Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Format:
PDF
Data wydania:
23 lutego 2018
59,00
5900 pkt
punktów Virtualo

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych. Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje, które zapewnią firmie sukces - ebook

Zaprojektuj sukces swojej firmy!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?

Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:

  • zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
  • kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
  • metody projektowania modeli biznesowych,
  • narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
  • metody weryfikacji pomysłów.

Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu innowacyjnych modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania.

Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University.

Maarten van Lieshout oraz Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie firmy Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem.

Jonas Louisse zajmuje się wykorzystywaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.

Spis treści

WPROWADZENIE. Projektuj lepsze firmy; podwójna pętla (8)

PRZYGOTOWANIE. Przygotuj swój zespół, swoje otoczenie oraz sposób pracy (24)

PUNKT WIDZENIA. Bądź buntownikiem, nakreśl wizję, zdefiniuj kryteria projektowania (46)

POZNANIE. Poznaj swoich klientów, kontekst i firmę (82)

GENEROWANIE POMYSŁÓW. Naucz się generować pomysły, rozwijać je i dokonywać ich wyboru (124)

TWORZENIE PROTOTYPÓW. Wcielaj pomysły w życie, szkicuj, buduj prototypy (152)

WERYFIKACJA. Wskaż najbardziej ryzykowne założenie, eksperymentuj i wykonuj zwroty (180)

SKALOWANIE. Kiedy i jak skalować; poziom gotowości inwestycyjnej (214)

DODATEK. Indeks, zespół, podziękowania (262)

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3635-3
Rozmiar pliku: 36 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij