- W empik go
Portal 2 - poradnik do gry - ebook
Portal 2 - poradnik do gry - ebook
Poradnik do gry Portal 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji dostępnych w trybie dla pojedynczego gracza oraz w trybie współpracy. Rozwiązanie każdej zagadki zostało szczegółowo opisane oraz zilustrowane.
Portal 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
- Rozdział 8 – Swędzenie (6) (Opis przejścia)
- Rozdział 9 – Teraz musi Cię zabić (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 6 – Upadek (5) (Opis przejścia)
- Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (3) (Opis przejścia)
- Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (2) (Opis przejścia)
- Rozdział 6 – Upadek (4) (Opis przejścia)
- Rozdział 7 – Ponowne spotkanie (4) (Opis przejścia)
- Rozdział 4 – Niespodzianka (1) (Opis przejścia)
- Rozdział 6 – Upadek (2) (Opis przejścia)
Informacja o grze
Kontynuacja kultowej gry logicznej. Akcja toczy się kilkaset lat po wydarzeniach z pierwszej części. Ponownie wykorzystujemy urządzenie tworzące portale łączące ze sobą fizycznie dwa różne punkty w przestrzeni.. Pojawiło się też sporo nowości: w tym się farby wpływające na grawitacje powierzchni, tuby zasysające powierzchnie. Wprowadzono również tryb kooperacyjny z zupełnie innymi poziomami i ścieżką fabularną niż kampania solo.
Gra Portal 2, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Spis treści
-Wprowadzenie
-Portal 2 - poradnik do gry
-Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (1) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (2) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (3) | Opis przejścia
-Rozdział 1 - Komunikat (4) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (1) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (2) | Opis przejścia
-Rozdział 2 - Zimny start (3) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (1) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (2) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (3) | Opis przejścia
-Rozdział 3 - Powrót (4) | Opis przejścia
-Rozdział 4 - Niespodzianka (1) | Opis przejścia
-Rozdział 4 - Niespodzianka (2) | Opis przejścia
-Rozdział 5 - Ucieczka (1) | Opis przejścia
-Rozdział 5 - Ucieczka (2) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (1) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (2) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (3) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (4) | Opis przejścia
-Rozdział 6 - Upadek (5) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (1) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (2) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (3) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (4) | Opis przejścia
-Rozdział 7 - Ponowne spotkanie (5) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (1) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (2) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (3) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (4) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (5) | Opis przejścia
-Rozdział 8 - Swędzenie (6) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (1) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (2) | Opis przejścia
-Rozdział 9 - Teraz musi Cię zabić (3) | Opis przejścia
-Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 1 - Tworzenie zespołu (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 2 - Masa i prędkość (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 3 - Świetlna bariera (4) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 4 - Świetlna bariera (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (1) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (2) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (3) | Tryb współpracy
-Rozdział 5 - Żele mobilności (4) | Tryb współpracy
Kategoria: | Akcja i strzelanki |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-8055-132-9 |
Rozmiar pliku: | 14 MB |