Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Paradise - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2006
7,90
790 pkt
punktów Virtualo

Paradise - poradnik do gry - ebook

Poradnik do gry „Paradise” zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith, która w poszukiwaniu tożsamości swojej oraz swego ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców.

Paradise - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.1
  • PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.2
  • PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.3
  • PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.4
  • WIOSKA MOLGRAVE’ÓW cz.3
  • KOPALNIA cz.2
  • OKRĘT BLACK VAULT cz.2
  • PRZYSTAŃ PROMOWA
  • OKRĘT BLACK VAULT cz.3
  • MIASTO MADARGAN cz.2

Informacja o grze

Paradise to kolejna przygodówka, zaprojektowana przez Benoita Sokala – znanego twórcę komiksów, będącego jednocześnie autorem Amerzone: The Explorer's Legacy i cyklu Syberia. Miejscem akcji niniejszej gry jest kontynent afrykański, a konkretnie fikcyjny kraj o nazwie Maurania. Właśnie do tego państwa udaje się pierwszoplanowa bohaterka, czyli młoda kobieta imieniem Ann Smith.

Gra Paradise, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-WPROWADZENIE
-PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.1
-PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.2
-PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.3
-PAŁAC KSIĄŻĘCY W MADARGANIE cz.4
-MIASTO MADARGAN cz.1
-MIASTO MADARGAN cz.2
-PAŁAC RAZ JESZCZE
-DŻUNGLA
-WIOSKA MOLGRAVE’ÓW cz.1
-WIOSKA MOLGRAVE’ÓW cz.2
-WIOSKA MOLGRAVE’ÓW cz.3
-PRZYSTAŃ PROMOWA
-MIASTECZKO GÓRNICZE ZAMARAT
-KOPALNIA cz.1
-KOPALNIA cz.2
-NA BRZEGU RZEKI
-OKRĘT BLACK VAULT cz.1
-OKRĘT BLACK VAULT cz.2
-OKRĘT BLACK VAULT cz.3
-OKRĘT BLACK VAULT cz.4
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-025-5
Rozmiar pliku: 3,8 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij