Polski e-konsument. Dekada zmian - ebook
Polski e-konsument. Dekada zmian - ebook
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci?
W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku.
Z monografii Czytelnik dowie się między innymi:
- jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego
- jak zmienił się polski e-konsument
- dlaczego robi zakupy w sieci
- co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów
- jak kupuje w sieci
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne
- 1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia
- 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta
- 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta
Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne
- 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie
- 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta
- 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta
Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze
- 3.1. Portret polskiego e-konsumenta
- 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta
- 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci
- 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci
Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne
- 4.1. Typy polskiego e-konsumenta
- 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci
Bibliografia
Kategoria: | Branża IT |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8322-111-3 |
Rozmiar pliku: | 6,6 MB |