Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę - ebook
Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną markę i zbudować karierę - ebook
Być może potrzeba nadal jest matką wynalazku, ale dzisiejszy, wciąż zmieniający się świat wymaga od nas tego, abyśmy odkrywali siebie na nowo - czasami nawet kilkakrotnie. Nie znam żadnego lepszego poradnika, który pomagałby przejść ten trudny proces.Robert Cialdini,
autor książki Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
Zainwestuj w siebie!
- Wszedłeś w nowy etap w swoim życiu i chcesz, żeby ludzie zobaczyli Twoje inne talenty?
- Chcesz zwiększyć swoje szanse na szybkie znalezienie nowej pracy?
- Marzysz o awansie, ale nie jesteś pewien, czy podołasz?
- Chcesz poprawić swoją zawodową reputację?
- Dopiero zaczynasz karierę zawodową i chcesz wyróżnić się z tłumu kandydatów?
- Planujesz zmienić ścieżkę kariery i musisz przekonać potencjalnego pracodawcę, że Twoje doświadczenie w innej branży jest zaletą?
Ta książka to doskonały dopalacz kariery na każdym etapie twojego życia zawodowego!
Jeśli chcesz odnieść sukces na rynku pracy i pokonać konkurencję, jeśli marzysz, by oprzeć karierę na swoich pasjach i talentach - nadszedł czas, by odkryć siebie na nowo pod względem zawodowym. Ta książka jest wypełniona praktycznymi ćwiczeniami, a także interesującymi studiami przypadków i wywiadami. Zainspirują Cię one do zastanowienia się nad swoimi osobistymi celami, do przejęcia kontroli nad Twoją karierą i do zbudowania reputacji, która pomoże Ci otworzyć wiele drzwi. Dowiesz się, jak zidentyfikować swoje mocne strony, w jaki sposób stworzyć silną markę odzwierciedlającą to, kim naprawdę jesteś i kim chcesz być, oraz co zrobić, by inni dostrzegli Twój wielki potencjał. Przestań marnować życie w pracy, której nie znosisz, i zacznij pracować i żyć tak, jak zawsze chciałeś!
Dorie Clark jest konsultantką do spraw strategii marketingowych i ekspertką od kształtowania marki. Doradza wielu znanym firmom, takim jak Google, Fundacja Forda, Uniwersytet Yale, Centrum Medyczne Mount Sinai oraz Służba Parku Narodowego. Jest również profesorem administracji biznesowej w Szkole Biznesowej Fuqua na Uniwersytecie Duke. Oprócz tego wykłada marketing i komunikację na Uniwersytecie Tufts, Uniwersytecie Suffolk, w Emerson College oraz Smith College Executive Education. Gościnnie wygłasza wykłady na innych uczelniach, takich jak Harward, Georgetown oraz Uniwersytet Michigan.
Spis treści
1. Nowy krajobraz kreowania marki (9)
2. Zmień punkt, z którego zaczynasz (23)
3. Określ swój cel (45)
4. Sprawdź swoją nową drogę - wykonaj jazdę próbną (63)
5. Zdobądź niezbędne umiejętności (81)
6. Kto jest Twoim mentorem? (97)
7. Wykorzystaj swoją odmienność (115)
8. Naucz się opowiadać swoją historię (135)
9. Przedstaw się ponownie (159)
10. Pokaż, ile jesteś wart (181)
11. Idź do przodu (211)
Epilog. Co zrobić, żeby Twoja przemiana była trwała? (227)
Dodatek A. Ocena Twoich osiągnięć zawodowych, która pomoże Ci odkryć siebie na nowo (233)
Dodatek B. Pytania, które warto zadać na zajęciach lub podczas dyskusji grupowej (239)
Podziękowania (241)
O autorce (243)
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-8711-4 |
Rozmiar pliku: | 2,9 MB |