Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
17 października 2025
64,90
6490 pkt
punktów Virtualo

Myślenie strategiczne na co dzień. Planuj mądrzej, osiągaj więcej - ebook

"Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać.

Ta książka otwiera oczy.

To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje

Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem – tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu – łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania – zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego.

Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie – niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem.

Dzięki tej książce nauczysz się:

- myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni

- działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów

- budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty

- tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie.

Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań.

Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków.

Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing!

Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.

 

 

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-745-9
Rozmiar pliku: 12 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij