Facebook - konwersja
Czytaj fragment
Pobierz fragment

  • Empik Go W empik go

Poradnik pracy w Call Center - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 marca 2021
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Czytaj fragment
Pobierz fragment

Poradnik pracy w Call Center - ebook

W życiu ważne jest to aby się kierować tym co mówi ci serce. Tylko TY wiesz co dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj o rozwadze. Każda praca, którą wykonywać będziemy jest ważna lecz nie każda jest warta poświęcenia a więc pamiętaj o rozwadze. Książka jest małym poradnikiem dla osób zaczynających w zarobku call center jak i dla tych co chcą poznać podstawy tej pracy.

Kategoria: Administracja
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8245-358-4
Rozmiar pliku: 2,1 MB

FRAGMENT KSIĄŻKI

Wstęp

Witajcie drodzy czytelnicy, będzie to poradnik czym jest a czym nie jest branża call center. Oczywiście nie będę tu krytykował żadnej firmy lecz konkretne projekty. W tym poradniku chciałbym również pokazać czym są projekty, jak mniej więcej na nich się pracuje jakie są minusy i plusy, zarobek i co najważniejsze jak to wpływa na nasze zdrowie. Jako, że już pracuję jakiś czas w branży call center, dropshippingu oraz marketingu sieciowym wiem już z czym to się wiąże oraz czy w ogóle warto się brać za tą pracę i czy ta praca jest dla każdego. Piszę ten poradnik tylko po to by wyjaśnić pewne zaległości w wiedzy naszego społeczeństwa, z badań jakie przeprowadziłem wychodzi, że spore rzesze ludzi nie potrafią zrozumieć, że jest to ciężka praca a tak często dzwonią na infolinię i myślą, że roboty odbierają i rozmawiają z nimi. Trzeba wiedzieć, że po drugiej stronie stoi też człowiek i ma prawo mieć gorszy dzień.

Mam głęboką nadzieję, że ten poradnik trafi do szerokiego grona czytelników i zrozumieją, że podniesienie tonu podczas rozmowy z konsultantem nie działa.

Życzę miłej lektury.

_„Kiedy chadzasz do sklepu obok, obsługa cię zna. Mogą nawet zacząć przygotowywać ci kawę zanim ją zamówisz. Czemu to się nie dzieje w sieci? Czemu nie umiemy odtworzyć tego przytulnego doświadczenia online?”_

Neil PatelCzym jest Call Center

Zbyt wiele nie da się powiedzieć o tym czym ona jest łatwiej jest powiedzieć czym ono nie jest.

Call Center to w przetłumaczeniu na polski _biuro telefoniczne_. Pewnie wielu z Was to słyszało a jeszcze pewnie niektórzy pierwszy raz się stykają z call center.

Call Center na pewno nie jest siedzeniem i nic nie robieniem chyba, że mamy taki projekt ale to jest rzadkość o czym w poniższych działach tej książki będę pisał.

W tej branży musimy mieć motywację, miły ton głosu i czystą mowę (dykcję) oraz mówić poprawnym i nienagannym językiem ojczystym, wyjątek stanowi jeśli zatrudniamy się na stanowisko konsultanta z językiem angielskim, niemieckim czy ukraińskim bo też to się zdarza.

Mamy obecnie dwa rodzaje pracy: Home Office lub Office.

Home Office

to nic innego jak praca w domu (zdalnie) dość popularny model pracy w czasach pandemii i pewnie nie tylko w czasach pandemii.

Plusem pracy w domu jest to, że siedzisz w zaciszu własnego przytulnego miejsca w domu. Nie musisz się nigdzie ruszać, masz ciepło w każdym momencie możesz wziąć laptop w rękę i zrobić sobie herbatę coś czego w biurze nie zrobisz raczej. Jedynie czego potrzebujesz to stałego i szybkiego łącza internetowego i znajomości komputera w stopniu średnim — proszę uwierzyć w pracy zdalnej jeśli mieszkamy sami a ledwo się na komputerze znamy to trochę będzie nam ciężko.

Office

Jest to praca i wyłącznie w biurze gdzie pod sobą mamy całą salę innych konsultantów, którzy siedzą w swoich boksach i rozmawiają z klientami. Tu masz wyznaczone godziny pracy i przerwy. Wszystko jest kontrolowane a opóźnienia źle wyglądają. Oczywiście zazwyczaj w takich biurach znajduje się kuchnia gdzie można zrobić sobie herbatę czy odgrzać obiad. W biurze jest o tyle fajniej, że mamy wokół siebie mnóstwo innych ludzi a każdy z nich na swój sposób jest ciekawy i niesamowity. Każdy dzieli się swoją wiedzą bo w takiej branży człowiek uczy się cały czas. Jest to dość mocno motywujące.

Tyle jeśli chodzi o samą definicję Call Center.Projekty

— Sprzedażowe

Projekt sprzedażowy jest dość trudnym projektem zazwyczaj sprzedajemy produkty związane z telekomunikacją ale również są konta bankowe, ubezpieczenia i wiele innych.

Najważniejszą zasadą w sprzedaży jest uwierzyć w to co się sprzedaje. Choć może nam się to wydawać dziwne bo jak mamy sprzedaż smartfon, który był na topie pięć lat temu? By nie było tego mało aby łatwiej się nam to urządzenie sprzedawało dajemy je w super abonamencie za trzydzieści osiem złotych z rabatem za e-fakturę i zgodę marketingową. Po prostu nic dodać nic ująć. Osobiście nie umiem sprzedawać, po prostu zwyczajnie nie nadaje się do tego. Nie każdy się do sprzedaży nadaje.

— Infolinia

Jeden z bardziej przyjemniejszych projektów, gdzie nic nie musimy sprzedawać a najważniejsze jest to aby klientowi pomóc i doradzić. Kiedy mamy styczność z infolinią? Otóż w sumie zawsze, każdy z nas się kiedykolwiek zetknął takimi przykładami są:

— kiedy dzwonimy do banku

— kiedy dzwonimy do operatora

— kiedy dzwonimy na ogólnopolską infolinię NFZ

— kiedy dzwonimy do operatora gazu czy prądu.
mniej..

BESTSELLERY

Kategorie: