Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Pomysły i checklisty dla Biznesu - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
29 sierpnia 2022
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Pomysły i checklisty dla Biznesu - ebook

Im efektywniej będziesz zarządzać swoim czasem, tym szybciej wzrosną przychody firmy.

Dlatego zachęcam Cię do opanowania  głównych zasad i zadań poprzez przedstawione listy kontrolne i pomysły dla biznesu.  Zmieni to twoje nastawienie, ponieważ listy kontrolne są jednym z najskuteczniejszych na świecie systemów efektywności. Pozwalają zaplanować działania długo i krótko terminowe i osiągać to, co chcemy.

 

Spisując w praktyce nasze priorytety i zadania z nimi związane, zmuszani jesteśmy do eliminowania rzeczy zbędnych. Badamy fizycznie ile jesteśmy w stanie zrobić w ciągu dnia. Te listy kontrolne pomogą zrewidować to, co możesz poprawić w swojej firmie. A przedstawione pomysły pozwolą ci się rozwinąć.

Co w e-booku znajdziesz

- sposoby na pozyskanie klientów

- sprzedająca oferta

- e-marketing

- efektywność w biznesie.

 

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 646 KB

FRAGMENT KSIĄŻKI

E-AT HAND

zajmuje się przekazywaniem praktycznej wiedzy biznesowej opracowywanej na podstawie doświadczeń zawodowych specjalistów i ekspertów oraz na podstawie zebranej wiedzy teoretycznej z publikacji z różnych dziedzin.

Naszą misją jest tworzenie najlepszych praktycznych poradników w formie biznesowych e-booków szczególnie przydatnych dla małych firm. Nieważne czy prowadzisz biznes od wielu lat, czy dopiero otwierasz firmę. Nasze publikacje możesz czytać je dokładnie tak, jak instrukcję obsługi i po kolei wdrażać zdobytą wiedzę do Twojego biznesu on-line, stacjonarnego, czy w modelu mieszanym.

Nasze e-booki to świetna opcja dla osób, które:

– nie lubią sami szukać publikacji w danej dziedzinie i robić z nich notatek,

– nie preferują uczestnictwa w kosztownych kursach i szkoleniach stacjonarnych,

– nie mają zbyt wiele czasu, a potrzebują konkretnych rozwiązań do swojej firmy.

Za pomocą naszych e-booków otrzymasz 100% praktycznej i skondensowanej wiedzy napisanej w przystępny sposób w danym temacie.

Sięgnij zatem po nasze poradniki, z którymi prowadzenie i rozwijanie firmy oraz zarabianie pieniędzy będzie łatwiejsze.

Będzie nam bardzo miło, jeśli polecisz nas swoim znajomym.ROZDZIAŁ 1

Lista jak wystartować z pierwszym biznesem

+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 1 | 2 |
| | |
| Załóż profile w mediach | Zaangażuj znajomych do polubienia |
| społecznościowych. | cię w mediach społecznościowych |
| | z prośbą o przesłanie twojego linka |
| | ich znajomym. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 3 | 4 |
| | |
| Buduj markę i swoją pozycję eksperta | Stwórz bloga, stronę internetową lub |
| poprzez udzielaniu się w wybranych | landing page. |
| grupach społecznościowych. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 5 | 6 |
| | |
| Utwórz konto do e-mailingu | Publikuj regularnie w mediach |
| (Mailchimp.com, Freshmail.pl, | społecznościowych, blogu , stronie |
| Mailerite.com). | www wartościowe artykuły związane |
| | z Twoimi produktami/usługami. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 7 | 8 |
| | |
| Kieruj na swoje strony ruch | Wyznacz budżet na płatną reklamę. |
| z fanpage. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 9 | 10 |
| | |
| Stwórz prezent, który zaspokoi | Stwórz newslettera i dodaj do niego |
| potrzebę potencjalnego klienta lub | prezent na stronie www, stronie |
| rozwiąże jego problem lub zaspokoi | landing page lub blogu. |
| jedną konkretną potrzebę. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 11 | 12 |
| | |
| Połącz listę stworzoną w systemie | Stwórz reklamę na FB reklamującą |
| e-⁠mailingowym z kontem na FB. | prezent, którego odbiór jest |
| | równoznaczny z zapisem do Twojego |
| | newslettera. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 13 | 14 |
| | |
| W zależności od budżetu utrzymuj | Po 2-3 miesiącach od momentu |
| reklamę min. 1 tydzień, max | wysłania pierwszego e-maila |
| 1 miesiąc. | do swojej bazy, zacznij proponować |
| | płatne produkty. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+ROZDZIAŁ 2

Lista pierwszej rozmowy z klientem

Przygotowanie do rozmowy:

1. Zrób wywiad na temat klienta

2. Określ cel rozmowy

3. Zbierz pytania do klienta i według nich zrób skrypt rozmowy

4. Przygotuj spokojne miejsce na rozmowę

5. Ustal datę i czas rozmowy

6. Sprawdź czy masz naładowany telefon, laptop lub inne narzędzia, z których będziesz korzystać

7. Zweryfikuj swoją ofertę i zaplanuj w jaki sposób ją przedstawisz oprócz rozmowy (wysyłka email, sms, film video, druk oferty, link do strony www, sklepu lub bloga)

8. Przygotuj przybory do pisania, notatnik, gadżety firmowe

Rozmowa z klientem:

1. Postaraj się zebrać jak najwięcej informacji o potrzebach klienta

2. Poznaj oczekiwania klienta

3. Przedstaw schemat współpracy, zakupu produktu lub usługi

4. Podsumowuj zebrane informacje, aby upewnić się, że dobrze rozumiesz klienta

5. Zaproponuj rabaty

6. Wręcz klientowi gadżet reklamowy

Przykłady pytań, które warto zadać podczas pierwszej rozmowy:

1. Proszę opowiedzieć mi o sobie i swojej działalności.

2. Jak są cele na najbliższy czas?

3. Jakie są najważniejsze problemy, w których możesz pomóc?

4. Czy posiada doświadczenia z innym dostawcami danego produktu lub usługi? Jeśli tak, to jak układała się dotychczasowa współpraca? Jeśli nie, to jak wyobraża sobie współpracę z Tobą.

5. Jaką formę komunikacji preferuje.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: