Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

PODSTAWY I PSYCHOLOGIA E-MARKETINGU - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
13 grudnia 2024
34,99
3499 pkt
punktów Virtualo

PODSTAWY I PSYCHOLOGIA E-MARKETINGU - ebook

Książka łączy podstawy techniczne z głębokim zrozumieniem psychologii konsumenta, dzięki czemu nauczysz się projektować skuteczne kampanie i zdobywać lojalnych klientów. E-marketing to coś więcej niż tylko promocja w internecie. To sztuka zrozumienia potrzeb odbiorcy i dostarczenia mu wartości w odpowiednim momencie i formie. Dowiesz się, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak SEO, media społecznościowe, e-mail marketing czy reklamy PPC. Kluczowe będzie jednak to, jak zintegrować te narzędzia z psychologicznymi zasadami wpływu, emocji i podejmowania decyzji. Poznasz mechanizmy, które kierują decyzjami zakupowymi, takie jak efekt społecznego dowodu, zasada wzajemności czy wpływ emocji. Nauczysz się: *Tworzenia person marketingowych i dopasowywania komunikacji do różnych grup odbiorców. *Projektowania treści, które angażują i budują zaufanie. *Wykorzystania psychologii do budowania lojalności klientów i zwiększania konwersji.

Kategoria: Branża IT
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 1,3 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij