- nowość
- promocja
- W empik go
Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu - ebook
Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu - ebook
Opracowanie dotyczy tematyki marketingu zautomatyzowanego. Zwrócono uwagę na trendy, które wpłynęły na rozwój automatyzacji. Przybliżono definicję zjawiska, wymieniono stosowane narzędzia i dostępne na rynku systemy. Rozwinięto również pojęcie strategii wdrażania narzędzi automatyzacji, przedstawiono klasyfikacje etapów działań niezbędnych do wdrożenia narzędzi automatyzujących. Wymieniono rodzaje strategii wdrażania Marketing Automation i wskazano czynniki wpływające na sukces ich zastosowania. W książce opisane zostały przykłady zautomatyzowanych działań marketingowych firm Starbucks, Rainbow Tours i Netflix. W opracowaniu przestawiono wyniki zrealizowanego badania konsumentów wyżej wymienionych firm. Zbadano zachowania klientów w zakresie odbioru zautomatyzowanych komunikatów marketingowych.
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
Rozmiar pliku: | 2,4 MB |