Facebook - konwersja
  • promocja

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
16 października 2019
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - ebook

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

Spis treści

  • Rozdział 1. Wstęp
  • Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
    • Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26).
    • Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie
  • Rozdział 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przyszłość
  • Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Rozdział 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku właściwego personal brandu
  • Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • Przeszłość stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.
  • Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych
    • Wysyłanie sygnałów innym
    • Podnoszenie atrakcyjności partnera
    • Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera
  • Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
    • Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych
  • Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie doświadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy
  • Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
    • Nawiązywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie określonego stanowiska w archetypach
  • Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
    • Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki własnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granicą
    • Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości
    • Pamiętaj! Jestem z Polski
  • Rozdział 22. Matryca wiarygodności
    • Budowanie wiarygodności
    • Rola liczb
  • Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
    • Umawianie się na randkę
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich usług
  • Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
    • Długość publikowanych treści
    • Co publikować w kanale YouTube
  • Rozdział 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytułu
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
    • CTA w tekście
  • Rozdział 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło
  • Rozdział 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. Określ swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grupę docelową
    • Krok 3. Wypełnij matrycę treścią
Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6429-5
Rozmiar pliku: 3,7 MB

BESTSELLERY

Kategorie: