Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Podręcznik Node.js. Smashing Magazine - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 stycznia 2014
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
59,00

Podręcznik Node.js. Smashing Magazine - ebook

Wykorzystaj potencjał Node.js!

Platforma Node.js powstała w 2009 roku. Pozwala na tworzenie wydajnych, skalowalnych aplikacji sieciowych. W tym środowisku napiszesz kod działający po stronie serwera - i użyjesz do tego języka JavaScript. Brzmi niesamowicie? I tak w rzeczywistości jest! Przekonasz się o tym w czasie czytania tej książki. Została ona w całości poświęcona Node.js.

Dzięki temu wspaniałemu podręcznikowi błyskawicznie skonfigurujesz i uruchomisz swoją pierwszą aplikację. Potem będzie już tylko ciekawiej - sterowanie zdarzeniami, wykorzystywanie wydajnych operacji wejścia-wyjścia oraz połączenie z bazą MongoDB to tylko niektóre z poruszanych tematów. Dowiesz się także, jak skorzystać z dostępu do danych w czasie rzeczywistym z pomocą technologii WebSocket oraz jak testować napisany kod z użyciem testów automatycznych. Po lekturze tej książki bez trudu przygotujesz aplikację, która będzie w stanie obsłużyć dziesiątki tysięcy jednoczesnych połączeń na jednym serwerze. Zainteresowany? Sięgnij po książkę - naprawdę warto!

Sprawdź:

  • jak stworzyć wydajne aplikacje sieciowe
  • jak uzyskać dostęp do danych w czasie rzeczywistym
  • jak łatwo zintegrować Node.js z MongoDB

Twój klucz do tworzenia wydajnych aplikacji sieciowych!

Spis treści

CZĘŚĆ I. SZYBKI START: INSTALACJA I POJĘCIA OGÓLNE (19)

Rozdział 1. Przygotowanie środowiska (21)

  • Instalacja w systemie Windows (22)
  • Instalacja w systemie OS X (22)
  • Instalacja w systemie Linux (23)
    • Kompilacja (23)
    • Kontrola działania (23)
  • Narzędzie REPL Node (23)
  • Wykonanie skryptu (24)
  • NPM (25)
    • Instalowanie modułów (25)
    • Definiowanie własnego modułu (26)
    • Instalacja narzędzi binarnych (27)
    • Przeszukiwanie rejestru NPM (28)
  • Podsumowanie (29)

Rozdział 2. Przegląd JavaScript (31)

  • Podstawowy JavaScript (32)
    • Typy (32)
    • Typowa łamigłówka (32)
    • Funkcje (33)
    • Konstrukcje this, call() i apply() (34)
    • Arność funkcji (34)
    • Domknięcia (35)
    • Klasy (35)
    • Dziedziczenie (36)
    • Blok try {} catch {} (37)
  • JavaScript w wersji v8 (38)
    • Metoda keys() obiektu (38)
    • Metoda isArray() tablicy (39)
    • Metody tablic (39)
    • Metody łańcuchów znaków (39)
    • JSON (39)
    • Metoda bind() funkcji (40)
    • Właściwość name funkcji (40)
    • Właściwość __proto__ i dziedziczenie (40)
    • Metody dostępowe (41)
  • Podsumowanie (42)

Rozdział 3. Blokujące i nieblokujące operacje wejścia-wyjścia (43)

  • Duże możliwości to duża odpowiedzialność (44)
    • Blokowanie (46)
    • Jednowątkowy świat (47)
    • Obsługa błędów (50)
    • Ślady stosów wywołań (51)
  • Podsumowanie (53)

Rozdział 4. JavaScript dla Node (55)

  • Obiekt globalny (56)
    • Pożyteczne zmienne globalne (56)
  • System modułów (57)
    • Moduły względne i bezwzględne (57)
  • Udostępnianie interfejsu programistycznego (59)
  • Zdarzenia (61)
  • Bufory (63)
  • Podsumowanie (64)

CZĘŚĆ II. NAJISTOTNIEJSZE INTERFEJSY PROGRAMISTYCZNE NODE (65)

Rozdział 5. Wiersz poleceń i moduł FS: Twoja pierwsza aplikacja (67)

  • Wymagania (68)
  • Piszemy nasz pierwszy program (68)
    • Tworzymy moduł (69)
    • sync czy async? (70)
    • Zrozumienie strumieni (71)
    • Wejście i wyjście (73)
    • Refaktoring (75)
    • Interakcja z modułem fs (77)
  • Wiersz poleceń (79)
    • Obiekt argv (79)
    • Katalog roboczy (80)
    • Zmienne środowiskowe (81)
    • Zakańczanie programu (81)
    • Sygnały (82)
    • Sekwencje sterujące ANSI (82)
  • Moduł fs (82)
    • Strumienie (83)
    • Obserwacja (84)
  • Podsumowanie (84)

Rozdział 6. Protokół TCP (87)

  • Czym charakteryzuje się TCP? (88)
    • Komunikacja z naciskiem na połączenia i zasada zachowania kolejności (88)
    • Kod bajtowy jako podstawowa reprezentacja (88)
    • Niezawodność (89)
    • Kontrola przepływu (89)
    • Kontrola przeciążeń (89)
  • Telnet (89)
  • Czat na bazie TCP (92)
    • Tworzymy moduł (92)
    • Klasa net.Server (92)
    • Odbieranie połączeń (94)
    • Zdarzenie data (96)
    • Stan i monitorowanie połączeń (97)
    • Wykończenie (100)
  • Klient IRC (102)
    • Tworzymy moduł (102)
    • Interfejs net.Stream (103)
    • Implementacja części protokołu IRC (103)
    • Test z prawdziwym serwerem IRC (104)
  • Podsumowanie (104)

Rozdział 7. Protokół HTTP (105)

  • Struktura HTTP (106)
  • Nagłówki (107)
  • Połączenia (111)
  • Prosty serwer WWW (112)
    • Tworzymy moduł (112)
    • Wyświetlamy formularz (112)
    • Metody i adresy URL (114)
    • Dane (117)
    • Składamy elementy w całość (119)
    • Dopracowanie szczegółów (120)
  • Klient Twittera (121)
    • Tworzymy moduł (121)
    • Wysyłanie prostego żądania HTTP (122)
    • Wysłanie danych (123)
    • Pobieranie tweetów (124)
  • Moduł superagent na pomoc (128)
  • Przeładowanie serwera za pomocą narzędzia up (130)
  • Podsumowanie (130)

CZĘŚĆ III. TWORZENIE APLIKACJI SIECIOWYCH (133)

Rozdział 8. Framework Connect (135)

  • Prosta strona internetowa przy użyciu modułu http (136)
  • Prosta strona internetowa przy użyciu frameworka Connect (139)
  • Metody pośredniczące (141)
    • Tworzenie metod pośredniczących wielokrotnego użytku (142)
    • Metoda pośrednicząca static (146)
    • Metoda pośrednicząca query (148)
    • Metoda pośrednicząca logger (148)
    • Metoda pośrednicząca bodyParser (150)
    • Ciasteczka (153)
    • Metoda pośrednicząca session (154)
    • Sesje Redis (159)
    • Metoda pośrednicząca methodOverride (160)
    • Metoda pośrednicząca basicAuth (160)
  • Podsumowanie (162)

Rozdział 9. Framework Express (163)

  • Prosta aplikacja Express (164)
    • Tworzymy moduł (164)
    • HTML (164)
    • Konfiguracja (165)
    • Definiowanie tras (166)
    • Moduł search (168)
    • Uruchomienie aplikacji (169)
  • Ustawienia (170)
  • Mechanizmy szablonów (172)
  • Obsługa błędów (173)
  • Metody złożone (173)
  • Trasy (175)
  • Metody pośredniczące (177)
  • Strategie organizacji (178)
  • Podsumowanie (180)

Rozdział 10. Technologia WebSocket (181)

  • AJAX (182)
  • Technologia WebSocket (184)
  • Aplikacja Echo (185)
    • Przygotowanie (185)
    • Konfiguracja serwera (186)
    • Konfiguracja klienta (187)
    • Uruchomienie serwera (188)
  • Kursory myszy (189)
    • Przygotowanie (189)
    • Konfiguracja serwera (189)
    • Konfiguracja klienta (192)
    • Uruchomienie serwera (194)
  • Kwestie do rozwiązania (194)
    • Zamknięcie połączenia a rozłączenie (195)
    • JSON (195)
    • Ponowne łączenie (195)
    • Rozgłaszanie (195)
    • WebSocket to HTML5: starsze przeglądarki go nie obsługują (195)
    • Rozwiązanie (195)
  • Podsumowanie (196)

Rozdział 11. Framework Socket.IO (197)

  • Transporty (198)
    • Rozłączenie kontra zamknięcie połączenia (198)
    • Zdarzenia (198)
    • Przestrzenie nazw (199)
  • Czat (200)
    • Przygotowanie programu (200)
    • Konfiguracja serwera (200)
    • Konfiguracja klienta (201)
    • Zdarzenia i rozgłaszanie (203)
    • Gwarancja odbioru (207)
  • Aplikacja DJ (209)
    • Rozszerzenie czata (209)
    • Integracja z interfejsem Grooveshark (210)
    • Odtwarzanie (213)
  • Podsumowanie (218)

CZĘŚĆ IV. BAZY DANYCH (219)

Rozdział 12. MongoDB (221)

  • Instalacja (223)
  • Dostęp do MongoDB: przykład uwierzytelnienia użytkownika (224)
    • Konfiguracja aplikacji (224)
    • Tworzymy aplikację Express (224)
    • Łączymy się z MongoDB (228)
    • Tworzymy dokumenty (230)
    • Wyszukiwanie dokumentów (232)
    • Metoda pośrednicząca do uwierzytelniania (233)
    • Sprawdzanie poprawności danych (234)
    • Niepodzielność (235)
    • Tryb bezpieczny (235)
  • Wprowadzenie do Mongoose (236)
    • Definiowanie modelu (236)
    • Definiowanie zagnieżdżonych kluczy (238)
    • Definiowanie zagnieżdżonych dokumentów (238)
    • Ustawianie indeksów (239)
    • Metody pośredniczące (239)
    • Sprawdzanie stanu modelu (239)
    • Zapytania (240)
    • Rozszerzanie zapytań (240)
    • Sortowanie (240)
    • Wybieranie danych (240)
    • Limitowanie wyników (241)
    • Pomijanie wyników (241)
    • Automatyczne wypełnianie kluczy (241)
    • Konwersja typów (242)
  • Przykład Mongoose (242)
    • Konfiguracja aplikacji (242)
    • Refaktoryzacja (243)
    • Definiowanie modeli (243)
  • Podsumowanie (245)

Rozdział 13. MySQL (247)

  • node-mysql (248)
    • Konfiguracja (248)
    • Aplikacja Express (248)
    • Łączenie z MySQL (249)
    • Inicjalizacja skryptu (250)
    • Wstawianie danych (253)
    • Pobieranie danych (258)
  • Narzędzie Sequelize (259)
    • Konfiguracja Sequelize (260)
    • Konfiguracja aplikacji Express (260)
    • Konfiguracja Sequelize (263)
    • Definiowanie modeli i synchronizacja (264)
    • Wstawianie danych (266)
    • Pobieranie danych (268)
    • Usuwanie danych (269)
    • Wykończenie (271)
  • Podsumowanie (272)

Rozdział 14. Redis (273)

  • Instalacja Redis (275)
  • Język zapytań Redis (275)
  • Typy danych (276)
    • Ciągi znaków (277)
    • Tablice asocjacyjne (277)
    • Listy (279)
    • Zbiory (279)
    • Zbiory sortowane (280)
  • Redis i Node (280)
    • Implementacja mapy relacji przy użyciu Node i Redis (281)
  • Podsumowanie (290)

CZĘŚĆ V. TESTOWANIE (291)

Rozdział 15. Współdzielony kod (293)

  • Co może być współdzielone? (294)
  • Kompatybilność kodu JavaScript (294)
    • Udostępnianie modułów (295)
    • Adaptacja interfejsów programistycznych ECMA (296)
    • Adaptacja interfejsów programistycznych Node (297)
    • Adaptacja interfejsów programistycznych przeglądarek (298)
    • Dziedziczenie dla wszystkich przeglądarek (298)
  • Zastosowanie praktyczne: narzędzie browserbuild (299)
    • Prosty przykład (300)
  • Podsumowanie (302)

Rozdział 16. Testowanie (305)

  • Proste testy (306)
    • Przedmiot testów (306)
    • Strategia testów (306)
    • Program testowy (307)
  • Expect.js (308)
    • Przegląd interfejsów programistycznych (308)
  • Mocha (310)
    • Testowanie asynchronicznego kodu (311)
    • Styl BDD (313)
    • Styl TDD (314)
    • Styl eksportu (314)
    • Korzystanie z Mocha w przeglądarce (315)
  • Podsumowanie (316)

Skorowidz (317)

Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6675-1
Rozmiar pliku: 5,8 MB

BESTSELLERY

Kategorie: