Facebook - konwersja
  • promocja

Photoshop. Maskowanie i komponowanie. Wydanie II - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
26 września 2013
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Photoshop. Maskowanie i komponowanie. Wydanie II - ebook

Biblia każdego użytkownika Adobe Photoshop!

Photoshop zawiera zaawansowane narzędzia służące do maskowania i komponowania. Dzięki nim jesteś w stanie błyskawicznie dokonać selektywnej zmiany kolorystyki lub ostrości. Umiejętnie wykorzystaj ich potencjał, a stworzysz doskonały plakat reklamowy czy przykuwające uwagę zdjęcie lub poprawisz defekty w Twoich pracach.

Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało kompletnie przeredagowane i wzbogacone o nowe wiadomości. W trakcie lektury poznasz historię komponowania obrazów oraz elementy procesu twórczego. Z kolejnych stron dowiesz się, jak fotografować pod kątem kompozycji oraz dobierać odpowiednie oświetlenie i tło. Po zdobyciu fundamentów wiedzy przejdziesz do zagadnień związanych z zaznaczaniem i maskowaniem. Narzędzia takie, jak lasso, różdżka i menu Zaznacz odsłonią przed Tobą wszystkie tajemnice. Przekonasz się, jak ogromny kryją potencjał! Co jeszcze? Obszerny rozdział poświęcony maskowaniu warstw da Ci obraz całości. Z tak zdobytą i ugruntowaną dzięki licznym ćwiczeniom wiedzą zaczniesz swobodnie korzystać z poznanych narzędzi i technik w programie Adobe Photoshop. Ta inwestycja się opłaci!

Dzięki tej książce:

  • poznasz historię komponowania obrazów
  • wykorzystasz w pełni możliwości Adobe Photoshop
  • przekonasz się, jak łatwo zaznaczać wybrane fragmenty zdjęcia
  • sprawisz, że Twoje prace będą jeszcze lepsze

Kompendium wiedzy na temat zaznaczania i maskowania w Adobe Photoshop!

Spis treści

  • Podziękowania
  • Przedmowa
  • Wstęp Pomysł, rzemiosło, wizja
    • Współpraca i aktualizacja
    • Dla kogo jest ta książka?
    • Struktura książki
    • Pliki robocze do ćwiczeń
    • Uwagi dla uczących
    • Podsumowanie
  • Część I Inspiracja Obserwuj i twórz
    • Rozdział 1. Historia komponowania obrazów
      • Historia wielowarstwowa
        • Kolaże niefotograficzne
        • Tradycyjne kompozycje fotograficzne
        • Wiek XX dadaizm
        • Wiek XX surrealizm
        • Wiek XX mistrzowie ciemni
      • ***Artysta ma głos Jerry Uelsmann
        • Przejście od analogu do cyfry
      • ***Artysta ma głos Glen Wexler o swoim przejściu do świata cyfrowego
        • Wiek XXI mistrzowie technik cyfrowych
        • Następne pokolenie
      • Lekcja w Hollywood
        • Odrzucenie niedowierzania
        • Efekty wizualne
        • Kluczowanie kolorem
        • Animacja
        • Dolina niesamowitości
      • Terminologia i typy kompozycji
        • Metody tradycyjne
        • Sztuka subiektywna lub intelektualna
      • Podsumowanie
    • Rozdział 2. Proces twórczy
      • Proces tworzenia obrazu
        • Inspiracja
        • Kolekcjonowanie wycinków i fotografii
        • Obserwacja
        • Burza mózgów i rozwijanie pomysłu
        • Szkice
        • Projekty wieloobrazowe
        • Sprawdzanie pomysłu
        • Plan i zdjęcia
      • ***Artysta ma głos Fran Forman o kreatywnej inspiracji
        • Digitalizacja i archiwizacja
      • Przygotowanie plików
        • Czyszczenie i korekcja koloru
        • Zaznaczanie i maskowanie
        • Komponowanie i uszlachetnianie
      • Podsumowanie
  • Część II Ekspozycja Fotografowanie pod kątem kompozycji
    • Rozdział 3. Planowanie i przygotowania
      • Planowanie obrazu
        • Tworzenie mapy drogowej
        • Wygląd, wrażenie i styl
        • Czynniki produkcyjne
      • Preprodukcja
        • Zarządzanie na etapie preprodukcji
        • Budżet
        • Komponować czy nie komponować
        • Fotografowanie w plenerze
        • Fotografowanie w studio
        • Wyszukiwanie plenerów
        • Casting
        • Stylizacja
      • Fotografowanie pod kątem kompozycji
      • ***Artysta ma głos Laura Lemkowitz o fazie produkcyjnej
        • Czynniki obiektywne
        • Czynnik decydujący
        • Dopasowywanie pozostałych ujęć
        • Proces twórczy od końca
      • Podsumowanie
    • Rozdział 4. Oświetlenie i tło
      • Jakość światła
        • Punktowe źródło światła
        • Źródło światła kierunkowego rozproszonego
        • Powierzchniowe źródło światła
        • Relacje między odległością i rozmiarami źródła światła
        • Znaczenie światła wypełniającego
        • Jakość oświetlenia galeria obrazów
        • Temperatura barwowa
        • Korygowanie barwy światła za pomocą filtrów
      • Dopasowywanie oświetlenia w przypadku pojedynczego źródła kierunkowego
        • Analiza zdjęcia stanowiącego tło
        • Dopasowywanie kierunku światła
        • Dopasowywanie jakości światła
        • Dopasowywanie barwy światła
      • ***Artysta ma głos Jim Huibregtse o światłach
      • Dopasowywanie światła pochodzącego z wielu źródeł
        • Analiza tła
        • Dopasowanie kierunku (kierunków) światła
        • Dopasowanie jakości światła
        • Dopasowanie barwy światła
      • Wybór tła dla fotografowanego elementu
        • Biel
        • Szarość
        • Czerń
        • Greenscreen i bluescreen
      • Podsumowanie
    • Rozdział 5. Perspektywa, punkt widzenia i skala
      • Obiektywy
        • Długość ogniskowej
      • Punkt widzenia
        • Widok z poziomu oczu
        • Widok z góry
        • Widok z poziomu gruntu
      • Perspektywa
        • Perspektywa jednopunktowa
        • Perspektywa dwupunktowa
        • Perspektywa trzypunktowa
        • Ustalanie perspektywy
      • Skala
        • Skala realistyczna
      • ***Artysta ma głos Giselle Behrens
        • Skala nienaturalna
        • Wzajemna zależność między skalą a perspektywą
      • Podsumowanie
  • Część III Umiejętności Zaznaczanie i maskowanie
    • Rozdział 6. Podstawy zaznaczania
      • Czym jest zaznaczenie?
      • Typy zaznaczeń
        • Kształt i forma
        • Tony i kolory
        • Brzegi i szczegóły
        • Przezroczystość i światło
        • Przeciwieństwa i różnice
      • Podstawowe narzędzia służące do zaznaczania
        • Narzędzia Rectangular i Elliptical Marquee (Zaznaczanie prostokątne i eliptyczne)
        • Narzędzia typu Lasso
        • Dodawanie, odejmowanie i przecinanie zaznaczeń
      • Zaznaczanie tonów i kolorów
        • Czarodziejska różdżka
      • ***Artysta ma głos Tommy Ingberg i jego Rzeczywistość przemeblowana
        • Szybkie zaznaczanie
        • Lasso magnetyczne
      • Łączenie narzędzi
        • Ustawienia łączonych narzędzi
      • Praca w trybie szybkiej maski
        • Zaczynanie od zaznaczenia
        • Sprawdzanie zaznaczeń w trybie Szybka maska
        • Zaczynanie bez zaznaczenia
      • Podsumowanie
    • Rozdział 7. Niedoceniane menu: Zaznacz
      • Prezentacja menu
        • Zaznaczanie wszystkiego
        • Usuwanie i przywracanie zaznaczenia
        • Odwracanie zaznaczenia
        • Zaznaczanie warstw
      • Zakres kolorów
        • Próbkowanie kolorów
        • Sterowanie zakresem koloru
        • Tolerancja
        • Zlokalizowane klastry kolorów
        • Podgląd zaznaczenia
        • Predefiniowane zakresy kolorów i tonów
      • ***Artysta ma głos Bojune Kwon
        • Zakres kolorów a maska warstwy
      • Poprawianie krawędzi
        • Tryb wyświetlania
        • Wykrywanie krawędzi
        • Dopasowywanie krawędzi
        • Wyjście
        • Zapamiętywanie ustawień
        • Poprawianie zaznaczenia psa
      • Polecenie Modify (Zmień)
        • Border (Brzeg)
        • Smooth (Wygładź)
        • Expand (Rozszerzanie) i Contract (Zwężanie)
        • Feather (Wtapianie)
      • Polecenia Grow (Powiększ) i Similar (Podobne)
      • Przekształcanie zaznaczenia
      • Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń
        • Wczytywanie zaznaczenia
        • Kilka faktów dotyczących kanałów alfa
      • Podsumowanie
    • Rozdział 8. Wprowadzenie do warstw
      • Podstawowe informacje o warstwach
      • Typy warstw
        • Warstwa tła
        • Warstwy puste
        • Warstwy częściowe
        • Warstwy dopasowania
        • Warstwy wypełnienia
        • Warstwy neutralne
        • Warstwy tekstowe
        • Warstwy obiektów inteligentnych
        • Warstwy wideo
        • Elastyczność warstw
      • Zarządzanie warstwami
        • Nazywanie warstw
        • Grupowanie warstw
        • Filtrowanie warstw
        • Scalanie oraz usuwanie warstw
      • ***Artysta ma głos Brigitte Carnochan
        • Ciemniejsza strona warstw
      • Anatomia panelu warstw
        • Widoczność
        • Tryby mieszania
        • Krycie i wypełnienie
        • Blokowanie, czyli ochrona warstw
        • Układanie warstw
        • Zaznaczanie warstw
        • Łączenie warstw
        • Przyciski panelu Layers (Warstwy)
        • Menu panelu Layers (Warstwy)
        • Przemieszczanie warstw
      • Przekształcanie warstw
        • Menu Transform (Przekształć)
        • Kompozycja Karty czasu
        • Dodawanie cieni
      • Mieszanie zaawansowane
        • Suwaki Blend If (Mieszaj gdy)
        • Mieszanie ogólne
        • Mieszanie zaawansowane
      • Podsumowanie
    • Rozdział 9. Potęga maskowania warstw
      • Praca z bitmapowymi maskami warstw
        • Maski powstałe na bazie zaznaczenia
        • Malowane maski warstw
        • Gradientowe maski warstw
      • Wektorowe maski warstw
        • Tworzenie masek wektorowych
      • Anatomia maski warstwy
        • Wyświetlanie maski warstwy
        • Przekształcanie maski warstwy w zaznaczenie
        • Przenoszenie i kopiowanie maski do innej warstwy
        • Włączanie i wyłączanie maski warstwy
        • Łączenie i rozłączanie maski z warstwą
        • Zatwierdzanie maski warstwy
      • Dopracowywanie masek warstw
        • Panel Properties (Właściwości)
        • Modyfikowanie tonów masek
        • Modyfikowanie masek za pomocą filtrów
      • ***Artysta ma głos David Julian. Zagubiony i odnaleziony w Photoshopie
      • Maskowanie grup warstw
        • Tryb mieszania Pass Through (Przejście bezpośrednie)
      • Podsumowanie
    • Rozdział 10. Potęga maskowania kanałowego
      • Typy kanałów obrazu
      • Maski i ich rodzaje
        • Istota maskowania
      • Praca z kanałami alfa
        • Kiedy używać kanałów alfa
        • Maski warstwy a maski alfa
        • Zarządzanie maskami alfa
      • Tworzenie kanałów alfa
        • Rozpoczynanie od zaznaczenia
        • Rozpoczynanie od kanału podstawowego
        • Poprawianie szczegółów za pomocą trybów mieszania
      • Polecenie Apply Image (Zastosuj obraz)
        • Okno dialogowe polecenia Apply Image (Zastosuj obraz)
        • Przewodnik po trybach mieszania
      • Wszystkie chwyty dozwolone
      • ***Artysta ma głos Viktor Koen o pięknie ciemnej strony życia
      • Cieniowanie wzmacniające głębię
        • Budowanie subtelnej maski rozświetlającej
        • Wzmacnianie głębi przez cieniowanie i wyostrzanie
      • Opracowywanie masek
      • Podsumowanie
    • Rozdział 11. Zaznaczanie subtelnych szczegółów
      • Maskowanie obrazu z tłem białym, szarym lub czarnym
        • Białe tło i tryb Multiply (Pomnóż)
        • Szare tło i tryb Overlay (Nakładka) lub Hard Light (Ostre światło)
        • Czarne tło i tryb Screen (Ekran)
      • Korzystanie z okna Refine Mask (Popraw maskę)
        • Komponowanie precyzyjne
      • Maskowanie drobnych szczegółów przy użyciu pędzla
      • Techniki bluescreen i greenscreen
        • Techniki bluescreen i greenscreen w fotografii
        • Plug­-in Primatte Chromakeyer
        • Greenscreen w Camera Raw
      • ***Artysta ma głos Mark Beckelman: Wszystko, co możesz sobie wyobrazić, jest realne
      • Maskowanie dymu
      • Podsumowanie
  • Część IV Projekty Składanie wszystkiego razem
    • Rozdział 12. Komponowanie twórcze
      • Obrazy i inspiracje
        • Osobiste historie
        • Rupiecie i osobliwości
        • Formy naturalne
        • Muzea, galerie i kursy
        • Podróże a inspiracje
      • Czas zabawy w Photoshopowej piaskownicy
        • Eksperymentowanie z obrazami lustrzanymi
        • Eksperymentowanie z trybami mieszania
        • Eksperymentowanie z teksturami
        • Eksperymentowanie z efektami
      • ***Artysta ma głos Julieanne Kost. Prostota w chaosie
      • Motyw i narracja
        • Wizualna perfekcja czy opowiadanie historii
        • Czynnik ludzki
      • Poszukiwanie historii i postaci
      • Podstawy komponowania obrazów
        • Kreowanie wizualnych relacji
        • Tworzenie cykli obrazów
      • Podsumowanie
    • Rozdział 13. Kompozycje realistyczne
      • Składanie wszystkich elementów razem
        • Etapy komponowania wstępnego
      • Praca z obiektami inteligentnymi
        • Tworzenie obiektów inteligentnych
        • Zalety i wady obiektów inteligentnych
        • Transformacje
        • Filtry inteligentne
      • Szczegółowe dopasowywanie charakterystyk poszczególnych elementów
        • Plan pierwszy, plan dalszy, tło
        • Komponowanie realistyczne
        • Dopasowywanie kontrastu i kolorystyki
        • Efekty atmosferyczne
        • Tworzenie cieni
      • ***Artysta ma głos Michael Morrison
        • Plastyka kompozycji
        • Rozkładanie świateł na warstwach
        • Komponowanie obiektów szklanych
        • Dopasowanie perspektywy i skali
        • Ostrość, wyrazistość i rozdzielczość
        • Tekstura obrazu
      • Waga szczegółów
        • Znaki zdradzające kiepską kompozycję
        • Prace wykończeniowe
      • Podsumowanie
Kategoria: Grafika komputerowa
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-7008-6
Rozmiar pliku: 38 MB

BESTSELLERY

Kategorie: