Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku - Ebook (Książka na Kindle) do pobrania w formacie MOBI
Fragment:

Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku - ebook

Oceń:
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Wydawnictwo:
ISBN:
978-83-7561-905-8
Język:
Polski
Data wydania:
24 listopada 2017
Rozmiar pliku:
5,0 MB
Zabezpieczenie:
Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Cena Virtualo
34,90
Cena w punktach Virtualo:
3490 pkt.

Pełny opis

Język angielski

Poziom B2 – C1

Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie.

SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe - Facebook, Google+, Twitter czy globalne sieci kontaktów typu LinkedIn to współczesne metody komunikacji.

Znajdziesz tu liczne przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania zamówień, rezerwacji czy reklamacji. Słownictwo i zwroty zaczerpnięte są ze współcześnie używanego w biznesie angielskiego, a w ich przyswojeniu pomagają ćwiczenia językowe. Znajdziesz tu spektrum tematów i słownictwa związanego z bankowością, księgowością, zarzadzaniem, handlem międzynarodowym, PR, reklamą i marketingiem, usługami finansowymi.

Dzięki tej publikacji nabierzesz pewności w komunikacji biznesowej z kontrahentami, którzy postrzegać będą Ciebie jako profesjonalnego partnera w rozmowach handlowych.

***

Agnieszka Drummer tłumaczka i lektorka języka niemieckiego, autorka nowatorskiej metody nauczania języków obcych oraz bestsellerowych podręczników. Uczy Polaków języków obcych przez internet.

Beata Williamson anglistka, nauczycielka i lektorka języka angielskiego, od wielu lat mieszka w Londynie.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp

Listy i e-maile / Letters and emails

Kiedy napisać list, a nie e-mail / When to write a letter and not an email

Zanim zaczniesz pisać Before you start writing

Główne elementy listu (list może zawierać wszystkie lub większość z nich) / Main elements of the letter (the letter may have all or most of them)

Układ listu / Layout of the letter

E-maile / Emails

Ogólne zwroty do listów i maili / Common expressions for letters and emails

1. Nawiązywanie kontaktów handlowych/ Establishing business contacts

2. Nawiązywanie innych kontaktów/ Establishing other contacts

3. Podanie o pracę/ Job application

Życiorys / CV (Curriculum Vitae)

4. Zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną / Invitation for a job interview

5. Odpowiedzi odmowne / Rejection of application

6. Wymówienia / Letters of termination of employment or contract

7. Upomnienie / Warning

8. Zapytania ofertowe / Offer enquiries

9. Oferty / Letters of offer

10. Zamówienie / Order

11. Odwołanie zamówienia / Cancelling an order

12. Potwierdzenie zamówienia (lub zlecenia) / Confirming an order

13. Zawiadomienie o wysyłce / Notification of shipment

14. List dołączony (do przesyłki) / Information cover letter

15. Faktury / Invoices

16. Monity / Reminders

17. Reklamacje / Complaints

18. Prośby o więcej czasu / Requests for allowing more time

19. Podziękowania / Letters of thanks

20. Zaproszenia / Invitations

21. Odmowy / Refusing an invitation/offer

22. Przeprosiny / Apologies

23. Życzenia / Greetings

24. Rezerwacje hoteli / Hotel bookings

25. Komunikacja wewnętrzna / Internal communication

Narady /Meetings

Zamówienia (wewnętrzne) / Internal orders

Dział kadr (aplikacje) / Personnel (Applications)

Notatka z rozmowy / Note from a conversation

Informacja o nieobecności / Information about absence

Protokoły /Minutes

Sprawozdania /Reports

26. Rozmowy telefoniczne / Telephone calls

27. SMS / Skype / WhatsApp

SMS

Skype www.skype.com

WhatsApp www.whatsapp.com

28. Portale biznesowe / Business portals

Uwagi na temat stylu w mediach społecznościowych Comments about style in Social Media

Elementy, zwroty używane w mediach społecznościowych Words and expressions used in Social Media

29. Facebook / www.facebook.com

Profile /Profile

Strony /Sites

Grupy /Groups

Twitter www.twitter.com

30. Skróty / Abbreviations

BESTSELLERY