- promocja
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - ebook
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm - ebook
Śmiało ruszaj w świat Internetu!
Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie do końca wiesz, co jest ważne przy tworzeniu strony WWW? Autor tej książki zawodowo zajmuje się wspieraniem ludzi takich jak Ty, którzy zdają sobie sprawę z ogromnych możliwości promocyjnych i sprzedażowych, jakie niesie ze sobą internet, ale nie zawsze wiedzą, jak te możliwości wykorzystać. Takich, którzy chcą spróbować, jednak nie chcą popełnić błędów początkującego.
Krzysztof Morawski podpowie Ci, jak należy poprawnie przygotować się do promowania swojej oferty w Internecie. Odpowiednie przygotowanie promocji pozwala zaoszczędzić wiele pieniędzy na późniejszych działaniach marketingowych poprzez tzw. maksymalizację konwersji, czyli zwiększenie efektywności strony. Wspólnie z autorem przyjrzycie się "grupie docelowej", czyli osobom, które kupują Twoje produkty lub usługi, oraz przeanalizujecie techniczne sposoby zwiększania skuteczności stron WWW. Czytając tę książkę, przekonasz się, jak wielką rolę odgrywa w sieci zaufanie i jak potężną moc ma dobrze pomyślany i zredagowany komunikat. Dowiesz się, jak poprawnie przygotować kampanię reklamową, jakie są plusy i minusy konkretnych form promocji online oraz czego należy się wystrzegać podczas reklamowania się w Internecie.
Krzysztof Morawski - swoją pierwszą stronę WWW stworzył jeszcze w liceum. Od tego momentu świat wirtualny nieustannie go fascynuje - dziś zawodowo buduje serwisy internetowe i dba o ich popularność w sieci. Często śmieje się, że tworzenie i promowanie stron to jego druga prawdziwa miłość, zaraz po... żonie. W 2008 roku założył firmę Morekart, która skupia się na pomaganiu małym i średnim przedsiębiorstwom w jak najlepszym wykorzystaniu Internetu w celach biznesowych. Tematykę poruszaną w niniejszej książce autor rozwija na stronie www.odniessukceswsieci.pl.
Patron medialny:
Spis treści
Wstęp (7)
CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIA
Poznaj siebie (13)
Poznaj swojego klienta (47)
Bez zaufania nie ma sprzedaży! (69)
Słów kilka o copywritingu (77)
CZĘŚĆ II. PROMOCJA
Wstęp do promocji w internecie (101)
Pozycjonowanie (117)
AdWords (145)
E-mail marketing (175)
Marketing szeptany (193)
Reklama w Google Maps (195)
Bądź tam, gdzie są Twoi klienci (205)
Promocja przez media społecznościowe (221)
Wzajemna promocja (235)
Czego nie warto robić (241)
Co dalej? (247)
Jak formułować i realizować postawione sobie cele? (249)
O autorze (259)
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-7958-4 |
Rozmiar pliku: | 5,6 MB |