Facebook - konwersja
  • promocja

Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 października 2016
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej - ebook

Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj.
Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło.

Blog, na którym ekspert tłumaczy laikom zawiłości tematu, doradza, co należy zrobić w danej sytuacji, bazując na własnej wiedzy i własnym doświadczeniu, to dziś jeden z najskuteczniejszych kanałów budowania marki i pozyskiwania klientów. Do kogo zwrócę się w obliczu problemu prawnego, jeśli nie do prawnika, którego znam z imienia, nazwiska i cotygodniowego artykułu, który otrzymuję na skrzynkę mailową? Żeby jednak blog stał się Twoim sprzymierzeńcem, musi być prowadzony profesjonalnie i komunikatywnie. Jak równocześnie spełniać oba wymogi? Korzystając ze sprawdzonych wzorców!

Niniejszy poradnik to efekt wielu lat doświadczeń blogerskich autora. Zadaniem tej książki jest przygotować Cię do działania tak, byś mógł z sukcesem wykorzystywać swój prawniczy blog do budowania pozycji Twojej kancelarii na konkurencyjnym rynku. Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych.
Rafał Chmielewski — prawnik, bloger, właściciel firmy doradczej web.lex, która wspiera blisko sto polskich i zagranicznych kancelarii w zakresie marketingu w internecie oraz administruje ponad 140 blogami we wszystkich dziedzinach prawa. Autor licznych artykułów o e-marketingu prawniczym. Uczestnik wielu konferencji poświęconych tej tematyce.

Pamiętnik Adwokata to swoista encyklopedia wiedzy na temat prawniczego bloga, co czyni z niego lekturę absolutnie obowiązkową dla wszystkich prawników, którzy zamierzają pisać lub już piszą owe dzienniki. Pamiętnik jest godny polecenia także ze względu na autora, Rafała Chmielewskiego, nie ma bowiem w moim przekonaniu obecnie w Polsce osoby lepiej znającej się na tematyce bloga prawniczego. To bezdyskusyjny „must-read”.

Łukasz Chmielniak, adwokat, autor bloga www.bialekolnierzyki.com.pl

Pamiętnik Adwokata w sposób wyczerpujący odpowiada na pytanie, jak sprawnie i efektywnie założyć i poprowadzić bloga prawniczego. Rafał Chmielewski w swojej książce wyśmienicie przybliża wszystkie niuanse tej trudnej i jednocześnie ciekawej formy komunikacji, odwołując się do własnych, wieloletnich doświadczeń. Osoba autora — znającego temat od podszewki — gwarantuje wysoki poziom merytoryczny książki. Gorąco polecam!

Monika Markisz, radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga www.podatki-dla-prawnika.pl

Nie jest sztuką blog założyć. Sztuką jest zrozumieć, jak on działa. Co zrobić, aby czytelnik cię polubił i obdarzył swoim zaufaniem. Od tego miejsca tylko krok do tego, aby czytelnik zechciał być twoim klientem. Tą bezcenną wiedzą Rafał Chmielewski dzieli się w Pamiętniku Adwokata. To pozycja obowiązkowa dla każdej nowoczesnej kancelarii.

Mikołaj Lech, rzecznik patentowy, autor bloga www.znakitowarowe-blog.pl

Spis treści

  • Rozdział 1. Czym jest, a czym nie jest blog prawniczy
    • 1. Czy blog jest narzędziem z zakresu mediów społecznościowych
    • 2. Komunikacja to podstawa
    • 3. W czym blog prawniczy może pomóc kancelarii prawnej
      • Blog doskonale pozycjonuje się w wyszukiwarkach
      • Blog jest doskonale dopasowany do wizerunku kancelarii
      • Blog jest własnością swojego autora
      • Blog umożliwia swobodną interakcję
      • Autor bloga cieszy się dużym zaufaniem
      • Blog jest zgodny z etyką zawodową
      • Blog działa automatycznie
      • Blog pomaga upewnić się co do słuszności wyboru kancelarii
      • Blog jest przedłużeniem kontaktu fizycznego z prawnikiem
      • Blog buduje kontekst
      • Blog prawniczy edukuje
      • Blog eliminuje efekt pierwszego wrażenia
      • Blog wywołuje emocje
      • Blog przesiewa klientów
      • Blog prowadzi do jednolitych spraw
      • Blog buduje i wzmacnia markę kancelarii
      • Blog pozwala oszczędzać czas i pieniądze
      • Blog ściąga na Ciebie uwagę
    • 4. Czym blog prawniczy nie jest o mitach
      • Blog to strata czasu
      • Blogi się kiedyś skończą
      • Blogi prowadzą nastolatki
      • Blog może prowadzić grupa osób
      • Blog trzeba prowadzić regularnie
      • Na blogu trzeba pisać wyłącznie merytorycznie
      • Blog w kancelarii może prowadzić ktoś inny
      • Tylko blog dla osób fizycznych jest skuteczny
      • Blog musi być szeroki tematycznie
      • Blog powinien mieć dużo grafiki
      • Blog to szybki zwrot z inwestycji
  • Rozdział 2. Blog prawniczy technicznie
    • 1. Na czym ten blog postawić?
    • 2. Kilka słów na temat serwera
    • 3. Optymalna domena dla bloga
    • 4. Współpraca z agencją
    • 5. Bezpieczeństwo bloga
    • 6. Ochrona danych osobowych i polityka cookies
    • 7. Forma bloga prawniczego
    • 8. Statystyki na blogu
    • 9. Gravatar, a co to jest?
    • 10. Rejestracja bloga jako czasopisma
  • Rozdział 3. Strategia dla bloga w kancelarii
    • 1. Cele strategiczne bloga
    • 2. Wybór tematyki bloga
      • Zalety wąskiej specjalizacji bloga
      • Rodzaje specjalizacji bloga
      • Kryteria wyboru specjalizacji
      • Specjalizacja na określony czas
        • Tematyka bloga za jakiś czas przestanie obowiązywać, na przykład wskutek zmiany prawa
        • Tematyka bloga za jakiś czas zacznie obowiązywać albo właśnie zaczyna obowiązywać
        • Tematyka bloga zacznie obowiązywać i wiadomo, kiedy obowiązywać przestanie
      • Kilka specjalizacji w kancelarii prawnej
      • Specjalizacja drugiego bloga
      • Konkurencja w tematyce bloga
    • 3. Blog kilku autorów
    • 4. Blogi w dużych kancelariach
    • 5. Tytuł i podtytuł bloga
  • Rozdział 4. O Relacji
    • 1. O emocjach
    • 2. O zaufaniu do kancelarii prawnej
    • 3. Drugi filar Relacji
  • Rozdział 5. Jak prowadzić blog prawniczy
    • 1. Trzymaj się tej jednej zasady
    • 2. Twoja twarz
    • 3. Zakładka O mnie
    • 4. Jak często
    • 5. Jak obszernie
    • 6. Jak głęboko
    • 7. O czym pisać
    • 8. Jak pisać
    • 9. Czytelność treści
    • 10. Gdzie pisać
  • Rozdział 6. Jak opowiadać historie na blogu prawniczym?
  • Rozdział 7. Komentarze
    • 1. Co robić z komentarzami
    • 2. Komentarze z prośbą o darmową poradę prawną
    • 3. Kto na blogu prawniczym prosi o darmową pomoc prawną
  • Rozdział 8. Etapy życia bloga prawniczego
  • Rozdział 9. Promocja bloga prawniczego
    • 1. Po co promować blog
    • 2. Promocja bloga w świecie rzeczywistym
    • 3. Promocja bloga w świecie wirtualnym
    • 4. Najlepszy sposób na promocję
    • 5. Pozostałe metody promocji bloga
      • Grupy dyskusyjne
      • Fora internetowe
      • Blogi
      • Pozostałe media społecznościowe
        • Facebook
        • Twitter
        • Instagram
    • 6. Skąd na to wszystko wziąć czas
  • Zakończenie
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-3294-2
Rozmiar pliku: 2,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: