Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
1 sierpnia 2014
35,86
3586 pkt
punktów Virtualo

Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego - ebook

Publikacja stanowi przegląd i usystematyzowanie literatury dotyczącej identyfikacji determinant zarządzania jakością w administracji publicznej oraz sposobów jej pomiaru, opracowanie modeli uwarunkowań zarządzania jakością w powiązaniu ze skutecznością, strategią i otoczeniem w jakim funkcjonują. W książce Autorka dokonała porównania stanu i kondycji zarządzania przez jakość w administracji publicznej w Polsce i w wybranych krajach Unii Europejskiej.

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Usługi i ich jakość

1.1. Jakość usług – próba konceptualizacji
1.1.1. Usługi. Przegląd definicji
1.1.2. Usługi publiczne
1.1.3. Jakość. Przegląd podejść
1.1.4. Pomiar jakości
1.1.5. Jakość usług i jej modele
1.2. Wdrożenie zarządzania jakością
1.3. Istota i znaczenie determinant zarządzania jakości

Rozdział 2. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego

2.1. Komunikacja
2.2. Kultura organizacyjna
2.3. Kadra menedżerska
2.4. Pracownicy
2.5. Orientacja na klienta
2.6. Planowanie strategiczne

Rozdział 3. Wdrażanie systemu zarządzania jakością w sektorze publicznym. Analiza empiryczna

3.1. Metodologia przeprowadzonych badań. Narzędzia badawcze. Próba badawcza
3.2. Wdrożenie systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.3. Struktura procesu wdrażania systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego
3.4. Korzyści z implementacji systemu zarządzania opartego na jakości w badanych organizacjach sektora publicznego

Rozdział 4. Niematerialne czynniki konstytuujące systemy zarządzania oparte na jakości w organizacjach sektora publicznego. Analiza empiryczna


4.1. Komunikacja
4.2. Kultura organizacyjna
4.3. Kadra menedżerska
4.4. Pracownicy
4.5. Orientacja na klienta
4.6. Planowanie strategiczne

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Kategoria: Zarządzanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7930-244-4
Rozmiar pliku: 6,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij