Facebook - konwersja

  • Empik Go W empik go

Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości - poradnik do gry - ebook

Wydawnictwo:
Format:
EPUB
Data wydania:
1 stycznia 2008
8,90
890 pkt
punktów Virtualo

Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości - poradnik do gry - ebook

Poradnik do przygodówki „Perry Rhodan” to bardzo szczegółowy opis przejścia gry, a konkretnie jej sześciu rozdziałów.

Perry Rhodan: Dziedzictwo Przeszłości - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 1 – Apartamenty (cz.2)
  • Rozdział 1 – Apartamenty (cz.4)
  • Rozdział 1 – Apartamenty (cz.3)
  • Rozdział 1 – Apartamenty (cz.1)
  • Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.5)
  • Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.4)
  • Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.3)
  • Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.2)
  • Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.1)
  • Rozdział 1 – Apartamenty (cz.6)

Informacja o grze

Perry Rhodan to utrzymana w klasycznej konwencji przygodówka, za której opracowanie odpowiada studio BrainGame. Akcja gry osadzona została w odległej przyszłości. Gracze kierują poczynaniami tytułowego bohatera, nieustraszonego żołnierza elitarnej jednostki US Space Force, który usiłuje odbić swoją ukochaną z rąk porywaczy, a przy okazji uratować Wszechświat.

Gra Perry Rhodan, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.1)
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.2)
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.3)
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.4)
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.5)
-Rozdział 1 – Apartamenty (cz.6)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.1)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.2)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.3)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.4)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.5)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.6)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.7)
-Rozdział 2 – Akademia Waringer (cz.8)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.1)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.2)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.3)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.4)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.5)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.6)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.7)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.8)
-Rozdział 3 – Muzeum (cz.9)
-Rozdział 4 – Gom Callaedus – Górna strefa (cz.1)
-Rozdział 4 – Gom Callaedus – Górna strefa (cz.2)
-Rozdział 4 – Gom Callaedus – Górna strefa (cz.3)
-Rozdział 4 – Gom Callaedus – Górna strefa (cz.4)
-Rozdział 4 – Gom Callaedus – Górna strefa (cz.5)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.1)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.2)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.3)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.4)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.5)
-Rozdział 5 – Gom Callaedus – Dolna strefa (cz.6)
-Rozdział 6 – Jamondi (cz.1)
-Rozdział 6 – Jamondi (cz.2)
-Rozdział 6 – Jamondi (cz.3)
Kategoria: Przygodowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8054-437-6
Rozmiar pliku: 8,5 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij