Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
19 listopada 2024
19,89
1989 pkt
punktów Virtualo

Ocena efektów wdrażania narzędzi automatyzacji marketingu - ebook

Opracowanie dotyczy tematyki marketingu zautomatyzowanego. Zwrócono uwagę na trendy, które wpłynęły na rozwój automatyzacji. Przybliżono definicję zjawiska, wymieniono stosowane narzędzia i dostępne na rynku systemy. Rozwinięto również pojęcie strategii wdrażania narzędzi automatyzacji, przedstawiono klasyfikacje etapów działań niezbędnych do wdrożenia narzędzi automatyzujących. Wymieniono rodzaje strategii wdrażania Marketing Automation i wskazano czynniki wpływające na sukces ich zastosowania. W książce opisane zostały przykłady zautomatyzowanych działań marketingowych firm Starbucks, Rainbow Tours i Netflix. W opracowaniu przestawiono wyniki zrealizowanego badania konsumentów wyżej wymienionych firm. Zbadano zachowania klientów w zakresie odbioru zautomatyzowanych komunikatów marketingowych.

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 2,4 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij