)
    • Przydzielanie zasobów (138)
    • Dostosowywanie rozkładu pracy (141)
  • Dodatkowe korzyści używania Terminarza zespołu (142)

Rozdział 10: Określanie kosztów projektu (145)

  • Tańcowały dwa Michały - ale skąd się biorą koszty? (145)
    • Sumowanie kosztów (146)
    • Kiedyś trzeba będzie zapłacić... (147)
  • Wprowadzanie informacji o kosztach w MS Project (147)
    • Nie unikniesz kosztów stałych (147)
    • Wprowadzanie stawek godzinowych, stawek za nadgodziny i kosztów użycia (148)
    • Przydzielanie zasobów materiałowych (150)
  • Wpływ ustawień na obliczanie wysokości kosztów (151)

CZĘŚĆ III: PLAN BAZOWY NA HORYZONCIE (153)

Rozdział 11: Dopasowywanie planu (155)

  • Filtrowanie aż do sedna (155)
    • Stosowanie filtrów predefiniowanych (156)
    • Autofiltr - jak zmusić go do działania (157)
    • Samodzielne konfigurowanie filtrów (159)
  • Grupowanie informacji (161)
    • Ustawienia predefiniowane (161)
    • Przygotowywanie własnych sposobów grupowania (162)
  • Czynniki sterujące projektem (164)
    • Inspekcja zadań (164)
    • Jak radzić sobie z ostrzeżeniami i sugestiami (165)
    • Cofnij, cofnij, cofnij (167)

Rozdział 12: Negocjowanie ograniczeń projektu (169)

  • O czasie (169)
    • Rezerwa projektowa (170)
    • Kończenie zadań w krótszych terminach (171)
  • Jak zdobyć to, czego chcesz (173)
  • Problemy z zasobami (174)
    • Sprawdzanie dostępności zasobów (174)
    • Usuwanie i modyfikowanie przydzieleń zasobów (176)
    • Jak łatwo i bezboleśnie rozwiązać problem z alokacją za pomocą zmiany harmonogramu (177)
    • Kiedy potrzebna jest pomoc (178)
    • Bilansowanie zasobów (178)
  • Zmiana harmonogramu projektu (181)

Rozdział 13: Upiększanie projektu (183)

  • Wyglądać dobrze! (183)
  • Formatowanie wykresu Gantta (184)
    • Formatowanie pasków zadań (184)
    • Wyróżnianie ścieżki krytycznej (186)
    • Zmiana stylu wykresu Gantta (187)
  • Formatowanie ramek zadań (188)
  • Dostosowywanie układu (189)
  • Modyfikowanie linii siatki (191)
  • Kiedy obraz zastępuje tysiąc słów (193)
  • Tworzenie niestandardowych pól tekstowych (194)

Rozdział 14: Wszystko zaczyna się od planu bazowego (197)

  • Wszystko na temat planu bazowego (197)
    • Zapisywanie planu bazowego (198)
    • Ustawianie większej liczby planów bazowych (199)
    • Czyszczenie i resetowanie planu bazowego (201)
  • Plan pośredni (202)
    • Zapisywanie planu pośredniego (202)
    • Czyszczenie i resetowanie planu pośredniego (203)

CZĘŚĆ IV: UTRZYMAĆ KURS (205)

Rozdział 15: Na właściwej drodze (207)

  • Projektowanie planu komunikacji (207)
    • Zbieranie danych (208)
    • Metody śledzenia - stosowanie (208)
    • Korzystanie z narzędzi do monitorowania (209)
    • Na wszystko znajdzie się jakiś widok (210)
  • Śledzenie pracy (212)
    • Określanie daty stanu (212)
    • Zgodność z harmonogramem (213)
    • Określanie procentu wykonania (213)
    • Zapisywanie informacji o rozpoczęciu i zakończeniu (215)
    • Co zrobić, kiedy Jan pracuje trzy godziny, a Maria dziesięć? (215)
    • Oj - mamy nadgodziny (217)
    • Określanie pozostałego czasu pracy dla zadań planowanych automatycznie (218)
    • Aktualizowanie kosztów stałych (219)
  • Przenoszenie zadań (220)
  • Aktualizacja projektu (221)
  • Śledzenie informacji o materiałach (223)
  • Śledzenie projektów: projekty skonsolidowane (224)
    • Konsolidacja projektów (224)
    • Strategie aktualizacji projektów skonsolidowanych (226)
    • Zmiana ustawień połączeń (226)

Rozdział 16: Widoki w MS Project: obserwowanie postępu projektów (227)

  • Jak sprawdzić, co dzieje się z zadaniami (228)
    • Plan bazowy kontra rzeczywiste postępy (228)
    • Linie postępu (229)
  • Przejdźmy do szczegółów (232)
  • Śledzenie postępu z wykorzystaniem zarządzania wartością wypracowaną (234)
  • Co dzieje się pod maską (236)
    • Wartość wypracowana - opcje konfiguracyjne (237)
    • Wiele ścieżek krytycznych (238)

Rozdział 17: Kolejny krok za Tobą - co dalej? (241)

  • Rejestrowanie problemów i ryzyka w MS Project (241)
    • Drukowanie planów pośrednich i bazowych (242)
    • Drukowanie uwag do zadań (243)
  • Scenariusze warunkowe (244)
    • Sortowanie zadań (245)
    • Filtrowanie (246)
    • Sprawdzanie ścieżki krytycznej (247)
    • Bilansowanie zasobów - reaktywacja (248)
    • Określanie czynników wpływających na harmonogram zadań (249)
  • Wpływ dodatkowego personelu oraz czasu na projekt (250)
    • Przyspieszanie i zmiany (250)
    • Skierujmy tam więcej ludzi (251)
    • Zmiany zależności i harmonogramu zadań (252)
  • Kiedy wszystko inne zawiedzie (253)
    • Weź czas, którego potrzebujesz (253)
    • Szukanie drogi na skróty (254)

Rozdział 18: Raportowanie (257)

  • Tworzenie standardowych raportów (258)
    • Co masz do dyspozycji (258)
    • Pulpity nawigacyjne - przegląd raportów (258)
  • Tworzenie nowych raportów (260)
    • Raporty wizualne - nowe perspektywy (260)
    • Tworzenie raportów wizualnych (261)
  • Szczegółowe dopasowywanie raportu (262)
    • Przeciąganie, upuszczanie i zmiana rozmiaru (262)
    • Dobrze wyglądać! (263)
  • Upiększanie (265)
  • Przynieście drukarkę! (267)
    • Ustawienia strony (267)
    • Podgląd wydruku (271)
    • Drukowanie - nareszcie! (272)
  • Oś czasu (273)
    • Dodawanie zadań do osi czasu (273)
    • Dostosowywanie osi czasu (275)
    • Kopiowanie osi czasu (275)
  • Ulepszone kopiowanie i wklejanie (276)

Rozdział 19: Cały czas do przodu (277)

  • Przegląd projektu (277)
    • Uczenie się na błędach (278)
    • Odprawa z zespołem (279)
  • Porównywanie różnych wersji projektu (280)
  • Budowanie na sukcesie (282)
    • Tworzenie szablonu (282)
    • Ujarzmianie Organizatora (283)

CZĘŚĆ V: DEKALOGI (287)

Rozdział 20: Dziesięć złotych zasad zarządzania projektami (289)

  • Krok po kroku (289)
  • Jak po sznurku (290)
  • Spodziewaj się niespodziewanego (291)
  • Nie odkładaj niczego na jutro (291)
  • Deleguj, deleguj, deleguj (291)
  • Dokumentuj (292)
  • Informuj, informuj, informuj (292)
  • Mierniki sukcesu (293)
  • Zachowaj elastyczność (294)
  • Ucz się na własnych błędach (294)

Rozdział 21: Dziesięć przydatnych skrótów klawiaturowych w programie MS Project 2013 (295)

  • Informacje o zadaniach (295)
  • Informacje o zasobie (296)
  • Często używane funkcje (297)
  • Podzadania (298)
  • Zwiększanie i zmniejszanie wcięć (298)
  • Wypełnianie (298)
  • Nawigowanie (298)
  • Zamiana godziny na lata (298)
  • Skróty funkcji osi czasu (299)
  • Szybkie wyszukiwanie (299)

Słowniczek (301)

Skorowidz (311)

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-9492-1
Rozmiar pliku: 11 MB

BESTSELLERY

Kategorie: