Facebook - konwersja
Pobierz fragment

  • nowość
  • Empik Go W empik go

PODSTAWY I PSYCHOLOGIA E-MARKETINGU - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
13 grudnia 2024
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment

PODSTAWY I PSYCHOLOGIA E-MARKETINGU - ebook

Książka łączy podstawy techniczne z głębokim zrozumieniem psychologii konsumenta, dzięki czemu nauczysz się projektować skuteczne kampanie i zdobywać lojalnych klientów. E-marketing to coś więcej niż tylko promocja w internecie. To sztuka zrozumienia potrzeb odbiorcy i dostarczenia mu wartości w odpowiednim momencie i formie. Dowiesz się, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak SEO, media społecznościowe, e-mail marketing czy reklamy PPC. Kluczowe będzie jednak to, jak zintegrować te narzędzia z psychologicznymi zasadami wpływu, emocji i podejmowania decyzji. Poznasz mechanizmy, które kierują decyzjami zakupowymi, takie jak efekt społecznego dowodu, zasada wzajemności czy wpływ emocji. Nauczysz się: *Tworzenia person marketingowych i dopasowywania komunikacji do różnych grup odbiorców. *Projektowania treści, które angażują i budują zaufanie. *Wykorzystania psychologii do budowania lojalności klientów i zwiększania konwersji.

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Kategorie: