-
W empik go
Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu - ebook
Neuronauka a marketing. Poznaj zasady neuromarketingu i wykorzystaj je w swoim działaniu - ebook
Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku. Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe. To książka, która nie tylko dostarcza wiedzy, ale także skłania do refleksji i aktywnego udziału w procesie uczenia się.
| Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
| Zabezpieczenie: |
Watermark
|
| ISBN: | 9788397282902 |
| Rozmiar pliku: | 748 KB |