- W empik go
Pomysły i checklisty dla Biznesu - ebook
Pomysły i checklisty dla Biznesu - ebook
Im efektywniej będziesz zarządzać swoim czasem, tym szybciej wzrosną przychody firmy.
Dlatego zachęcam Cię do opanowania głównych zasad i zadań poprzez przedstawione listy kontrolne i pomysły dla biznesu. Zmieni to twoje nastawienie, ponieważ listy kontrolne są jednym z najskuteczniejszych na świecie systemów efektywności. Pozwalają zaplanować działania długo i krótko terminowe i osiągać to, co chcemy.
Spisując w praktyce nasze priorytety i zadania z nimi związane, zmuszani jesteśmy do eliminowania rzeczy zbędnych. Badamy fizycznie ile jesteśmy w stanie zrobić w ciągu dnia. Te listy kontrolne pomogą zrewidować to, co możesz poprawić w swojej firmie. A przedstawione pomysły pozwolą ci się rozwinąć.
Co w e-booku znajdziesz
- sposoby na pozyskanie klientów
- sprzedająca oferta
- e-marketing
- efektywność w biznesie.
Kategoria: | Poradniki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
Rozmiar pliku: | 646 KB |
FRAGMENT KSIĄŻKI
zajmuje się przekazywaniem praktycznej wiedzy biznesowej opracowywanej na podstawie doświadczeń zawodowych specjalistów i ekspertów oraz na podstawie zebranej wiedzy teoretycznej z publikacji z różnych dziedzin.
Naszą misją jest tworzenie najlepszych praktycznych poradników w formie biznesowych e-booków szczególnie przydatnych dla małych firm. Nieważne czy prowadzisz biznes od wielu lat, czy dopiero otwierasz firmę. Nasze publikacje możesz czytać je dokładnie tak, jak instrukcję obsługi i po kolei wdrażać zdobytą wiedzę do Twojego biznesu on-line, stacjonarnego, czy w modelu mieszanym.
Nasze e-booki to świetna opcja dla osób, które:
– nie lubią sami szukać publikacji w danej dziedzinie i robić z nich notatek,
– nie preferują uczestnictwa w kosztownych kursach i szkoleniach stacjonarnych,
– nie mają zbyt wiele czasu, a potrzebują konkretnych rozwiązań do swojej firmy.
Za pomocą naszych e-booków otrzymasz 100% praktycznej i skondensowanej wiedzy napisanej w przystępny sposób w danym temacie.
Sięgnij zatem po nasze poradniki, z którymi prowadzenie i rozwijanie firmy oraz zarabianie pieniędzy będzie łatwiejsze.
Będzie nam bardzo miło, jeśli polecisz nas swoim znajomym.ROZDZIAŁ 1
Lista jak wystartować z pierwszym biznesem
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 1 | 2 |
| | |
| Załóż profile w mediach | Zaangażuj znajomych do polubienia |
| społecznościowych. | cię w mediach społecznościowych |
| | z prośbą o przesłanie twojego linka |
| | ich znajomym. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 3 | 4 |
| | |
| Buduj markę i swoją pozycję eksperta | Stwórz bloga, stronę internetową lub |
| poprzez udzielaniu się w wybranych | landing page. |
| grupach społecznościowych. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 5 | 6 |
| | |
| Utwórz konto do e-mailingu | Publikuj regularnie w mediach |
| (Mailchimp.com, Freshmail.pl, | społecznościowych, blogu , stronie |
| Mailerite.com). | www wartościowe artykuły związane |
| | z Twoimi produktami/usługami. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 7 | 8 |
| | |
| Kieruj na swoje strony ruch | Wyznacz budżet na płatną reklamę. |
| z fanpage. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 9 | 10 |
| | |
| Stwórz prezent, który zaspokoi | Stwórz newslettera i dodaj do niego |
| potrzebę potencjalnego klienta lub | prezent na stronie www, stronie |
| rozwiąże jego problem lub zaspokoi | landing page lub blogu. |
| jedną konkretną potrzebę. | |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 11 | 12 |
| | |
| Połącz listę stworzoną w systemie | Stwórz reklamę na FB reklamującą |
| e-mailingowym z kontem na FB. | prezent, którego odbiór jest |
| | równoznaczny z zapisem do Twojego |
| | newslettera. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+
| 13 | 14 |
| | |
| W zależności od budżetu utrzymuj | Po 2-3 miesiącach od momentu |
| reklamę min. 1 tydzień, max | wysłania pierwszego e-maila |
| 1 miesiąc. | do swojej bazy, zacznij proponować |
| | płatne produkty. |
+--------------------------------------+--------------------------------------+ROZDZIAŁ 2
Lista pierwszej rozmowy z klientem
Przygotowanie do rozmowy:
1. Zrób wywiad na temat klienta
2. Określ cel rozmowy
3. Zbierz pytania do klienta i według nich zrób skrypt rozmowy
4. Przygotuj spokojne miejsce na rozmowę
5. Ustal datę i czas rozmowy
6. Sprawdź czy masz naładowany telefon, laptop lub inne narzędzia, z których będziesz korzystać
7. Zweryfikuj swoją ofertę i zaplanuj w jaki sposób ją przedstawisz oprócz rozmowy (wysyłka email, sms, film video, druk oferty, link do strony www, sklepu lub bloga)
8. Przygotuj przybory do pisania, notatnik, gadżety firmowe
Rozmowa z klientem:
1. Postaraj się zebrać jak najwięcej informacji o potrzebach klienta
2. Poznaj oczekiwania klienta
3. Przedstaw schemat współpracy, zakupu produktu lub usługi
4. Podsumowuj zebrane informacje, aby upewnić się, że dobrze rozumiesz klienta
5. Zaproponuj rabaty
6. Wręcz klientowi gadżet reklamowy
Przykłady pytań, które warto zadać podczas pierwszej rozmowy:
1. Proszę opowiedzieć mi o sobie i swojej działalności.
2. Jak są cele na najbliższy czas?
3. Jakie są najważniejsze problemy, w których możesz pomóc?
4. Czy posiada doświadczenia z innym dostawcami danego produktu lub usługi? Jeśli tak, to jak układała się dotychczasowa współpraca? Jeśli nie, to jak wyobraża sobie współpracę z Tobą.
5. Jaką formę komunikacji preferuje.