Facebook - konwersja
Darmowy fragment

  • Empik Go W empik go

Potęga e-marketingu: Podstawy UX i UI - czyli jak widzą Twoją stronę klienci - ebook

Wydawnictwo:
Format:
PDF
Data wydania:
27 listopada 2024
39,00
3900 pkt
punktów Virtualo

Potęga e-marketingu: Podstawy UX i UI - czyli jak widzą Twoją stronę klienci - ebook

Potęga e-marketingu: Podstawy UX i UI - czyli jak widzą Twoją stronę klienci, to już trzecia część serii, w której dowiesz się o najlepszych praktykach i zasadach, dzięki którym Twoja strona będzie wysoko oceniana przez użytkowników, Google i w efekcie lepiej pozycjonowana. Poznasz również metody budowania stron internetowych, zaznajomisz się z zaletami i wadami popularnych platform do budowy stron i sklepów, a także otrzymasz wskazówki jakich błędów nie popełniać. Potęga e-marketingu to seria książek (e-booków), mająca zapewnić w przystępny sposób dobry start i rozwój wszystkim tym, którzy chcieliby poznać tą dziedzinę na własny użytek. Wiele osób, zasypywanych jest zwrotami i informacjami internetowymi, których nie rozumieją. Świat internetowy pędzi do przodu z oszałamiająca prędkością, a poznanie go wymaga coraz więcej czasu i zaangażowania. „Potęga e-marketingu” systematyzuje bazową wiedzę w tym obszarze, tłumacząc krok po kroku wszystkie istotne zagadnienia i pojęcia.

Kategoria: Poradniki
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
Rozmiar pliku: 3,2 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij