Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
17 lutego 2022
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment
54,90

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie - ebook

Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać.

Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać?

Ta książka pomoże ci to zmienić.

Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę.

Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

- tworzyć treści, które realizują twoje cele,

- lepiej pisać (i robić to regularnie!),

- docierać do właściwych odbiorców,

- posługiwać się językiem korzyści,

- szukać tematów na teksty,

- tworzyć treści „dobre pod SEO”,

- odkrywać i doskonalić styl pisania,

- skutecznie działać w social mediach,

- ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom,

- zaplanować strategię treści.

Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych!

 

Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu… pisz, publikuj i działaj!

 

Spis treści

Słowem wstępu 9

ROZDZIAŁ 1. Wstęp do nauki pisania 13

1.1. Czy musisz zawodowo zajmować się pisaniem, aby zacząć pisać 17

1.2. Dlaczego pisanie wciąż ma sens 17

1.3. A może lepiej darować sobie naukę i… oddać pisanie w inne ręce 19

ROZDZIAŁ 2. Rozkręć się z pisaniem 23

2.1. Zaproś pisanie do swojego życia 26

2.2. Dobrze się przygotuj 31

2.3. Wyłącz wewnętrznego korektora 32

ROZDZIAŁ 3. Jak wyrobić nawyk regularnego pisania 35

ROZDZIAŁ 4. Twoja obecność w internecie 51

4.1. A tak w ogóle to… kim jesteś 52

4.2. Twoje możliwości w sieci 55

4.3. Ty i twoja obecność w internecie 57

ROZDZIAŁ 5. Kim jest twój odbiorca 61

5.1. Po co tworzyć portret odbiorcy 62

5.2. PTO – Portret Twojego Odbiorcy 63

5.3. 3×P – Potrzeby, Problemy, Pragnienia 69

5.4. Chcesz? Mam to! 726

ROZDZIAŁ 6. Czas na bloga 75

6.1. Czy w każdej branży da się prowadzić bloga 75

6.2. Po co ci blog 77

6.3. Gdzie prowadzić bloga 88

6.4. Kto powinien prowadzić twojego bloga 90

6.5. Blog, blog, ciągle blog. Dlaczego social media nie wystarczą 93

ROZDZIAŁ 7. Czas na social media 99

7.1. Twoja marka w social mediach 99

7.2. Psychotest: czy to miejsce jest na pewno dla ciebie 101

7.3. Gdzie warto działać 105

ROZDZIAŁ 8. O czym pisać i gdzie szukać tematów 111

8.1. „Ale o czym ja mam pisać?” 111

8.2. Skąd brać tematy na treści 115

8.3. Autotester. Jak sprawdzić, czy tekst jest gotowy, i kiedy publikować 137

8.4. Jak często publikować 143

ROZDZIAŁ 9. Praktyczna strona pisania – triki i porady 149

9.1. Nie bądź zbyt mądry 150

9.2. Czynne jest lepsze niż bierne 152

9.3. Unikaj słownych bagien i tnij 156

9.4. Dodaj życia czasownikiem 159

9.5. Umiejętnie obchodź się z przymiotnikami 161

9.6. Stosuj zwroty do odbiorcy 162

9.7. Opowiadaj historie 163

9.8. Uprzedzaj i likwiduj obiekcje 167

9.9. Dobrze zaczynaj 169

9.10. Dobrze kończ 173

9.11. Baw się słowem 174Spis treści 7

ROZDZIAŁ 10. Język korzyści 177

10.1. Jak wygląda język korzyści 178

10.2. Poznaj potrzeby 181

10.3. Cechy – Zalety – Korzyści 183

10.4. Poznaj język odbiorcy 186

10.5. Przedstawiaj dowody 189

ROZDZIAŁ 11. SEO-pisanie i wygląd tekstu na stronie 193

11.1. Jak powinien wyglądać tekst na stronie 194

11.2. Co sprawia, że blog pojawia się w wyszukiwarkach 195

11.3. Na czym polega „pisanie pod SEO” 197

11.4. Tekst blogowy – co należy sprawdzić przed publikacją 199

ROZDZIAŁ 12. Praca nad stylem 209

12.1. Jaki jest twój styl pisania 209

12.2. Dlaczego własny styl jest ważny 211

12.3. Czy warto doskonalić styl 212

12.4. Jak rozwijać styl pisania 212

12.5. Czy każdy musi mieć swój styl 216

ROZDZIAŁ 13. Zaplanuj strategię treści 217

13.1. Co dalej z twoją obecnością w sieci 218

13.2. Od celu do planu 220

13.3. Analiza konkurencji 222

13.4. Kalendarz publikacji 224

13.5. Jak tworzyć treści zgodnie z harmonogramem 226

ROZDZIAŁ 14. Podstawowy narzędziownik twórcy 227

ROZDZIAŁ 15. 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy 233

ROZDZIAŁ 16. Zadania praktyczne 263

Podziękowania 271

Kategoria: Sprzedaż i obsługa klienta
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8231-307-9
Rozmiar pliku: 2,2 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

SŁOWEM WSTĘPU

Skoro sięgasz po tę książkę, to prawdopodobnie:

→ działasz w internecie i potrzebujesz wiedzieć, co i jak pisać, żeby realizować swoje cele (sprzedażowe lub wizerunkowe);

→ chcesz rozwijać swojego bloga – eksperckiego, firmowego lub lifestylowego;

→ pragniesz tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych;

→ chcesz przekazywać wiedzę za pomocą słów;

→ potrzebujesz rozwinąć swoje umiejętności twórcze;

→ chcesz przestać rozmyślać o pisaniu, a po prostu przejść do działania;

→ musisz wybrać, które z dostępnych w sieci informacji o tym, co „trzeba”, „warto”, „obowiązkowo powinniśmy” robić, rzeczywiście są ci potrzebne

…i nie wiesz, jak to zrobić. Albo niby wiesz, a jednak wszystkie twoje pomysły i plany gdzieś wyparowują, jeszcze zanim przejdziesz do działania. Już teraz mogę ci zagwarantować, że ta książka to strzał w dziesiątkę! Właśnie po to ona powstała – aby być dla ciebie pomocą, drogowskazem i inspiracją.

Wspólnie przejdziemy przez całą drogę – od zadania sobie podstawowego pytania „dlaczego?”, po kolejne – „gdzie?” i „w jaki sposób?”. Mam za sobą kilkadziesiąt takich wędrówek i jedno wiem na pewno – jeśli tylko się do tego choć trochę przyłożysz, stworzysz (albo rozwiniesz) swoje miejsce w sieci, które będzie godnie reprezentowało ciebie, twoją misję, strategię i działalność. Nauczysz się też skutecznie przekazywać za pomocą słów to, co siedzi w twojej głowie, oraz dowiesz się, dlaczego słowa sprzedają i w jaki sposób są w stanie to robić. Przy okazji też zainspirujesz się i – mam nadzieję – zmobilizujesz do działania.

To jak? Zaufasz mi i przejdziemy przez to razem? Zakładam, że skoro już inwestujesz w takie książki, jak ta, bierzesz tę naszą przygodę na serio. Zatem – do roboty! Podążaj wyznaczoną przeze mnie ścieżką, a na końcu dowiemy się, jak ci poszło.

Powodzenia!

Jak pracować z tą książką

Niniejsza książka ułożona jest w logiczną całość, a ja chcę poprowadzić cię od punktu A do punktu B, od B do C – i tak dalej (aż spotkamy się na końcu alfabetu). To znaczy, że gorąco zachęcam do tego, aby czytać rozdział po rozdziale, uzupełniać ćwiczenia i na bieżąco wyciągać wnioski.

To nie ma być kolejna książka, którą czytasz – raz po raz kiwając głową i doznając chwilowych momentów olśnienia – a potem odkładasz na półkę, licząc na to, że wszystko wydarzy się samo. Niestety – to nie czas na magiczne zaklęcia – przed tobą praca, która może przynieść owoce tylko wtedy, gdy włożysz w to Z i Z, czyli Zapał i Zaangażowanie.

Plan jest zatem taki:

→ wpisujesz w swój codzienny harmonogram pracę z książką;

→ we własnym tempie – serio, to nie jest wyścig po order z ziemniaka – czytasz kolejne rozdziały i uzupełniasz ćwiczenia;

→ na bieżąco wypisujesz wszystkie pomysły, jakie przyjdą ci do głowy (możesz na to przeznaczyć specjalny notatnik albo skorzystać z dodatkowego miejsca na końcu książki);

→ planujesz własną strategię działań (nie bój się – podpowiem, jak to zrobić);

→ kończysz przygodę z książką i ruszasz do działania, regularnie wracając do swoich notatek i treści, które warto sobie przypomnieć.

Melduję, że rozpoczynam pracę z książką Pisz. Publikuj. Działaj. Będę na to poświęcać minimum __________ dziennie. Postaram się to robić o stałej porze – __________ .

Skoro poważne zapewnienia mamy już za sobą, pora przejść do pierwszych pytań, które należy sobie zadać przed rozpoczęciem pracy z tą książką.

W pisaniu mam największy problem z:

Oczekuję, że po przeczytaniu Pisz. Publikuj. Działaj będę wiedzieć/umieć:

Za jakiś czas sprawdzimy, czy spełniłam twoje oczekiwania!

Tymczasem… ruszamy do działania!
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: