Facebook - konwersja

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
21 kwietnia 2020
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - ebook

Niech Cie widzą w sieci - w Radiu Kraków o książce Grzegorza Miłkowskiego >> POSŁUCHAJ


Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

  • Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
  • Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
  • Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Poznaj książkę i jej autora! >>

Spis treści

 

Od autora 9

 

CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11

Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13

  • Mój klient, czyli kto? 14
  • Zacznij od zdefiniowania celów 15
  • Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
  • Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
  • Jak poznawać się z odbiorcą? 17
  • Media własne 17
  • Google Analytics 18
  • Monitoring internetu 18
  • Kampanie CPC 19
  • Remarketing 19
  • Jak zbudować personę z twarzą? 20

Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23

  • Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
  • Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
  • ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
  • Biznes pełen treści 29

CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31

Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33

  • Serwis w domenie firmowej 33
  • Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
  • Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36

Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39

  • Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
  • Wybór silnika dla Twojego serwisu 43

Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45

  • Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
  • Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
  • Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
  • Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51

Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53

Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61

  • Zabezpieczenie WordPressa 61
  • Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
  • Konta użytkowników i uprawnienia 64

CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67

Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69

Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73

  • Adresy URL 74
  • Linki 75
  • Polityka treści 78
  • Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
  • Poprawność kodu Twojego serwisu 81
  • Mikroformaty 83
  • Zdobywanie linków 83

Rozdział 10. Struktura artykułu 85

  • Umiejscowienie tytułu artykułu 86
  • Grafika główna - co się klika? 88
  • Podpisy pod ilustracjami 89
  • Szerokość kolumny 93
  • Interlinia i wielkość fontów 93
  • Śródtytuły 94
  • Stopka autora pod artykułem 96

Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99

  • Crosslinkowanie treści 99
  • Doładowywanie artykułów 102

Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107

  • Numer telefonu vs adres e-mail 107
  • Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
  • Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
  • Exit pop-up 117
  • MailWall 118
  • Chatbot 122

Rozdział 13. Co na to prawo? 127

  • Polityka prywatności 128
  • Obowiązek informacyjny 129
  • Zgody marketingowe 131

Treść biznesu 137

Podziękowania 139

Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu 141

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6859-0
Rozmiar pliku: 5,5 MB

BESTSELLERY

Kategorie: