Facebook - konwersja
  • promocja

PHP. Praktyczne projekty - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 sierpnia 2014
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

PHP. Praktyczne projekty - ebook

Wykorzystaj w praktyce potęgę możliwości PHP!

  • Podstawy języka PHP, pierwsze skrypty, instrukcje i elementy
  • Funkcje i ich biblioteki, przetwarzanie tablic i tworzenie plików
  • Przykłady praktycznego zastosowania skryptów PHP

Język PHP nie od dziś stanowi jeden z najłatwiejszych w nauce i najelastyczniejszych języków programowania. Jego ogromne możliwości wykorzystywane są na ogół przy tworzeniu interaktywnych stron internetowych, a obiektowy charakter oraz modułowość stanowią atuty dla programistów, wreszcie zwolnionych z konieczności ustawicznego przepisywania tego samego kodu. Jak każdego innego języka, także i PHP najłatwiej nauczyć się na konkretnych, praktycznych przykładach -- wiele z nich zamieszczono właśnie w tej książce.

"PHP. Praktyczne projekty " to naprawdę wyjątkowy podręcznik do nauki PHP. Nie spodziewaj się tu suchych, typowo podręcznikowych teorii! Znajdziesz w nim za to omówienie wszystkich elementów języka PHP, działania skryptów, funkcji i bibliotek wraz z dowcipnymi i przejrzystymi przykładami ich użycia. Pierwsza część książki wprowadzi Cię w świat PHP oraz wyjaśni, jak stosować i łączyć poszczególne polecenia w dobrze działający kod. Z następnych rozdziałów wyniesiesz już umiejętności czysto praktyczne, dotyczące wszystkich obszarów wykorzystania tego języka przy tworzeniu najróżniejszych projektów.

  • Instrukcje wyjściowe i sterujące, stałe, zmienne, wyrażenia oraz operatory
  • Funkcje w PHP i ich biblioteki
  • Programowanie obiektowe i formatowanie kodu PHP
  • Podział skryptu na wiele plików i generowanie kodu HTML
  • Przetwarzanie napisów litera po literze i podstawy przetwarzania tablic
  • Tworzenie i wyszukiwanie plików, krojenie plików tekstowych
  • Wyrażenia regularne i przetwarzanie wsadowe
  • Wybór podstrony serwisu
  • Walidacja zmiennych URL i stosowanie kilku zmiennych URL
  • Szablony Smarty i PHP
  • Wsadowe tworzenie baz danych i ich wizualne projektowanie w programie MySQL Workbench
  • phpMyAdmin, PDO, Propel i inne tajemnicze nazwy
  • Funkcje mysql_xxx
  • Kontroler jednowymiarowy oraz dwuwymiarowy
  • Moduł mod_rewrite
  • Wzbogacanie aplikacji o obsługę przyjaznych URL-i oraz routing przyjaznych adresów URL

Przekonaj się, że PHP można nauczyć się nie tylko szybko, ale i przyjemnie!

Spis treści

Część I: Składnia języka PHP (11)

Rozdział 1. Pierwszy skrypt (13)

  • Jak przebiega wykonanie skryptu PHP? (13)
  • Uruchamianie skryptów PHP w konsoli (15)

Rozdział 2. Podstawy języka PHP (17)

  • Pliki .php czy .html? (17)
  • Znaczniki krótkie i długie (18)
  • Problem z białymi znakami (18)
  • Wielokrotne otwarcie PHP (19)
  • Komentarze w PHP (21)

Rozdział 3. Instrukcje wyjściowe i napisy (23)

  • echo i print (23)
  • Napisy (24)
    • Napisy wielowierszowe (25)
    • Umieszczanie białych znaków w wydrukach (26)
    • Różnica pomiędzy apostrofami i cudzysłowem (29)
    • Cytowanie znaków (30)
    • Znaki o zadanych kodach ASCII (30)
    • Łączenie napisów (31)

Rozdział 4. Stałe, zmienne, wyrażenia i operatory (33)

  • Stałe (33)
  • Zmienne (34)
  • Wyrażenia (36)
  • Operatory (38)

Rozdział 5. Instrukcje sterujące (41)

  • if (42)
  • while (43)
  • do ... while (43)
  • for (44)
  • foreach (45)
  • switch (46)
  • break (47)
  • continue (48)
  • return (48)
  • Składnia alternatywna (48)

Rozdział 6. Funkcje (51)

  • Definicja i wywołanie funkcji (51)
  • Zwracanie wyniku (52)
  • Parametry funkcji (53)
  • Zasięg zmiennych globalnych (54)

Rozdział 7. Programowanie obiektowe (57)

  • Klasy i obiekty (57)
  • Definicja klasy (58)
  • Obiekty - instancje klasy (60)
  • $this - odwołania do własnych składowych (61)
  • Składowe statyczne (62)
  • Stałe wewnątrz klasy (63)
  • Konstruktor i destruktor (64)
  • Dziedziczenie (64)
  • Polimorfizm (66)
  • Wywoływanie metod klas bazowych (67)
  • Klasy i metody abstrakcyjne (68)
  • Klasy i metody finalne (68)

Rozdział 8. Podział skryptu na wiele plików (71)

  • Instrukcje include i require (71)
  • Różnice pomiędzy include i require (72)

Rozdział 9. Formatowanie kodu PHP (73)

  • Otwarcie kodu PHP (73)
  • Wcięcia (73)
  • Średnik (74)
  • Kilka instrukcji w jednym wierszu (74)
  • Komentarze (75)
  • Operatory (75)
    • Operatory dwuargumentowe (75)
    • Operatory jednoargumentowe (77)
    • Operatory specjalne (78)
    • Nawiasy grupujące (79)
  • Instrukcje sterujące (80)
  • Wywołanie funkcji (83)
  • Definicja funkcji (83)
  • Definicja klasy (83)

Część II: HTML, napisy, tablice i pliki tekstowe (85)

Rozdział 10. Generowanie kodu HTML (87)

    • Projekt 10.1. Tabliczka mnożenia (87)
    • Projekt 10.2. Tabela potęg (89)
    • Projekt 10.3. Tablica wartości funkcji trygonometrycznych (90)
    • Projekt 10.4. Zestawienie szablonów (92)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (93)

Rozdział 11. Przetwarzanie napisów (95)

    • Projekt 11.1. Karuzela (96)
    • Projekt 11.2. Abrakadabra (97)
    • Projekt 11.3. Polskie znaki iso-8859-2 (98)
    • Projekt 11.4. Polskie znaki iso-8859-2 oraz windows-1250 (98)
    • Projekt 11.5. Prezentacja zawartości pliku XML (100)
    • Projekt 11.6. "Deszcz, jesienny deszcz" (101)
    • Projekt 11.7. Przetwarzanie napisów utf-8 znak po znaku (102)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (102)

Rozdział 12. Podstawy przetwarzania tablic (105)

    • Projekt 12.1. Auta (106)
    • Projekt 12.2. Bezpieczne kolory WWW (106)
    • Projekt 12.3. Osoby (107)
    • Projekt 12.4. Kolory nazwane HTML (109)
    • Projekt 12.5. Owoce (110)
    • Projekt 12.6. Warzywa (111)
    • Projekt 12.7. "Miłosierdzie gminy" (112)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (113)

Rozdział 13. Krojenie plików tekstowych (115)

    • Projekt 13.1. 140 kolorów CSS (116)
    • Projekt 13.2. Nagrody Nobla (117)
    • Projekt 13.3. Dzieła literatury światowej (118)
    • Projekt 13.4. Flagi (119)
    • Projekt 13.5. Autorytety informatyki (120)
    • Projekt 13.6. Polskie wyprawy badawcze (121)
    • Projekt 13.7. Z historii techniki (122)
    • Projekt 13.8. Odkrycia geograficzne (124)
    • Projekt 13.9. Przemówienia (125)
    • Projekt 13.10. Filmy i aktorzy (126)
    • Projekt 13.11. Język LOGO - ściągawka (127)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (129)

Rozdział 14. Biblioteki funkcji (131)

  • Funkcje do krojenia plików (131)
  • Funkcja string2HArray() (132)
  • Funkcja string2VArray() (134)
  • Badanie poprawności pliku tekstowego (135)
  • Biblioteka vh-array.inc.php (136)
    • Projekt 14.1. Korona Ziemi (137)
    • Projekt 14.2. Zestawienie publikacji (138)
    • Projekt 14.3. Najdłuższe rzeki świata (139)
    • Projekt 14.4. Sprawdzanie struktury pliku (141)
  • Łamanie tablicy (141)
    • Projekt 14.5. Tabela miniatur (144)
    • Projekt 14.6. Imiona (146)
    • Projekt 14.7. Alfabet (147)
  • Konwersja polskich liter - biblioteka pl.inc.php (148)
    • Projekt 14.8. "Rozdziobią nas kruki, wrony" (150)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (151)

Rozdział 15. Tworzenie plików (153)

    • Projekt 15.1. Kody polskich liter (154)
    • Projekt 15.2. Kolędy (156)
    • Projekt 15.3. Generator danych osobowych (157)
    • Projekt 15.4. Transponowanie danych (158)
    • Projekt 15.5. Modyfikacja kolejności kolumn, porządku i separatora (159)
    • Projekt 15.6. Cyrylica (161)
    • Projekt 15.7. Pobieranie powieści "Krzyżacy" (163)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (164)

Rozdział 16. Wyrażenia regularne (165)

  • PCRE i POSIX (166)
  • Dopasowywanie wzorca (166)
  • Składnia wyrażeń regularnych PCRE (168)
    • Znaki (168)
    • Wyłączanie interpretacji znaków specjalnych (170)
    • Metaznaki i cytowanie metaznaków (170)
    • Kropka - dowolny znak (172)
    • Dopasowany napis (173)
    • Zbiór znaków (173)
    • Dopełnienie zbioru znaków (174)
    • Klasy znaków (175)
    • POSIX-owe klasy znaków (176)
    • Kotwice (177)
    • Alternatywa (178)
    • Grupowanie (179)
    • Kwantyfikatory (180)
    • Nawroty (183)
    • Wyrażenia zachłanne i leniwe (183)
    • Przechwytywanie (184)
    • Odwołania wsteczne (186)
    • Przechwytywanie nazwane (187)
    • Modyfikatory (188)
    • Łączenie modyfikatorów (189)
    • Komentarze (189)
    • Zmiana trybu dopasowania (189)
    • Przewidywanie (190)
    • Dopasowywanie warunkowe (191)
    • Grupowanie atomowe (192)
    • Projekt 16.1. Encje HTML (192)
    • Projekt 16.2. Podział nazwisk na męskie i żeńskie (194)
    • Projekt 16.3. Podział powieści na akapity (196)
    • Projekt 16.4. Jack London: "Martin Eden" - format HTML (197)
    • Projekt 16.5. Jack London: "Martin Eden" - format LaTeX (198)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (199)

Rozdział 17. Wyszukiwanie plików (201)

    • Projekt 17.1. Lista plików (202)
    • Projekt 17.2. Tworzenie indeksu wierszy (203)
    • Projekt 17.3. Wiersze Tadeusza Różewicza (204)
    • Projekt 17.4. Tabela miniaturowych hiperłączy (205)
    • Projekt 17.5. Rekurencyjna konwersja kodowania w podfolderach (206)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (208)

Rozdział 18. Przetwarzanie wsadowe (211)

    • Projekt 18.1. Adam Mickiewicz: "Pan Tadeusz" (211)
    • Projekt 18.2. Adam Mickiewicz: "Pani Twardowska" (213)
    • Projekt 18.3. Jane Austen: "Emma" (215)
    • Projekt 18.4. Fraszki (216)
    • Projekt 18.5. Spis treści h3/h4 (217)
    • Projekt 18.6. Zmiana nazw plików: numeracja (221)
    • Projekt 18.7. Zmiana nazw plików na podstawie treści (222)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (223)

Część III: Zmienne URL (225)

Rozdział 19. Wybór podstrony serwisu (227)

    • Projekt 19.1. Opowiadania Edgara Allana Poe (229)
    • Projekt 19.2. Tabela ekstraklasy 2006 - 2007 (232)
    • Projekt 19.3. Kalkulator (234)
    • Projekt 19.4. Fraszki (237)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (239)

Rozdział 20. Walidacja zmiennych URL (241)

    • Projekt 20.1. Piosenki Kapeli Radości Małych (244)
    • Projekt 20.2. Treny (246)
    • Projekt 20.3. Znaki drogowe (247)
    • Projekt 20.4. Ćwiczenia z instalacji i konfiguracji sieci komputerowych (250)
    • Projekt 20.5. Stronicowanie tabeli imion (252)
    • Projekt 20.6. Państwa rozpoczynające się na wybraną literę (254)
    • Projekt 20.7. Test czcionek (257)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (259)

Rozdział 21. Stosowanie kilku zmiennych URL (261)

    • Projekt 21.1. Poezja (261)
    • Projekt 21.2. Jack London: "The Call of the Wild" (264)
    • Projekt 21.3. Drop folder miniatur (268)
    • Projekt 21.4. Ligi europejskie (269)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (274)

Część IV: Szablony (277)

Rozdział 22. Szablony Smarty (279)

  • Instalacja biblioteki Smarty (279)
  • Smarty - składnia szablonu (280)
    • Projekt 22.1. Smarty - pierwszy skrypt (281)
  • Jak przebiega wykonanie skryptu PHP korzystającego ze Smarty? (283)
    • Projekt 22.2. Wymiana zmiennych w szablonie (284)
  • Modyfikatory zmiennych (285)
    • Projekt 22.3. Lorem ipsum - test kilku modyfikatorów (286)
    • Projekt 22.4. Piosenka pt. "Jadą, jadą misie" (288)
  • Funkcje Smarty (289)
    • Projekt 22.5. Smarty - owoce (289)
    • Projekt 22.6. Angielskie czasowniki nieregularne (291)
    • Projekt 22.7. Tatry (293)
    • Projekt 22.8. Kody polskich znaków (295)
    • Projekt 22.9. Mecze ekstraklasy w sezonie 2003 - 2004 (296)
    • Projekt 22.10. Henryk Sienkiewicz: "Sachem" (299)
    • Projekt 22.11. Maria Konopnicka: "Nasza szkapa" (300)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (301)

Rozdział 23. Pliki tekstowe, zmienne URL i szablony Smarty (303)

    • Projekt 23.1. Powieści Agathy Christie (303)
    • Projekt 23.2. Ogonki DE, FR, PL, RU (307)
    • Projekt 23.3. Fraszki (309)
    • Projekt 23.4. Liczba mnoga rzeczowników angielskich (312)
    • Projekt 23.5. Sortowanie danych względem kilku kolumn (314)
    • Projekt 23.6. Fotogaleria (318)
    • Projekt 23.7. Witryna GIMP w zastosowaniach (324)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (330)

Rozdział 24. Szablony PHP (331)

  • Zadania szablonów (331)
    • Projekt 24.1. Przekazanie zmiennych do szablonu (332)
    • Projekt 24.2. Modyfikatory zmiennych (333)
    • Projekt 24.3. Iteracyjne przetwarzanie tablic (334)
    • Projekt 24.4. Instrukcja if (335)
    • Projekt 24.5. Maria Konopnicka: "Nasza szkapa" (336)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (338)

Rozdział 25. Szablony Smarty i szablony PHP - porównanie (339)

    • Projekt 25.1. Układy cyfrowe - szablony Smarty (339)
    • Projekt 25.2. Układy cyfrowe - szablony PHP (342)
    • Projekt 25.3. Zbiór zadań z C++ - szablony Smarty (344)
    • Projekt 25.4. Zbiór zadań z C++ - szablony PHP (346)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (348)

Część V: Bazy danych (351)

Rozdział 26. Wsadowe tworzenie baz danych (353)

  • Model komunikacji klient-serwer (353)
  • Baza danych, tabela, rekord, kolumna (355)
  • Konsola mysql (357)
  • Skrypty wsadowe .sql oraz .bat (360)
    • Projekt 26.1. Baza danych wyrazy (360)
  • Wsadowe wstawianie rekordów (363)
    • Projekt 26.2. Wypełnianie bazy samochody (363)
    • Projekt 26.3. Wypełnianie bazy danych z wykorzystaniem Smarty (366)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (367)

Rozdział 27. phpMyAdmin - narzędzie do edycji i analizy zawartości baz danych (369)

    • Projekt 27.1. Województwa (371)
  • Polskie znaki w bazie danych (375)
    • Projekt 27.2. Imiona (376)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (379)

Rozdział 28. Wizualne projektowanie baz danych w programie MySQL Workbench (381)

    • Projekt 28.1. Wizualny projekt bazy danych wyrazy (381)
    • Projekt 28.2. Państwa-miasta: identyfikująca relacja 1:n (387)
    • Projekt 28.3. Książka-kategoria: nieidentyfikująca relacja 1:n (391)
    • Projekt 28.4. Filmy-aktorzy: relacja n:m (395)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (397)

Część VI: Interfejsy API dostępu do bazy danych (399)

Rozdział 29. Funkcje mysql_xxx (401)

    • Projekt 29.1. Imiona (403)
    • Projekt 29.2. Filmy (406)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (412)

Rozdział 30. PDO (415)

    • Projekt 30.1. Imiona (416)
    • Projekt 30.2. Filmy (418)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (420)

Rozdział 31. Propel (421)

    • Projekt 31.1. Imiona (421)
    • Projekt 31.2. Filmy (428)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (439)

Część VII: MVC (441)

Rozdział 32. Jednowymiarowy kontroler MVC (443)

    • Projekt 32.1. Piosenki (443)
    • Projekt 32.2. Poezja (449)
    • Projekt 32.3. Filmy (454)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (458)

Rozdział 33. db-frame-tool. Skrypty ułatwiające uruchamianie generatora Propel (461)

    • Projekt 33.1. db-frame-tool (462)
    • Projekt 33.2. Aplikacja kluby piłkarskie (468)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (470)

Rozdział 34. Obiektowa implementacja kontrolera jednowymiarowego (471)

    • Projekt 34.1. Katalog płyt winylowych - implementacja bez wykorzystania programowania obiektowego (471)
    • Projekt 34.2. Katalog płyt winylowych - implementacja obiektowa (474)
    • Projekt 34.3. Kluby piłkarskie - kontroler obiektowy (478)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (480)

Rozdział 35. Moduł/akcja, czyli kontroler dwuwymiarowy (481)

    • Projekt 35.1. Powieści A. Christie (481)
    • Projekt 35.2. Katalog płyt winylowych (488)
    • Projekt 35.3. Układy cyfrowe (490)
    • Projekt 35.4. Kontynenty, państwa i flagi (494)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (496)

Część VIII: Przyjazne adresy URL (499)

Rozdział 36. Moduł mod_rewrite (501)

    • Projekt 36.1. Translacja adresu adres.html na index.php (502)
    • Projekt 36.2. Wykluczanie adresu index.php (504)
    • Projekt 36.3. Ustalanie zmiennych URL na podstawie fragmentu adresu (505)
    • Projekt 36.4. Eliminacja adresów o rozszerzeniu .php w projekcie 36.3 (507)
    • Projekt 36.5. Kolędy (508)
    • Projekt 36.6. Kolędy - wykluczanie adresów .php (510)
    • Projekt 36.7. Kolędy - generowanie pliku .htaccess (511)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (514)

Rozdział 37. Wzbogacane aplikacji o obsługę przyjaznych adresów URL (515)

    • Projekt 37.1. HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty (515)
    • Projekt 37.2. HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty - rozwiązanie wzbogacone o obsługę przyjaznych adresów URL (518)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (520)

Rozdział 38. Routing przyjaznych adresów URL (521)

    • Projekt 38.1. Ptaki (522)
    • Projekt 38.2. Mundial (526)
  • Czego powinieneś nauczyć się z tego rozdziału? (534)

Skorowidz (537)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-0059-0
Rozmiar pliku: 5,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: