Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
29 kwietnia 2022
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
79,90

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących - ebook

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka, którą trzymasz w ręku, pozwoli Ci być na bieżąco ze skutecznymi narzędziami marketingu cyfrowego. Da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,

wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

Spis treści

Wprowadzenie

Nowe zasady

Życie z nowymi zasadami

Co nowego

Książka jak blog

Historie sukcesu

I. Jak internet zmienił zasady

marketingu i PR

1. Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne online

Reklama – bezdenna studnia zmarnowanych środków

Jednokierunkowy marketing rozpraszający to relikt przeszłości

Stare zasady marketingu

W public relations liczyły się tylko media

Public relations i dziennikarze

Tak, media wciąż są ważne

Komunikaty prasowe i dziennikarska czarna dziura

Stare zasady PR

Naucz się ignorować stare zasady

2. Nowe zasady marketingu i PR

Najważniejsza rewolucja komunikacyjna w historii ludzkości

OPEN, czyli jak być otwartym w biznesie

Długi ogon marketingu

Proszę, powiedz mi coś, czego nie wiem

Sukces na mur-beton

Długi ogon PR

Nowe zasady marketingu i PR

Marketing i PR zbiegają się w sieci

3. Jak bezpośrednio dotrzeć do kupujących

Właściwy marketing w „okablowanym” świecie

Pokaż światu, w czym się specjalizujesz

Dostosuj treści do potrzeb odbiorcy

Firma hydrauliczna rośnie w siłę na konkurencyjnym rynku

Persony zakupowe – podstawowe informacje

Myśl jak wydawca

Stały kontakt z członkami wspólnoty

Znaj swoje cele i pozwól, by treść prowadziła do działania

Biznes w czasie rzeczywistym, czyli jak American Airlines dociera bezpośrednio do klientów

II. Komunikacja internetowa, czyli jak

bezpośrednio dotrzeć do kupujących 7

4. Media społecznościowe i twoja docelowa publiczność

Czym w zasadzie są media społecznościowe?

Media społecznościowe niczym koktajl party  „Upgrade to Canada”, czyli jak program społecznościowy

przechwytuje turystów

Zwinność w komunikacji społecznościowej

Marketing społecznościowy nie jest dla wszystkich, czyli o rynku marihuany w Stanach Zjednoczonych .

Nowe zasady poszukiwania pracy

Jak znaleźć nową pracę dzięki mediom społecznościowym

Sukces Adagio Teas, czyli jak wypromować herbatę w mediach społecznościowych

5. Blogi – jak skłonić miliony do opowiedzenia twojej historii

Rola blogów w dobie sieci społecznościowych

Blogi, blogowanie i blogerzy

Blog (czy nie blog)

Blogujący prawnik z Kalifornii buduje autorytet i pozyskuje nowych klientów

Zrozumieć ideę bloga

Cztery zastosowania blogów w marketingu i PR

Monitoruj blogi – od tego zależy reputacja twojej organizacji

Zaprezentuj swój punkt widzenia, komentując wpisy na blogach

Blogerzy uwielbiają ciekawe doświadczenia

Jak dotrzeć do blogerów z różnych krańców świata

Pozwalasz pracownikom wysyłać e-maile? Pozwól im też blogować!

Tylko nie kolejny śmieciowy blog

Zacznij już dziś

6. Audio i wideo skłaniają do działania

Improwizacja z CIO

Jaką uczelnię wybrać?

Jak zbudować biznes na YouTubie

Kręć wideo i dobrze się baw

Podcasty – sposób na dostarczanie treści audio

Hack the Entrepreneur, czyli jak firma konsultingowa zdobywaklientów dzięki podcastowi

Podcast Grammar Girl

7. Bogata witryna internetowa

Lobbing polityczny w sieci

Treść – podstawa skutecznej witryny internetowej

Docieranie do globalnego rynku

Stwórz witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym

Spajająca rola treści

Tworzenie dobrych witryn to bardziej sztuka niż nauka

8. Marketing i public relations w czasie rzeczywistym

Marketing i PR w trybie natychmiastowym

John Green „bije” Toma Cruise’a

Otwórz się na działanie w czasie rzeczywistym

Post napisany w czasie rzeczywistym przynosi zyski rzędu miliona dolarów

Tu i teraz

Snapchat dla biznesu

Crowdsourcing jako źródło wsparcia w kryzysie

9. Rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego

w marketingu i PR

Marketing i PR wspomagane sztuczną inteligencją

Sztuczna inteligencja już wspomaga twój marketing

Niech AI działa na korzyść twoich klientów

Tworzenie projektu AI

Włączanie AI do działań marketingowych

Pozostać człowiekiem w świecie sztucznej inteligencji

III. Si ła nowych zasad w praktyce.

Plan działania

10. Jesteś tym, co publikujesz. Twój własny plan

marketingowy i PR-owy

Jakie cele ma twoja organizacja?

Persony zakupowe w twojej organizacji

Profil persony zakupowej

Sukces Beko, czyli jak tworzyć produkty pożądane przez konsumentów na całym świecie

Jak dotrzeć do wyższej kadry kierowniczej

Znaczenie person zakupowych w marketingu internetowym

Mów językiem nabywcy

W co mają uwierzyć twoi kupujący?

Tworzenie treści, które docierają do nabywców

Szablon planowania strategii marketingowej

Nowe zasady pomiaru sukcesu

Zaproś kupującego na randkę

Jeśli nie wycinki, to co?

Co warto mierzyć

Tworzenie treści to nie kolejny wydatek marketingowy

Trzymaj się planu

11. Rozwijanie biznesu – marketing i PR jako narzędzia

zwiększające sprzedaż

Czas na rewolucję w sprzedaży

Jak treści internetowe wpływają na proces zakupowy

Jak stworzyć witrynę zorientowaną na klienta

Krok 1: Sprzedaż zaczyna się od treści informacyjnych

Krok 2: Przyjazne szturchnięcie

Krok 3: Zamykanie transakcji

Trenerka triatlonu tworzy treści dla wszystkich poziomów zaawansowania

Sprzedawcy jako ambasadorzy treści .

Twój naczelny sprzedawca

Nowy proces sprzedaży wymaga edukacji sprzedawców

Z rejestracją czy bez? Dane z oferty e-booka

Zamknij sprzedaż. Kontynuuj rozmowę

Mierz i udoskonalaj

50-procentowy wzrost biznesu w skali roku dzięki strategii treści

12. Strategie tworzenia rewelacyjnych treści

Drogi rozpowszechniania informacji

Jak tworzyć nieszablonowe treści

Dlaczego Raytheon zatrudnia dziennikarzy do tworzenia treści

Tworzenie treści w branżach silnie regulowanych

Zaproś ekspertów spoza organizacji

Kto napisał tę świetną białą księgę?

Ile zarabia twój klient?

13. Jak pisać dla swoich nabywców

Analiza bełkotu

Jak to się stało, że tak kiepsko piszemy?

Skuteczne pisanie w marketingu i public relations

Podnoś jakość bloga dzięki informacji zwrotnej

Humor w opisach produktów

Boeing i brand journalism

14. Rola serwisów społecznościowych w marketingu

Eugene Mirman z telewizji jest bardzo miły i lubi owoce morza

Promowanie produktów i usług na Facebooku

Zwiększanie zaangażowania dzięki grupom na Facebooku

Odwiedź mój profil na LinkedIn

Ćwierkaj na Twitterze, co ci w duszy gra

Serwisy społecznościowe i budowanie marki osobistej

CIA dołącza do Twittera

Mniej sprzedawania, więcej udostępniania

Kontakt z fanami

Jak Amanda Palmer zebrała milion dolarów dzięki portalom społecznościowym

Która sieć społecznościowa jest dla mnie odpowiednia?

Nextdoor – sieć społecznościowa dla lokalnych firm

Nie możesz być na każdej imprezie w mieście

Optymalizacja stron w serwisach społecznościowych

Integracja mediów społecznościowych z wydarzeniami offline

Zbierz grono oddanych fanów

Sieci społecznościowe i komunikacja kryzysowa

Aktywność w mediach społecznościowych przypomina aktywność fizyczną

15. Blogowanie – bezpośrednia droga do nabywcy

O czym mam blogować?

Etyka blogowa i wytyczne dla blogujących pracowników

Podstawy blogowania – co trzeba wiedzieć, żeby zacząć

Odpicuj sobie blog

Budowanie grona odbiorców nowego bloga

Taguj i daj się namierzyć

Blogujące miasta

Blogowanie poza Ameryką Północną

Na co czekasz?

16. Obraz jest wart tysiąca słów

Zdjęcia jako przekonujący marketing treści

Fotografie prawdziwych osób są skuteczniejsze niż przypadkowe zdjęcia stockowe

Jak sprzedać drogi produkt za pomocą autentycznych zdjęć

Za co kocham Instagram

Marketing na Instagramie

Udostępnianie treści na Pintereście

Promowanie pomysłów z wykorzystaniem SlideShare

Infografiki

17. Wideo i podcasty bez tajemnic

Wideo a twoi nabywcy

Nieformalne wideo biznesowe

Zgoda na wykorzystanie wizerunku to nie powód do obsesji

Potrzebujesz jedynie smartfona

Facebook Live – sposób na świetny content marketing w czasie rzeczywistym

Wideo jako próbka specjalistycznych umiejętności

Pierwsze kroki w świecie wideo

Wideo tworzone z myślą o kupujących generuje leady sprzedażowe

Podcasty dla początkujących

18. Jak dotrzeć bezpośrednio do nabywców dzięki komunikatom informacyjnym

Komunikaty informacyjne w świecie WWW

Nowe zasady komunikatów

Daj się znaleźć w sieci

Wprowadzanie nabywców do procesu sprzedaży

Tworzenie strategii komunikatów informacyjnych

Publikowanie komunikatów informacyjnych za pośrednictwem serwisów dystrybucji

Powiększ grono odbiorców dzięki kanałom RSS

Publikuj swoje komunikaty informacyjne w firmowej witrynie

Znaczenie linków w komunikatach informacyjnych

Skup się na słowach i frazach kluczowych, których używają twoi kupujący

Jeśli coś jest warte opowiedzenia mediom, opowiedz to również

swoim obecnym i potencjalnym klientom!

19. Twoje centrum prasowe – przestrzeń nie tylko dla mediów

Twój pokój prasowy jako (darmowe) narzędzie

Docieranie do dziennikarzy i opowiadanie swojej historii

Najlepsze praktyki w prowadzeniu newsroomu

Politechnika w Ontario promuje swoich naukowców

Jak dotrzeć do dziennikarzy, klientów i blogerów za pośrednictwem newsroomu

20. Nowe zasady docierania do mediów

„Re:”, niespersonalizowany pitch i inne szemrane taktyki

Nowe zasady relacji z mediami

Blogi i relacje z mediami

Wzmianki na blogu ściągają uwagę mainstreamowych mediów

Jak siły powietrzne Stanów Zjednoczonych strzelają pomysłami

Jak skutecznie zabiegać o uwagę mediów

21. Newsjacking – porwij media swoją historią

Dziennikarze chcą wiedzieć to, co wiesz ty

Ustosunkuj się do bieżących wydarzeń

Jak znaleźć newsy warte „kradzieży”

Twitter jako podstawowe narzędzie newsjackingu

Uważaj! Newsjacking może zrujnować twoją markę

Newsjacking dla zabawy i zysku

22. Marketing w wyszukiwarkach internetowych

Jak trafić na pierwszą stronę w Google

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek

Dlaczego warto mieć własne zasoby marketingowe

Długi ogon wyszukiwania .

Bardzo długi ogon wyszukiwania głosowego

Stwórz własną niszę w wyszukiwarce

Skuteczne strony docelowe

Optymalizacja przeszłości

Marketing w wyszukiwarkach na rozdrobionym rynku

23. Do dzieła!

Twoje nowe nastawienie mentalne

Ewolucja dyrektora marketingu

Okiełznaj swój lęk

Łączenie życia zawodowego z osobistym w sieciach społecznościowych

Uzyskaj cenną pomoc (i podziękuj za wątpliwe wsparcie)

Brand journalism w okręgu szkolnym

Korzyści dla wszystkich typów organizacji

Teraz twoja kolej

Podziękowania

O autorze

Chcesz, aby David Meerman Scott wystąpił podczas twojego wydarzenia?

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-183-9
Rozmiar pliku: 5,0 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

OPINIE O KSIĄŻCE

„Silosy, w których dotychczas izolowały się działy marketingu i PR, zaczynają się rozpadać. Ta kolosalna transformacja całkowicie odmieniła sposób, w jaki marki docierają do swoich odbiorców, angażują ich i budują z nimi relacje. Wizjonerskie spojrzenie Davida Meermana Scotta zapoczątkowało reakcję łańcuchową, której efekty są odczuwalne do dzisiaj. Legendarne już Nowe zasady marketingu i PR pozostają jedną z najbardziej wpływowych pozycji książkowych w biblioteczce specjalisty marketingu hybrydowego”.

Jason A Miller, lider globalnego content marketingu w LinkedIn, autor książki Welcome to the Funnel

„To znakomite spojrzenie na fundamentalne zasady współczesnego marketingu przyda się każdemu poważnemu specjaliście PR, który chce iść z duchem czasu”.

„Publishers Weekly”

„To bezwzględnie najlepsza książka o nowej rzeczywistości marketingu i PR. David Meerman Scott jest niepodważalnym autorytetem w świecie mediów społecznościowych. To, co najlepsze w mojej praktyce, przejąłem właśnie od niego. Co więcej, kupuję każde kolejne wydanie jego książki, ponieważ w nieustannie ewoluującym świecie marketingu cyfrowego albo jesteś na bieżąco, albo czeka cię szybka śmierć. To wydanie jest nowe do tego stopnia, że o niektórych z opisanych tu narzędzi nigdy wcześniej nawet nie słyszałem. Spodoba się wam”.

Michael Port, autor bestsellera Book Yourself Solid wyróżnionego w rankingu „New York Timesa”

„Większość profesjonalnych marketerów – i grup, w których działają – stoi na skraju przepaści anachronizmu, więc lepiej, żeby dowiedzieli się, na czym będzie polegał marketing przyszłości”.

BNET, „The Best & Worst Business Books”

„Przez ostatnich osiem lat Nowe zasady marketingu i PR były podstawowym tekstem źródłowym mojego kursu nowych mediów i public relations na Uniwersytecie Bostońskim. Książka Davida to śmiały, przejrzysty i praktyczny przewodnik wiodący ku nowej (i lepszej) przyszłości branży”.

Stephen Quigley, Uniwersytet Bostoński

„Nowe zasady marketingu i PR stały się dla mnie inspiracją do tego, co staram się również zaszczepiać wielu młodym artystom: »Znajdź swój autentyczny głos, opuść gardę i wyjdź na zewnątrz«. David Meerman Scott po ekspercku i w czytelny sposób wyjaśnia, jak tego dokonać, wykorzystując fantastyczne nowe narzędzia. Od czasu gdy przeczytałam tę książkę, z ekscytacją nawiązuję prawdziwe relacje z ludźmi, bez całej tej krzykliwej otoczki »starego PR«. Mówienie własnym głosem o rzeczach, na których naprawdę mi zależy, jest niezwykle energetyzujące”.

Meredith Brooks, zdobywczyni wielu platynowych płyt, autorka tekstów, producentka, założycielka wydawnictwa muzycznego Kissing Booth Music

„To jest jak przebudzenie z głębokiego snu! Jeśli wykorzystasz strategie z tej książki, dokonasz całkowitej transformacji swojego biznesu. David Meerman Scott prezentuje wiele narzędzi, dzięki którym możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż – nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem. Jestem wielką fanką jego pomysłów i wykorzystuję je w praktyce”.

Jill Konrath, autorka książki Snap Selling, dyrektorka sprzedaży w SellingtoBigCompanies.com

„David jest czołowym ekspertem w kwestii radykalnych zmian, jakie dokonały się w marketingu i PR z nastaniem ery cyfrowej. Świetny przewodnik, który pomoże zarówno wielkim, jak i małym firmom opanować »nowe zasady«”.

Martin Lindstrom, autor bestsellera Buyology: The Truth and Lies about Why We Buy wyróżnionego w rankingu „New York Timesa”

„W internecie chodzi nie tyle o technologię, ile o ludzi. W swojej wybitnej książce Nowe zasady marketingu i PR David Meerman Scott wychodzi daleko poza obszar technologii i przygląda się implikacjom sieci w odniesieniu do człowieka. Autor ustanawia zbiór zasad, które wskazują nam, jak sprostać tym implikacjom z maksymalną skutecznością. I robi to w iście ujmującym stylu, przytaczając wiele autentycznych historii”.

Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, autor serii książek Guerrilla Marketing

„Nowe zasady marketingu i PR uczą czytelnika, jak stać się autorytetem w branży dzięki potężnym i trwałym narzędziom – mediom społecznoś­ciowym. To nieoceniony przewodnik dla każdego, kto pragnie zdobyć uznanie dla siebie, swoich pomysłów i swojej organizacji”.

Mark Levy, współautor książki How to Persuade People Who Don’t Want to Be Persuaded, założyciel globalnej agencji marketingowej Levy Innovation

„Być może słowo rewolucja jest nadużywane w kontekście internetu i jego konsekwencji, ale tego, o czym David Meerman Scott mówi w swojej książce, nie da się nazwać inaczej niż rewolucją. Autor obnaża bezużyteczność archaicznych zasad panujących w mediach i zaprasza nas do ekskluzywnego klubu wiedzy, w którym dotychczas zasiadało jedynie ścisłe grono wpływowych specjalistów. Z tym podręcznikiem do internetowej rewolucji w zanadrzu nauczysz się zdobywać umysły i rynki, grając według zupełnie nowych zasad, zupełnie nowych mediów”.

Don Dunnington, prezes International Association of Online Communicators (IAOC), dyrektor ds. komunikacji biznesowej w K-Tron International, wykładowca komunikacji cyfrowej na Rowan University w Glassboro

„W około 60-letniej historii komunikacji marketingowej chodziło o to, aby za pomocą komunikatów nakłonić potencjalnych klientów do podjęcia pożądanych przez nas działań. Dzisiejsza komunikacja marketingowa, głównie za sprawą przemożnego wpływu sieci i innych form komunikacji cyfrowej, polega na zaproszeniu potencjalnego odbiorcy do rozmowy, która ma doprowadzić/przekonać go do działania. David Meerman Scott pokazuje, że we współczesnym marketingu taktyki siłowe muszą ustąpić miejsca zaangażowaniu jednostki i budowaniu więzi”.

Roy Young, Chief Revenue Officer w MarketingProfs.com, współautor książki Marketing Champions: Practical Strategies for Improving Marketing’s Power, Influence, and Business Impact

„Musisz przeczytać tę książkę, jeśli nie chcesz marnować czasu ani zasobów na przestarzałe metody marketingu i PR. David Meerman Scott dokonuje przeglądu archaicznych zasad przez wzgląd na stare, dobre czasy, jednocześnie wprowadzając nas w nową rzeczywistość internetowego marketingu i PR. I bynajmniej nie oferuje nam jedynie teorii, ale również praktyczne rozwiązania obiecujące konkretne wyniki”.

Ron Peck, dyrektor wykonawczy w Neurological Disease Foundation

„W Nowych zasadach marketingu i PR chodzi o zerwanie ze starymi pryncypiami i stworzenie nowych ról w tradycyjnych obszarach funkcjonalnych. Docierając online do szerokiej rzeszy odbiorców, społeczności i przywódców intelektualnych dzięki zastosowaniu nieszablonowych, nietradycyjnych metod, specjaliści PR tworzą nową wartość, wywierając znaczny wpływ, osiągając zadowalające wyniki. Żyjemy w świecie obfitują­cym w treści, niemal całkowicie zależnym od internetu, a David Meerman Scott napisał wartościowy traktat o tym, w jaki sposób marketerzy i spec­jaliści PR mogą wykorzystywać nowe kanały medialne i fora, aby ich histo­rie trafiały do szerokiej publiczności. PR-owcy nie podlegają już żadnym logistycznym ograniczeniom w zakresie rozpowszechniania wiedzy, spersonalizowanej komunikacji i zarządzania percepcją. Internet otworzył nieprzebraną liczbę nowych ścieżek dystrybucji, dających bezpośredni dostęp do kluczowych grup odbiorców i interesariuszy oraz możliwość ich aktywizacji. Lektura godna polecenia wszystkim specom od marketingu i PR-owym starym wyjadaczom”.

Donovan Neale-May, dyrektor wykonawczy w CMO Council

„Kolejny raz stajemy w krytycznym punkcie zwrotnym ewolucji naszego społeczeństwa; punkcie, w którym jednostki próbują wydrzeć władzę i kontrolę instytucjom i innym podmiotom stojącym dotychczas na straży przepływu wiedzy i wspierającym ściany silosów. My, osoby zawodowo zajmujące się komunikacją medialną, mamy niewiele czasu na zorientowanie się, co uległo zmianie, dlaczego tak się stało i co powinniśmy z tym zrobić. Jeśli nie zaczniesz działać inaczej, i to natychmiast, równie dobrze możesz zacząć szukać nowej ścieżki kariery. Co jest gwarantem sukcesu pracowitego, uczciwego specjalisty ds. komunikacji w świecie, w którym cyfrowy zamęt nikogo już nie dziwi, a nowe formy komunikacji i współpracy powstają każdego dnia? Książka Nowe zasady marketingu i PR Davida Meermana Scotta to wnikliwa analiza zmieniających się reguł gry, w którą aktualnie gramy, i najważniejszych taktyk, które mogą nam zapewnić zwycięstwo w gospodarce opartej na wiedzy”.

Chris Heuer, współzałożyciel Social Media Club
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: