Facebook - konwersja
  • promocja

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine - ebook

Wydawnictwo:
Tłumacz:
Data wydania:
7 maja 2013
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Podręcznik projektantów WWW. Smashing Magazine - ebook

Bądź profesjonalistą w dziedzinie projektowania!

  • Bądź na bieżąco ze współczesnymi trendami
  • Pokaż swoje portfolio w sieci
  • Zbuduj efektywną sieć kontaktów

W dzisiejszych czasach tworzenie stron internetowych jest na wyciągnięcie ręki. Gotowe przykłady, samouczki, tutoriale - sieć jest pełna tego typu materiałów. Jednak już na pierwszy rzut oka można odróżnić stronę stworzoną przez amatora od tej zaprojektowanej i wykonanej przez profesjonalistę. Droga do zaszczytnego tytułu specjalisty jest długa i wyboista. Jednak dzięki tej książce może być zdecydowanie bardziej przyjemna!

W trakcie lektury poznasz najlepsze porady dotyczące profesjonalnego projektowania stron internetowych. Znajdziesz tu zbiór najpopularniejszych artykułów z biblii każdego projektanta stron - serwisu Smashing Magazine. Sprawdź zatem, jak z sukcesem stworzyć skuteczne portfolio online lub atrakcyjny interfejs użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW. Dowiedz się, jak radzić sobie z klientami, przyjmować krytykę oraz tworzyć sieć znajomości. Ta książka jest studnią wiedzy dla każdego projektanta chcącego profesjonalnie podejść do wykonywania swojego zawodu, dlatego warto ją mieć!

Sprawdź:

  • jak bezboleśnie przejść drogę od projektanta amatora do profesjonalisty
  • jak radzić sobie z krytyką
  • czym charakteryzuje się dobre portfolio
  • jakie są najlepsze sposoby na radzenie sobie z trudnymi klientami

Obowiązkowa lektura dla każdego projektanta stron WWW!

Spis treści

Rozdział 1. Przykra prawda o firmowych stronach internetowych (1)

  • Potrzebujesz odrębnego działu zajmującego się stroną WWW (2)
  • Zarządzanie stroną WWW jest zajęciem na pełny etat (3)
  • Nie chodzi o to, aby budować od zera (3)
  • Twoja strona WWW nie musi podobać się wszystkim (4)
  • Marnujesz pieniądze na serwisy społecznościowe (5)
  • Twoja strona WWW nie jest tylko dla Ciebie (6)
  • Powinieneś doceniać swój zespół WWW (6)
  • Projekt WWW utworzony przez komitety jest samobójstwem (7)
  • CMS nie jest cudownym rozwiązaniem (7)
  • Za dużo treści (8)
  • Podsumowanie (9)

Rozdział 2. Studium projektowe "Portfolio" - wzorce oraz najnowsze trendy (11)

  • Jasny czy ciemny projekt (12)
  • Ile kolumn? (12)
  • Blok wprowadzający (13)
  • Wyrównanie układu (14)
  • Położenie nawigacji (15)
  • Pole wyszukiwania (16)
  • Elementy Flash (16)
  • Gdzie umieścić dane kontaktowe (17)
  • Podstrona "O nas" (18)
  • Podstrona "Klienci" (19)
  • Podstrona "Usługi" (19)
  • Podstrona "Realizacje" (19)
  • Podstrona "Jak pracujemy" (20)
  • Podstrona "Kontakt" (20)
  • Specjały i dodatki (21)
  • Inne odkrycia (21)
  • Podsumowanie (22)

Rozdział 3. Tworzenie efektywnego portfolio online (23)

  • Pułapka 1. Przegadanie (24)
  • Pułapka 2. Za dużo informacji naraz (24)
  • Pułapka 3. Co za dużo, to niezdrowo (25)
  • Pułapka 4. Nietypowa nawigacja (25)
  • Pułapka 5. Bałagan wizualny (26)
  • Reguły efektywnego projektu portfolio (26)
  • Zdefiniuj swoje kryteria i strategie sukcesu (26)
  • Rozważ stworzenie kilku portfolio (27)
  • Zdefiniuj swojego odbiorcę (28)
  • Ustal priorytet na użyteczność (30)
  • Użyj właściwej technologii (30)
  • Zaplanuj projekt (31)
  • Ogranicz zakres i typ promowanych projektów (32)
  • Informacje, dokumentacje i objaśnienia (32)
  • Zaprezentuj swoją pracę w kontekście ustalonych celów (34)
  • Zawrzyj w projekcie swoją osobowość (34)
  • Promuj swoją pracę (35)
  • Opracuj cele długofalowe (36)

Rozdział 4. Uzyskanie lepszego user experience za pomocą opowieści (37)

  • Wszystko zaczyna się od opowieści (38)
  • Opisywanie projektu w opowieściach (38)
  • Siła emocji (39)
  • Podstawy wykorzystania opowieści do udoskonalania user experience (41)
    • Scalanie zespołów (41)
    • Orientacja na użytkownika (42)
    • Definiowanie użytkownika (43)
    • Zalety (43)
  • "I żyli długo i szczęśliwie" a rzeczywistość (44)
  • Kilku gawędziarzy ery internetu (45)
    • Dorelle Rabinowitz (45)
    • Curt Cloninger (46)
    • Christian Saylor (48)
    • Cindy Chastain (50)
  • Doświadczenia oparte na opowieściach wokół nas (51)
    • Opakowanie: Apple (51)
    • Marketing: Perfumy Six Scents (51)
    • Architektura: Sklep HBO (52)
    • Dane: Taxi 07: Roads Forward (53)
    • Koniec jest początkiem tej opowieści (53)

Rozdział 5. Projektowanie interfejsu użytkownika na potrzeby biznesowych aplikacji WWW (55)

  • Serwisy a aplikacje WWW (56)
    • Różne typy aplikacji WWW (56)
  • Poznaj swoich użytkowników (57)
    • Jak zidentyfikować użytkowników (57)
  • Proces projektowania (58)
    • Szkicowanie (59)
    • Prototypowanie (60)
    • Testowanie (60)
  • Reguły projektowania (60)
    • Nikt nie lubi niespodzianek (60)
    • Użytkownicy powinni mieć możliwość efektywnej pracy (61)
    • Pomocy! (63)
    • Brak satysfakcji (63)
  • Kluczowe elementy aplikacji WWW (64)
    • Formularze (64)
    • Widok ogólny i szczegółowy (64)
    • Deski rozdzielcze (64)
    • Tabele (65)
    • Raporty (65)
  • Nie zapominaj o wzorcach projektowych (65)
  • Studium przypadku: aplikacja banku online (67)
  • Podsumowanie (67)

Rozdział 6. Stopniowe udoskonalanie i standardy WWW nie ograniczają projektów (69)

  • Nowiutkie technologie a stare dobre praktyki (70)
  • Bałagan zwany WWW (70)
  • Tworzenie celebrytów i miejsc, w których chcielibyśmy być (70)
  • Hollywood i reklamy niczego nas nie nauczą (71)
  • Mit innowacji przez rozwój technologii (72)
  • W innowacji nie chodzi o nowe zabawki (72)
  • Korporacyjne wypaczenie innowacji i jego konsekwencje (73)
  • Syndrom sztokholmski złych interfejsów (74)
  • Nie chodzi o technologię albo projekt (74)
  • Gdzie jest piękno sieci WWW? (75)
  • Jeszcze raz: nasze problemy (76)
  • Dlaczego standardy mają znaczenie i co oznacza "przestrzeganie standardów" (77)
  • Stopniowe udoskonalanie działa (77)
  • Najlepsze praktyki biorą się z zastosowań i ciągłego udoskonalania (79)
  • Razem możemy tego dokonać (79)

Rozdział 7. Teoria kolorów dla profesjonalnych projektantów (81)

  • Ciepłe kolory (82)
    • Czerwony (kolor podstawowy) (83)
    • Pomarańczowy (kolor pośredni) (83)
    • Żółty (kolor podstawowy) (84)
  • Zimne kolory (85)
    • Zielony (kolor pośredni) (85)
    • Niebieski (kolor podstawowy) (86)
    • Fioletowy (kolor pośredni) (86)
  • Kolory neutralne (87)
    • Czarny (87)
    • Biały (88)
    • Szary (88)
    • Brązowy (89)
    • Beżowy i jasnobrązowy (89)
    • Kremowy i kość słoniowa (90)
  • W skrócie (90)
  • Tradycyjne palety barw (91)
    • Monochromatyczna (92)
    • Analogiczna (93)
    • Dopełniająca (94)
    • Rozszerzona dopełniająca (94)
    • Triady (95)
    • Podwójnie dopełniające (tetradic) (95)
    • Niestandardowe (96)
  • Tworzenie palet barw (97)
    • Dlaczego odcienie są tak istotne (99)
    • Dodawanie kolorów neutralnych (100)
    • Najłatwiejsze w użyciu palety barw (100)
    • Ilu kolorów użyć? (102)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 8. Czy Twój klient jest tępy, czy też problem leży po Twojej stronie? (103)

  • Wyjaśnij, dlaczego pytasz o pieniądze (104)
  • Uzasadnij swoje zalecenia językiem, który zrozumie klient (104)
  • Włącz klienta w proces (105)
  • Edukuj klienta w zakresie projektowania (105)
  • Regularnie komunikuj się z klientem (106)
  • Wytłumacz klientowi jego rolę (107)
  • Morał (107)

Rozdział 9. W jaki sposób radzić sobie z różnymi typami klientów (109)

  • Typ pasywno-agresywny (110)
    • Identyfikacja (110)
    • Jak sobie radzić (110)
  • Przyjaciel rodziny (110)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (111)
  • Zaniżacz wartości (111)
    • Identyfikacja (111)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Pedant (112)
    • Identyfikacja (112)
    • Jak sobie radzić (112)
  • Sknera (113)
    • Identyfikacja (113)
    • Jak sobie radzić (113)
  • Złota rączka (113)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (114)
  • Kontroler (114)
    • Identyfikacja (114)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Wymarzony klient (115)
    • Identyfikacja (115)
    • Jak sobie radzić (115)
  • Podsumowanie (115)

Rozdział 10. Jak skutecznie radzić sobie z krytyką (117)

  • Miej odpowiednie nastawienie (119)
  • Określ cel (119)
  • Sprawdź swoją pierwszą reakcję (120)
  • Oddziel ziarno od plew (121)
  • Ucz się z tego (121)
  • Szukaj nowych pomysłów (122)
  • Pogłęb informacje (122)
  • Podziękuj krytykowi (123)

Rozdział 11. Jak wykorzystać sieci znajomości (125)

  • Dlaczego warto tworzyć powiązania? (126)
    • Referencje (126)
    • Współpraca (126)
    • Rozwiązywanie problemów (126)
    • Szukanie okazji (127)
    • Pomoc innym (127)
    • Przyjaźń (128)
  • Wskazówki dla projektantów (128)
    • Bądź dostępny (128)
    • Szukaj wspólnych korzyści (128)
    • Prowadź bloga (128)
    • Skupiaj się na głębi znajomości (129)
    • Bądź proaktywny (129)
    • Wiedz, czego szukasz (129)
    • Wiedz, co masz do zaoferowania (130)
    • Wykorzystaj znajomości niebezpośrednie (130)
    • Nie czekaj do momentu, gdy będziesz czegoś potrzebował (130)
    • Pomagaj, gdy tylko jesteś w stanie (131)
    • Nie wyzyskuj innych (131)
    • Nie pozwól, by sieci społecznościowe szkodziły Twojej produktywności (131)
    • Nie oceniaj ludzi pochopnie (131)
    • Nie staraj się być wszędzie naraz (132)
    • Bierz udział w rzeczywistych spotkaniach (132)
    • Pilnuj lokalnych okazji (132)

Rozdział 12. Wywiad grupowy: porady ekspertów dla studentów i początkujących projektantów WWW (133)

Skorowidz (152)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-5672-1
Rozmiar pliku: 7,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: