Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych - ebook
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych - ebook
Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- zbudować niezawodną strategię rozwoju
- nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
- działać według najlepszych modeli biznesowych świata
- oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji
Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Spis treści
1. Narzędzie
- Mapa portfela (10)
- Eksploracja (14)
- Eksploatacja (27)
- Eksploracja a eksploatacja (37)
2. Zarządzaj
- Wyznaczanie kierunku (50)
- Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70)
- Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109)
3. Twórz nowe
- Innowacje w obszarze propozycji wartości (142)
- Innowacje w obszarze zasobów (162)
- Innowacje w obszarze formuły zysków (188)
- Pytania diagnostyczne dla liderów (212)
4. Ulepszaj
- Zmiany dotyczące propozycji wartości (230)
- Zmiany dotyczące klienta (242)
- Zmiany w obszarze zasobów (254)
- Zmiany dotyczące formuły zysków (266)
- Pytania dla liderów (280)
5. Kultura
- Mapa kultury (296)
- Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308)
- Ocena kultury innowacyjności (314)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-7371-6 |
Rozmiar pliku: | 53 MB |