Facebook - konwersja
Pobierz fragment

Podstawy programowania dla młodych bystrzaków - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
5 marca 2019
Format ebooka:
PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Pobierz fragment
29,90

Podstawy programowania dla młodych bystrzaków - ebook

  • Stwórz swojego robota
  • Nadaj mu styl
  • Wpraw robota w ruch

Poznaj język komputerów

Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota.

W książce:

  • Kod, który tworzy ciało i strukturę robota
  • Zmiana kolorystyki i kształtu maszyny
  • Uczymy robota tańczyć!

Spis treści

Wprowadzenie (5)

  • O książce (5)
  • Wymagania technologiczne (7)
  • O Tobie (7)
  • Ikony użyte w tej książce (8)
  • Pierwszy krok (8)

PROJEKT 1: Zostajemy programistą (9)

  • Co to takiego programowanie? (9)
    • Jak rozmawiać z komputerem? (14)
    • Jakich języków się nauczysz? (18)
  • Narzędzia, których potrzebujesz (22)
    • Przygotowanie przeglądarki (22)
    • Poznajemy JSFiddle (23)
  • Dzielenie się z innymi (31)
  • Podsumowanie (32)

PROJEKT 2: Gromadzimy części do budowy robota (33)

  • Mów to, co myślisz (34)
    • Piszemy instrukcje (35)
    • Trzymaj się zasad (37)
  • Przekazywanie i odbieranie danych (38)
  • Argumenty i operatory (43)
    • Przygoda z Superkalkulatorem (44)
    • Rozwidlamy kalkulator (45)
    • Używanie Superkalkulatora (46)
    • Superkalkulacje z tekstem (48)
  • Podsumowanie (51)

PROJEKT 3: Budujemy ciało robota (52)

  • Piszemy kod HTML (52)
    • Jak wygląda tekst bez HTML? (53)
    • Praca z HTML - wszystko sprowadza się do znaczników (54)
    • Zagnieżdżanie znaczników HTML (56)
    • Twój pierwszy dokument HTML (59)
    • Znaj swoje elementy HTML (60)
  • Poznaj robota Douglasa (62)
  • Zmieniamy HTML z użyciem JavaScript (68)
  • Podsumowanie (70)

PROJEKT 4: Nadajemy robotowi styl (71)

  • Nadajemy Douglasowi styl (72)
  • Poznajemy podstawy CSS (73)
    • Selektory CSS (74)
    • Deklaracje CSS (78)
    • Właściwości CSS (80)
  • Kolorowanie Douglasa (82)
    • Używanie kolorów CSS (83)
    • Zmieniamy kolory (85)
  • Modyfikowanie robota (89)
  • Podsumowanie (90)

PROJEKT 5: Uczymy się animowania robota (91)

  • Zmiana CSS za pomocą JavaScript (91)
  • Modyfikowanie Douglasa za pomocą JavaScript (93)
  • Eksperymentujemy z Douglasem (96)
  • Tańczący Douglas (98)
  • Tworzenie animacji za pomocą JavaScript (101)
    • Animowanie innego elementu (104)
    • Używanie drugiej funkcji animacji (104)
  • Podsumowanie (108)

PROJEKT 6: Tworzymy grę w słówka w języku JavaScript (109)

  • Tworzenie zmiennej historyjki (109)
  • Tworzenie gry (110)
  • Piszemy HTML (112)
  • Stylowanie gry (115)
  • Piszemy kod JavaScript (118)
  • Kończenie programu (121)
Kategoria: Programowanie
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5299-5
Rozmiar pliku: 7,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: