Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację - ebook
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację - ebook
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ... a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
- zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
- znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
- najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
Spis treści
Spis treści
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku
- Na początku była. grupa docelowa
- Z szeregu wystąp - tworzenie persony
- Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle
- Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki
- BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka
- Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama
- Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki
- Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny"
Rozdział 2. Kreacja robi robotę
- Co tak naprawdę myślimy o reklamach?
- Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego
- Kto z nas nie uwielbia dobrych historii?
- A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce
- CCC - cena czyni cuda
- "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial?
- Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną
- Erotyka, rodzina i muzyka
- AdChecking List i zasada czerwonej lampki
Rozdział 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?
- W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba?
- Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego?
- Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie
- Audycja zawiera lokowanie produktu
- Zalety i wady lokowania produktu
- Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu
- Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka
- Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji
- Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA
- Więcej oglądać, mniej czytać
- Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo?
- Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii?
- Globalny internet w lokalnych działaniach
- O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem
Koniec na "niekoniec"
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-289-0854-3 |
Rozmiar pliku: | 4,0 MB |