Facebook - konwersja

Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
18 marca 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
39,90

Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów - ebook

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystać moje doświadczenie przedsiębiorcy i inwestora venture capital, by zapewnić sukces swojemu pomysłowi. Przekazuję Ci tę wiedzę, byś mógł zmieniać świat na lepsze. Dla autora książki nie ma nic piękniejszego od widoku ludzi, którzy z niej korzystają. Bierzmy się więc do roboty, bo nie mogę się już tego doczekać.
Guy Kawasaki

Masz pomysł na świetny biznes i przeczucie, że może on zmienić świat? Oczaruj innych swoją wizją, pokaż wszystkim, ile jesteś wart. Uwzględniając cele i pragnienia innych, wzbudzając sympatię i zaufanie oraz proponując produkt, którym inni się zachwycą, możesz zmieniać ludzkie serca, myśli i zachowania.

Oczarować można podczas dokonywania transakcji handlowej albo ważnych negocjacji w wielkiej korporacji, a także za pomocą Facebooka. A gdy już uda Ci się to zrobić, efekty będą dużo bardziej spektakularne niż te uzyskiwane za pomocą tradycyjnej perswazji, wywierania wpływu czy marketingu.

Ta fascynująca książka opisuje wszystko, co musisz przygotować, by wystartować z kampanią reklamującą Twój produkt, wykorzystać w pełni technologie push i pull oraz oczarować klientów, pracowników, a nawet własnego szefa.



Guy Kawasaki był jednym z głównych orędowników Apple...a. Jest również współzałożycielem Alltop.com i partnerem Garage Technology Ventures. Wśród dziewięciu bestsellerowych książek, które napisał, są m.in. Sztuka rozpoczynania i Rewolucyjne pomysły. Kawasaki ukończył Uniwersytet Stanford, a dyplom MBA zdobył na UCLA. Mieszka w Dolinie Krzemowej z żoną i czwórką dzieci. Więcej na www.facebook.com/enchantment.

Spis treści

Podziękowania (13)

Wstęp (15)

  • Moja historia (15)
  • Nasza podróż (18)
  • Do roboty (21)

1. Czar? A po co? (23)

  • Co to jest czar? (23)
  • Kiedy trzeba oczarować? (24)
  • Co myślą ludzie? (25)
  • Gdzie wytyczyć granicę? (27)
  • Przykłady i rady, jak korzystać z tej książki (28)
  • Historie z życia wzięte (30)

2. Jak wzbudzić sympatię? (33)

  • Zadbaj o kurze łapki (33)
  • Ubieraj się remisowo (35)
  • Popracuj nad uściskiem dłoni (36)
  • Używaj odpowiednich słów (38)
  • Zaakceptuj innych (39)
  • Zbliż się (40)
  • Nie narzucaj swoich wartości (42)
  • Żyj z pasją i zarażaj pasją (42)
  • Znajdź wspólne pasje (44)
  • Działaj tak, by nie było przegranych (46)
  • Przeklinaj (46)
  • Automatyczna zgoda (49)

3. Jak wzbudzić zaufanie? (53)

  • Ufaj ludziom (53)
  • Bądź menschem - porządnym człowiekiem (54)
  • Ujawnij swoje zamierzenia (56)
  • Dawaj z ważnych powodów (57)
  • Zdobywaj wiedzę i umiejętności (58)
  • Pokaż się (59)
  • Upiecz większe ciasto (60)
  • Czaruj ludzi tak, jak chcą (61)
  • Wypozycjonuj się (61)
  • Bądź bohaterem (62)

4. Jak się przygotować? (67)

  • Rób świetne rzeczy (67)
  • Przeprowadź sekcję przedśmiertną (70)
  • Nastaw się na sukces (71)
  • Zwięzłe, proste i łatwostrawne (73)
  • Wyeliminuj przeszkody (76)
  • Zadbaj o wariant domyślny (78)
  • Stawianie celów (80)
  • Spisz listę kontrolną (81)

5. Jak wystartować? (85)

  • Opowiedz historię (85)
  • Zanurz ludzi (87)
  • Zachęcaj do prób (90)
  • Stymuluj rozwój (91)
  • Siej obficie (92)
  • Spytaj ludzi, jakie mają zamiary (94)
  • Ogranicz możliwość wyboru (95)
  • Poszerz możliwość wyboru (96)
  • Zademonstruj istotne punkty (97)
  • Najpierw duży, potem mały wybór (98)
  • Zdobądź pierwszego zwolennika (99)

6. Jak pokonać opór? (103)

  • Skąd się bierze niechęć ludzi? (103)
  • Przedstaw społeczne dowody słuszności (105)
  • Stwórz wrażenie wszechobecności (108)
  • Stwórz wrażenie niedostępności (109)
  • Pokaż innym swój czar (111)
  • Znajdź jeden przykład (112)
  • Znajdź sposób na zgodę (115)
  • Znajdź jasny punkt (118)
  • Dopasuj etykietę (119)
  • Zmień nastawienie, zmieniając dane (120)
  • Zaciągnij dług (122)
  • Oczaruj wszystkie ważne osoby (123)
  • Wrób konkurencję (126)
  • Kontroluj doznania haptyczne (127)
  • Pamiętaj Charliego (128)

7. Jak sprawić, by czar trwał? (131)

  • Internalizuj (132)
  • Oddziel wierzących (133)
  • Zredukuj wdrażanie planu (134)
  • Korzystaj z wartości samej w sobie (135)
  • Odwołaj się do wzajemności (137)
  • Bądź katalizatorem zaangażowania i konsekwencji (140)
  • Stwórz ekosystem (141)
  • Zbierz różnorodny zespół (146)
  • Zachęcaj do rozpowszechniania (148)

8. Jak wykorzystać technologię push? (151)

  • Ogólne zasady (152)
  • Prezentacje (155)
  • E-mail (163)
  • Twitter (166)

9. Jak wykorzystać technologię pull? (175)

  • Strony internetowe i blogi (175)
  • Facebook (179)
  • LinkedIn (183)
  • YouTube (186)
  • Myśl po japońsku (190)

10. Jak oczarować podwładnych? (193)

  • Wręcz RACę (193)
  • Pozwól robić, co należy (194)
  • U siebie oceniaj wyniki, a u innych intencje (195)
  • W pierwszej kolejności krytykuj własne niedociągnięcia (196)
  • Weź to na klatę (197)
  • Nie proś podwładnych o coś, czego sam byś nie zrobił (198)
  • Świętuj sukcesy (199)
  • Znajdź adwokata diabła (201)
  • Słuchaj brata Boba (202)
  • Powiedz, że ich chcesz (203)
  • Jak oczarować wolontariuszy (204)

11. Jak oczarować szefa? (207)

  • Zadbaj o dobry wizerunek szefa (207)
  • Rzuć wszystko i rób, co każe Ci szef (208)
  • Obiecuj mniej, dawaj więcej (209)
  • Stwórz prototyp (210)
  • Zaprezentuj postępy (210)
  • Zaprzyjaźniaj się (211)
  • Poproś o konsultacje (212)
  • Jak najszybciej przekazuj złe wiadomości (213)

12. Jak oprzeć się oczarowaniu? (217)

  • Unikaj pokus (217)
  • Spoglądaj daleko w przyszłość (218)
  • Poznaj swoje ograniczenia (219)
  • Strzeż się fałszywych informacji, danych i specjalistów (220)
  • Nie idź za przykładem jednej osoby (221)
  • Nie idź za tłumem (222)
  • Przeanalizuj wcześniejsze decyzje (224)
  • Daj się oczarować drobiazgami (225)
  • Spisz listę kontrolną (226)

Zakończenie (229)

Wybrana bibliografia (237)

Historia okładki (241)

Kolofon (248)

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7197-7
Rozmiar pliku: 5,2 MB

BESTSELLERY

Kategorie: