- promocja
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - ebook
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej - ebook
Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach
- Astronomia ludzkich potrzeb
- Fakty ukryte pod obrazem
- Oko w oko z consumer insight
- Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy...ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo - i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie: "Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
- Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
- Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
- Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
- Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?
Spis treści
- Historia pewnego portretu
- Część 1 Ukryte pod portretem
- "Nie mam wydać"
- Badania drogie i nikomu niepotrzebne?
- W poszukiwaniu pełnego zrozumienia
- Powstawanie i odbiór przekazu:
- Szerzej, więcej, częściej
- Muzyka miła dla ucha i biznesu
- Trzy źródła consumer insight
- Wiedza na temat klienta
- Wiedza na temat konkurencji
- Wiedza na temat firmy
- W jaki sposób oceniać insight?
- Przekonuj, korzystając z przekonań
- Przekonania mogą być wstydliwe
- Część 2 Oglądanie portretu z bliska
- Duszone kawałki płastugi w sosie beszamelowym, czyli ukryte potrzeby właściciela kota
- Wycieczka szyta na miarę
- Luksus i prywatność na wakacjach
- Swojskie, bo polskie
- Nobilitacja poprzez wygląd
- Białe zęby i horror "pomarańczowej skórki"
- Czy "uboga" moda ma szanse przyjąć się w Polsce?
- Kontrowersja najprostsza strategia, by zaistnieć
- Czy warto być "zielonym"?
- Odnaleźć drugą połówkę
- Tytułem podsumowania
- Wykorzystane źródła
- Literatura w języku polskim
- Literatura w języku angielskim
- Strony internetowe
Kategoria: | Sprzedaż i obsługa klienta |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-246-4464-3 |
Rozmiar pliku: | 3,2 MB |