Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - ebook
Nie musisz uczęszczać do akademii sztuk pięknych, by tworzyć witryny marzeń!
Stworzenie doskonałej strony WWW wymaga współpracy grafika i programisty, który potrafi przekuć jego wizję na język kodu. Czy jest możliwe połączenie tych dwóch ról? Czy programista może nauczyć się tworzyć atrakcyjne, eleganckie i estetyczne strony WWW bez pomocy grafika? Dowiedz się, jak to osiągnąć i zoptymalizować swoją pracę!
Sięgnij po kolejne wydanie tej bogato ilustrowanej książki i poznaj najlepsze zasady projektowania stron internetowych. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz bezcenną wiedzę na temat dobierania kolorów, tworzenia układów stron oraz korzystania z tekstur. Ponadto poznasz szkielety Foundation i Bootstrap. Najnowsze wydanie tej cenionej książki kładzie nacisk na tworzenie responsywnych stron, które prezentują się dobrze zarówno na dużych, jak i małych ekranach. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich pasjonatów tworzenia stron WWW!
Dowiedz się, jak:
- Dobierać kolory, by komponować zabójcze schematy barw.
- Tworzyć elastyczne układy stron, które wyglądać będą rewelacyjnie na wszystkich urządzeniach.
- Wykorzystywać tekstury, w tym potęgę nawet najprostszych elementów takich, jak: punkt, linia, figura, głębia czy deseń.
- Budować solidne układy, efektywnie stosując systemy siatek i białą przestrzeń.
- Opanować sztukę transformacji ... nudnych kompozycji w olśniewające perły przy pomocy samej typografii.
- Stosować frameworki w rodzaju Foundation i Bootstrap do tworzenia solidnie ustrukturyzowanych projektów.
- Wybierać, modyfikować i pozycjonować grafiki na stronie.
I wielu innych rzeczy...
Przewodnik po projektowaniu stron dla programistów!
Spis treści
Wstęp (07)
Mechanika e-maili HTML (13)
- Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.
Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
- Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.
Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
- Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.
Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
- Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.
Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-0533-5 |
Rozmiar pliku: | 2,1 MB |