Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia - ebook
Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia - ebook
- Poznaj sekrety kanałów barwnych
- Dobieraj umiejętnie maski
- Projektuj jak profesjonalista
Photoshop -- najpopularniejszy program do tworzenia i obróbki grafiki -- wciąż skrywa wiele tajemnic, a jego możliwości są tak ogromne, że wprawiają w zachwyt nawet najbardziej doświadczonych projektantów i fotografów. Na szczęście dzięki intuicyjnemu interfejsowi ogrom jego możliwości wcale nie utrudnia użytkowania! Umożliwia za to niezwykłą synergię różnych technik i narzędzi oraz pozwala na tworzenie profesjonalnych, niepowtarzalnych projektów. Aktualna wersja -- Photoshop CS3/CS3 PL -- jest sprawniejsza i bardziej intuicyjna niż poprzednie, m.in. dzięki udoskonaleniu interfejsu użytkownika oraz wprowadzeniu nowych funkcji, takich jak inteligentne filtry.
Książka "Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia" zawiera szczegółowe omówienie sposobów zarządzania kanałami kolorów i maskami oraz wyjawia tajniki sprawnej pracy w tym programie. Dodatkowo wszystkie przykłady zastosowania narzędzi zostały zilustrowane kolorowymi zdjęciami. Korzystając z tego wyczerpującego podręcznika, poznasz techniki służące do mieszania kanałów, tworzenia obrazów monochromatycznych, bichromii i wprowadzania koloru dodatkowego. Dowiesz się, na czym polega praca w trybie Lab oraz przekształcanie zaznaczeń. Nauczysz się efektownie kompilować zdjęcia za pomocą kanałów i masek. Ta książka łączy w sobie ekspercką wiedzę teoretyczną z praktycznymi technikami. Takie połączenie wzbogaci Twój warsztat i zainspiruje Cię do tworzenia własnych, wyjątkowych obrazów!
- Obrazy wektorowe i rastrowe
- Przekształcanie zdjęć
- Korzystanie z narzędzia Crop
- Praca z warstwami
- Korzystanie z palet
- Konwersja trybów barwnych
- Tworzenie kolorów
- CMYK i RGB
- Techniki pracy z kanałami barwnymi
- Zmiana informacji barwnej
- Tworzenie obrazu monochromatycznego
- Praca w trybie Lab
- Tworzenie świateł i cieni
- Praca z maskami
Połącz perfekcyjne rzemiosło i artystyczną inspirację!
Książkę poleca redakcja Digital Foto Video:
Spis treści
- O autorze (17)
- Wstęp (19)
- Podziękowania (21)
Część I Podstawy obrazu (23)
Rozdział 1. Tworzenie obrazów (25)
- Obrazy wektorowe i rastrowe (25)
- Grafiki wektorowe (25)
- Obrazy rastrowe (26)
- Zrozumieć głębię bitową (26)
- Bitmapy (27)
- Skala szarości (28)
- Kolor RGB (29)
- 64-bitowy obraz CMYK (29)
- Obrazy HDR (30)
- Formaty zapisu (30)
- Określanie rozdzielczości i rozmiaru (30)
- Rozdzielczość (31)
- Rozdzielczość obrazu (31)
- Rozdzielczość monitora (31)
- Rozdzielczość drukarki (32)
- Rozdzielczość obrazu półtonowego (32)
- Rozdzielczość rastra stochastycznego (33)
- Określanie właściwej rozdzielczości (34)
- Skalowanie obrazu (34)
- Zachowywanie proporcji (36)
- Style skalowania (36)
- Uzyskiwanie pomocy przy skalowaniu zdjęć (36)
- Wybór ustawień interpolacji (37)
- Skalowanie kanałów i masek (37)
- Przekształcanie zdjęć (37)
- Pozostałe metody obracania i odwracania obrazu (38)
- Rozdzielczość (31)
- Korzystanie z narzędzia Crop (Kadrowanie) (39)
- Kadrowanie do określonego rozmiaru (41)
- Kadrowanie perspektywy (41)
- Zmiana wielkości obszaru roboczego (42)
- Obracanie obszaru roboczego (42)
- Praca z warstwami (43)
- Paleta warstw (43)
- Praca z warstwą tła (45)
- Nazywanie warstw (45)
- Przeglądanie zawartości warstw (46)
- Wybór wielkości miniaturki (46)
- Zaznaczanie warstw (47)
- Zrozumieć przezroczystość (47)
- Kontrola przejrzystości (48)
- Przezroczystość wypełnienia (48)
- Zmiana kolejności warstw (48)
- Praca z dokumentami wielowarstwowymi (49)
- Łączenie warstw (49)
- Grupowanie warstw (50)
- Grupy warstw i kanały barwne (52)
- Blokowanie warstw (52)
- Tworzenie nowych warstw (54)
- Przenoszenie zawartości warstwy (56)
- Kopiowanie pojedynczych warstw (56)
- Kopiowanie kilku warstw jednocześnie (56)
- Przeciąganie wybranej zawartości (57)
- Kopiowanie warstw (57)
- Usuwanie warstw (58)
- Mieszanie warstw (58)
- Stosowanie stylów warstw (60)
- Zapisywanie stylów warstw (61)
- Scalanie warstw (61)
- Spłaszczanie obrazu (61)
- Pojęcia związane z maskowaniem (62)
- Podsumowanie (63)
Rozdział 2. Poznajemy narzędzia, palety i menu (65)
- Wyświetlanie zdjęcia (65)
- Zastosowanie narzędzia Zoom (Lupka) (66)
- Korzystanie z menu View (Widok) (66)
- Wybór trybu ekranowego (67)
- Określanie procentowej wielkości wyświetlanego obrazu (67)
- Przewijanie obrazu na ekranie (68)
- Navigator (Nawigator) (68)
- Okno obrazu (69)
- Pasek tytułu (70)
- Pasek stanu (70)
- Dostęp do menu i okien dialogowych (73)
- Korzystanie z palet (74)
- Klastry palet (76)
- Łączenie palet (76)
- Organizowanie palet (76)
- Przywracanie i zmienianie przestrzeni roboczych i położenia palet (76)
- Klastry palet (76)
- Praca z nowymi narzędziami CS3 (77)
- Paleta narzędzi (77)
- Korzystanie z podpowiedzi (79)
- Ikony narzędzi (79)
- Pasek opcji (79)
- Ustawienia predefiniowane narzędzi (79)
- Podsumowanie (81)
Część II Zen koloru (83)
Rozdział 3. Zrozumieć tryby barwne (85)
- Zrozumieć kolor cyfrowy (85)
- Urządzenia rejestrujące światło (86)
- Zamiana kolorów na liczby (87)
- Wybór różnych trybów barwnych (87)
- Tryb bitmapy (87)
- Tryb skali szarości (94)
- Tryb koloru indeksowanego (95)
- Tryb Duotone (bichromia) (98)
- Tryb barwny RGB (99)
- Tryb CMYK (100)
- Tryb Lab (101)
- Tryb wielokanałowy (102)
- Model barwny HSB (103)
- Konwersja trybów barwnych (103)
- Tworzenie kolorów (105)
- Pobieranie próbek kolorów (106)
- Praca z próbnikiem kolorów (106)
- Hue (Barwa) (106)
- Saturation (Nasycenie) (107)
- Brightness (Jasność) (107)
- Wybór kolorów (107)
- Aktywne parametry koloru (107)
- Wybór koloru RGB (107)
- Wybór trybu Lab (108)
- Określanie kolorów CMYK (108)
- Ostrzeżenie o przekroczeniu zakresu kolorów CMYK (108)
- Wybór palety internetowej (108)
- Określanie koloru w bibliotece kolorów (110)
- Korzystanie z palet kolorów (111)
- Paleta Swatches (Próbki) (111)
- Podsumowanie (112)
Rozdział 4. Zarządzanie kolorem (113)
- Poznajemy robocze przestrzenie barwne (113)
- Profile ICC (113)
- Szklane okno (114)
- Kalibracja monitora (114)
- Wybór odpowiedniej przestrzeni roboczej (115)
- Jak wybrać właściwą roboczą przestrzeń barwną (116)
- Konwersja i osadzanie profilu (118)
- Korzystanie z podstawowych ustawień kolorów (119)
- Zasady zarządzania kolorami (119)
- Otwieranie zdjęć z niezgodnymi profilami (120)
- Otwieranie zdjęć bez osadzonego profilu (121)
- Robocza przestrzeń barwna CMYK (122)
- Praca z zaawansowanymi ustawieniami kolorów (122)
- Mechanizmy zarządzania kolorem (122)
- Konwersje za pomocą metod konwersji (123)
- Parametry zaawansowane (125)
- Tworzenie profili własnych użytkownika (125)
- Drukowanie zdjęć (126)
- Korzystanie z okien dialogowych wydruku (126)
- Page Setup (Ustawienia strony) (127)
- Print (Drukuj) (127)
- Output options (Wyjście) (128)
- Color Management Options (zarządzanie kolorami) (129)
- Drukowanie odbitek barwnych, separacji, kanałów i zawartości warstw (130)
- Obrazy barwne (130)
- Separacje barwne (130)
- Pojedyncze kanały lub warstwy (130)
- Korzystanie z okien dialogowych wydruku (126)
- Podsumowanie (131)
Rozdział 5. Korekcja koloru (133)
- Zrozumieć dynamikę dopasowań (134)
- Wykrywanie niedoskonałości barwnych (134)
- Analiza histogramu (134)
- Pomiar koloru przy wykorzystaniu palety Info (139)
- Korzystanie z narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) (141)
- Korzystanie z narzędzia Color Sampler (Próbkowanie kolorów) (141)
- Korzystanie z dopasowań automatycznych (143)
- Stosowanie dopasowań automatycznych (143)
- Kontrola nad przycinaniem (144)
- Korygowanie jasności i kontrastu (145)
- Praca z poleceniem Levels (Poziomy) (146)
- Poziomy wejścia (146)
- Output levels (Poziomy wyjściowe) (147)
- Przypisywanie nowych wartości pikselom (147)
- Korekcja poziomów w poszczególnych kanałach (148)
- Określanie i ustawianie punktów bieli i czerni (149)
- Zapisywanie i wczytywanie poziomów (150)
- Korekcja za pomocą polecenia Curves (Krzywe) (151)
- Podstawowe korekcje za pomocą krzywych (152)
- Korzystanie z ustawień predefiniowanych (154)
- Korzystanie z paska jasności (154)
- Wybór narzędzi wykresu (154)
- Zmiana wartości wejścia i wyjścia (154)
- Korekcja kanałów (155)
- Tworzenie krzywej zablokowanej (155)
- Wykonywanie dopasowań miejscowych (156)
- Podstawowe korekcje za pomocą krzywych (152)
- Równoważenie koloru (157)
- Praca z poleceniem Color Balance (Balans kolorów) (157)
- Korzystanie z polecenia Selective Color (Kolor selektywny) (158)
- Ponowne mapowanie kolorów (159)
- Zmiana barwy i nasycenia (159)
- Oddziaływanie na wybrane kolory (160)
- Pobieranie próbek za pomocą kroplomierzy (162)
- Korygowanie nasycenia (162)
- Korekcja jasności (162)
- Kolorowanie zdjęcia (163)
- Tworzenie warstw dopasowania (165)
- Podsumowanie (166)
Część III Techniki pracy z kanałami barwnymi (167)
Rozdział 6. Poznajemy paletę Channels (Kanały) (169)
- Otwieranie palety Channels (Kanały) (169)
- Ukrywanie i wyświetlanie zawartości kanału (170)
- Analiza kanałów barwnych (170)
- Praca z kanałem alfa (171)
- Zapisywanie zaznaczeń jako kanałów alfa (172)
- Wczytywanie selekcji (173)
- Zmiana preferencji kanałów (174)
- Wykonywanie operacji na kanałach (176)
- Wyświetlanie kanałów (176)
- Wyświetlanie kanałów alfa (177)
- Korzystanie z opcji kanałów (178)
- Powielanie kanałów (179)
- Usuwanie kanałów (179)
- Pozostałe operacje na kanałach (180)
- Dzielenie kanałów (180)
- Scalanie kanałów (181)
- Konwersja na tryb Multichannel (wielokanałowy) (181)
- Mieszanie kanałów (182)
- Przegląd pozostałych rodzajów kanałów (183)
- Kanały koloru dodatkowego (183)
- Maski warstw (184)
- Szybkie maski (184)
- Podsumowanie (185)
Rozdział 7. Mieszanie kanałów barwnych (187)
- Zamiana informacji barwnej (187)
- Praca z poleceniem Channel Mixer (Mieszanie kanałów) (190)
- Przenoszenie kolorów pomiędzy kanałami (190)
- Mieszanie kanałów (192)
- Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (192)
- Redukowanie wypalonych świateł (193)
- Usuwanie koloru (197)
- Przesuwanie kanałów barwnych (200)
- Tworzenie dwupoziomowych obrazów trójwymiarowych (201)
- Tworzenie obrazów 3D o ciągłej głębi (204)
- Podsumowanie (206)
Rozdział 8. Tworzenie idealnego obrazu monochromatycznego (207)
- Wybór najlepszego kanału (207)
- Korzystanie z polecenia Channel Mixer (Mieszanie kanałów) przy tworzeniu zdjęć monochromatycznych (211)
- Tworzenie obrazu czarno-białego w trybie Lab (215)
- Desaturacja koloru za pomocą polecenia Calculations (Obliczenia) (217)
- Praca z tonami sepiowymi (220)
- Za pomocą filtra fotograficznego (221)
- Za pomocą krzywych kanału (223)
- Korzystanie z konwertera Black and White (Czarno-biały) (226)
- Podsumowanie (227)
Rozdział 9. Określanie bichromii (229)
- Poznajemy bichromie, trichromie i kwadrychromie (229)
- Wybór kolorów bichromii (231)
- Edycja krzywej bichromii (232)
- Uginanie krzywej (233)
- Zapisywanie i wczytywanie krzywej (234)
- Tworzenie separacji barwnych (234)
- Tryb wielokanałowy (235)
- Kolory nadrukowane na siebie (235)
- Podsumowanie (236)
Rozdział 10. Korzystanie z koloru dodatkowego (237)
- Praca z kanałami koloru dodatkowego (237)
- Odróżnianie krycia od... krycia (240)
- Wyświetlanie kanałów koloru dodatkowego (242)
- Tworzenie wycięć i zalewek (242)
- Wycinanie i wykonywanie zalewek kolorów jednolitych (242)
- Tworzenie tonalnych kanałów koloru dodatkowego (244)
- Drukowanie kolorów dodatkowych (248)
- Podsumowanie (248)
Część IV Wystrzałowe techniki pracy z kanałami barwnymi (249)
Rozdział 11. Praca w trybie Lab (251)
- Zrozumieć tryb barwny Lab (251)
- Wyostrzanie zdjęć w trybie Lab (252)
- Wyostrzanie w trybie Lab za pomocą dużego promienia (253)
- Dwuetapowe wyostrzanie w trybie Lab (255)
- Zwiększanie intensywności koloru (258)
- Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (258)
- Korzystanie z techniki Curves (Krzywe) (262)
- Dodawanie szumów do obrazów w kolorze Lab (264)
- Ograniczanie szumu (267)
- Kolorowanie zdjęć czarno-białych w trybie Lab (269)
- Podsumowanie (274)
Rozdział 12. Wydobywanie detali za pomocą kanałów (275)
- Podkreślanie koloru skóry (275)
- Wyostrzanie obrazu (277)
- Korzystanie z maski wyostrzającej (278)
- Techniki wykorzystujące maskę wyostrzającą (279)
- Inteligentne wyostrzanie (280)
- Korzystanie z efektów świetlnych (282)
- Opcje dostępne w efektach świetlnych (282)
- Korzystanie z kanału tekstury (285)
- Mapowanie zdjęć za pomocą kanałów (288)
- Podsumowanie (294)
Rozdział 13. Tworzenie świateł i cieni (295)
- Tworzenie cienia za pomocą stylów warstw (295)
- Tworzenie cieni padających (298)
- Cienie w fotomontażu (302)
- Tworzenie smugi światła (304)
- Podsumowanie (307)
Część V Podstawy tworzenia masek (309)
Rozdział 14. Poznajemy maski (311)
- Zrozumieć maski (311)
- Typy masek (312)
- Tworzenie i edycja wirtualnych masek (317)
- Zapisywanie masek (317)
- Podsumowanie (318)
Rozdział 15. Tworzenie zaznaczeń (319)
- Poznajemy narzędzia zaznaczania (319)
- Korzystanie z narzędzi zaznaczania (319)
- Korzystanie z paska opcji (320)
- Praca z ikonami Boole'a (321)
- Wtapianie krawędzi (321)
- Wygładzanie krawędzi (324)
- Korzystanie z narzędzi zaznaczania kształtów (324)
- Praca z narzędziami Rectangular Marquee (Zaznaczanie prostokątne) i Elliptical Marquee (Zaznaczanie eliptyczne) (325)
- Zaznaczanie pojedynczych rzędów (326)
- Zaznaczanie pojedynczych kolumn (326)
- Korzystanie z narzędzi swobodnego zaznaczania (327)
- Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Lasso (327)
- Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Polygonal Lasso (Lasso wielokątne) (327)
- Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (329)
- Korzystanie z narzędzi zaznaczania automatycznego (330)
- Korzystanie z narzędzia Magic Wand (Różdżka) (330)
- Korzystanie z narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (331)
- Modyfikowanie zaznaczeń (331)
- Przekształcanie zaznaczeń (334)
- Praca z poleceniami zaznaczania (335)
- Podsumowanie (336)
Rozdział 16. Korzystanie z kanałów alfa i szybkich masek (337)
- Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń (338)
- Podgląd kanałów alfa (340)
- Zmiana opcji kanału alfa (342)
- Wczytywanie zaznaczeń (342)
- Edytowanie kanałów (343)
- Udoskonalanie kanałów alfa (344)
- Kopiowanie kanałów alfa (347)
- Usuwanie kanałów alfa (348)
- Praca z kanałami alfa (348)
- Tworzenie ramek za pomocą kanałów alfa (348)
- Wykonywanie edycji za pomocą masek gradientowych (351)
- Łączenie zaznaczeń (354)
- Przechodzenie w tryb Quick Mask (Szybka maska) (357)
- Malowanie i edycja Quick Masks (Szybkich masek) (358)
- Zmiana opcji Quick Mask (Szybkiej maski) (362)
- Korzystanie z filtrów na Quick Mask (Szybkiej masce) (362)
- Podsumowanie (364)
Część VI Maskowanie zawartości warstwy (365)
Rozdział 17. Maskowanie trudnych krawędzi (367)
- Tworzenie zaznaczeń za pomocą kanałów barwnych (368)
- Praca z poleceniem Color Range (Zakres koloru) (374)
- Zaznaczanie drobnych szczegółów za pomocą warstw dopasowania i polecenia Color Range (Zakres kolorów) (376)
- Wydzielanie zdjęć (383)
- Podgląd wydzielenia (385)
- Udoskonalanie wydzielenia (387)
- Wydzielanie obrazu (387)
- Podsumowanie (388)
Rozdział 18. Praca z wykorzystaniem masek warstw, masek odcinania i Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (389)
- Praca z maskami warstw (390)
- Kontrolowanie masek warstw (390)
- Tworzenie masek warstw (391)
- Płynne łączenia za pomocą masek gradientowych (393)
- Maskowanie dopasowań barwnych (400)
- Dopasowania selektywne (400)
- Korygowanie kontrastu (402)
- Maskowanie obszarów litego koloru, gradientów i wzorów (405)
- Tworzenie jednolitej warstwy wypełnienia (405)
- Tworzenie gradientowej warstwy wypełniającej (406)
- Tworzenie warstwy wypełnienia wzorkiem (409)
- Przycinanie zdjęć (409)
- Określanie obszarów do przycięcia (410)
- Tworzenie wirtualnego tatuażu (410)
- Łączenie masek przycinania i masek warstw (411)
- Praca ze Smart Objects (Obiektami inteligentnymi) (412)
- Tworzenie i edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
- Tworzenie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
- Edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (415)
- Kopiowanie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (416)
- Tworzenie i edytowanie Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
- Korzystanie ze Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
- Korzystanie z trybów mieszania (418)
- Maskowanie działania filtrów (418)
- Podsumowanie (420)
Część VII Praca z maskami tekstowymi i wektorowymi (421)
Rozdział 19. Praca z maskami tekstowymi (423)
- Poznajemy narzędzia tekstowe (423)
- Kontrola nad stosowaną czcionką (423)
- Korzystanie z narzędzi tekstowych (425)
- Tworzenie tekstu (427)
- Tworzenie tekstu od wybranego punktu (427)
- Tworzenie akapitu (427)
- Wprowadzanie tekstu na ścieżce (428)
- Zniekształcanie tekstu (429)
- Rasteryzowanie tekstu (430)
- Tworzenie i edytowanie masek tekstowych (430)
- Podsumowanie (434)
Rozdział 20. Maskowanie ścieżek i kształtów (435)
- Zrozumieć obiekty wektorowe (435)
- Rysowanie ścieżek (436)
- Narzędzia służące do rysowania i edycji ścieżek (436)
- Korzystanie z narzędzia Pen (Pióro) (437)
- Ścieżki proste (437)
- Ścieżki zakrzywione (438)
- Zmiana kierunku zakrzywionej ścieżki (439)
- Łączenie prostych i zakrzywionych ścieżek (440)
- Zamykanie ścieżki (441)
- Tworzenie ścieżek swobodnych (442)
- Opcja Magnetic Pen (Pióro magnetyczne) (443)
- Edytowanie ścieżek (443)
- Narzędzie Path Selection (Zaznaczanie ścieżek) (444)
- Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (444)
- Dodawanie i usuwanie punktów kontrolnych (444)
- Konwersja punktów kontrolnych (444)
- Przekształcanie ścieżek (445)
- Łączenie ścieżek (445)
- Praca z paletą Paths (Ścieżki) (446)
- Korzystanie ze ścieżek roboczych (446)
- Zapisywanie ścieżek (446)
- Wyświetlanie ścieżek (446)
- Usuwanie ścieżek z okna obrazu (447)
- Usuwanie ścieżek z palety (447)
- Wypełnianie ścieżki (448)
- Obrysowywanie ścieżki (448)
- Konwertowanie ścieżek (449)
- Przekształcanie zaznaczeń na ścieżki (451)
- Maskowanie obrazów wektorowych (451)
- Tworzenie masek wektorowych (451)
- Korzystanie ze ścieżek przycinających (453)
- Zapisywanie ścieżek przycinających (454)
- Maskowanie kształtów (455)
- Tworzenie warstw kształtów (455)
- Praca z narzędziami Shape (Kształt) (456)
- Korzystanie z paska opcji narzędzia Shape (Kształt) (457)
- Rysowanie kształtów (457)
- Tworzenie prostokątów i elips (458)
- Tworzenie wielokątów (459)
- Tworzenie linii i strzałek (460)
- Tworzenie kształtów własnych (460)
- Określanie kształtów własnych (462)
- Maskowanie kształtów (463)
- Podsumowanie (464)
Część VIII Łączenie zdjęć za pomocą kanałów i masek (465)
Rozdział 21. Mieszanie warstw (467)
- Łączenie kolorów (467)
- Mieszanie warstw (468)
- Łączące tryby mieszania (468)
- Tryby mieszania powodujące przyciemnienie obrazu (470)
- Tryby mieszania powodujące rozjaśnienie obrazu (472)
- Tryby mieszania oddziałujące na kontrast (474)
- Porównawcze tryby mieszania (476)
- Tryby mieszania wykorzystujące element obrazu (477)
- Dodatkowe tryby mieszania (479)
- Mieszanie warstw o podobnej zawartości (480)
- Mieszanie za pomocą narzędzi i poleceń (482)
- Korzystanie z zaawansowanych opcji mieszania (484)
- Wymiana tła (485)
- Defringe (Bez aureoli) (486)
- Usuwanie białej lub czarnej obwódki (487)
- Podsumowanie (488)
Rozdział 22. Łączenie obrazów za pomocą kanałów (489)
- Polecenie Apply Image (Zastosuj obraz) (489)
- Tworzenie trudnych zaznaczeń za pomocą polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (490)
- Podnoszenie jakości zdjęć (495)
- Łączenie obrazów (497)
- Korzystanie z polecenia Calculations (Obliczenia) (500)
- Obliczanie jednego zdjęcia. (500)
- Obliczanie dwóch zdjęć (502)
- Podsumowanie (504)
Skorowidz (505)
Kategoria: | Grafika komputerowa |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-8431-1 |
Rozmiar pliku: | 34 MB |