Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - ebook
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - ebook
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
- czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
- czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
- jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
- w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
- jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Spis treści
Podziękowania 5
Wstęp 9
AKT I. FAZA "PRZED" 33
Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35
Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47
Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85
AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107
Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109
Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119
Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141
AKT III. FAZA "PO" 165
Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167
Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193
Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217
Podsumowanie 233
O autorze 243
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-4889-9 |
Rozmiar pliku: | 4,4 MB |