Facebook - konwersja
Darmowy fragment

Opowieści w marketingu - ebook

Format:
EPUB
Data wydania:
14 kwietnia 2016
31,58
3158 pkt
punktów Virtualo

Opowieści w marketingu - ebook

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi?

Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!

Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe?

Opowieści w marketingu to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań.

Spis treści

Od autora

Rozdział I
Content marketing
Narzędzia poszukiwaczy skarbów
Jak napisać artykuł, aby twój czytelnik był kontent?
Jak pisać, żeby dobrze się czytało?
Jak napisać genialny tytuł i podzielić tekst na strawne kęsy?
„Nasze media”. Zaufać ekspertom
Real-time marketing – od śmiesznych obrazków do poważnego biznesu
Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana

Rozdział II
Storytelling
Bohater brand
Wewnętrzne piękno opowieści – „The Beauty Inside” i storytelling
Chipotle zachęca do myślenia – odpowiedzialny content marketing 9
Gra o markę Bieszczadów
Marka mówi o ważnych sprawach
Myślenie to odróżnianie

Rozdział III
Niech inni sami piszą o marce
Plotki, szepty i marketing wirusowy
Tesco się tobą mocno interesuje
Alicja w krainie TNT
Mała rzecz, a cieszy – innowacyjne i niestandardowe akcje o dużym potencjale
Mała rzecz, a cieszy – baloniki, kłódki, mydło czy zabawki w akcjach partyzanckich

Rozdział IV
(P)oszukiwanie mediów
Natywnie w dżinsach
Bo nie sprzedają XL – trup wyjęty z szafy Abercrombie & Fitch
Obosieczny miecz prowokacji
Mistyfikacja dobrze opowiedziana

Kategoria: Ekonomia
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-63566-67-8
Rozmiar pliku: 7,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij