Facebook - konwersja
  • promocja

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 stycznia 2012
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III - ebook

Czy o SEO i SEM wiesz już wszystko?? Sprawdź swoją wiedzę wypełniając quiz na facebooku »


  • Poznaj sposób działania mechanizmów wyszukiwania w internecie
  • Naucz się tworzyć strony łatwe do odnalezienia i odpowiednio je reklamować
  • Odkryj sekrety skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW

Ta książka to obowiązkowa lektura każdego webmastera!

Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to rzecz ta prawdopodobnie nie istnieje. W obecnych czasach nikt - a zwłaszcza żadna firma - nie może sobie pozwolić na internetowy niebyt. Jednak nawet najlepsza strona to jeszcze nie wszystko. Co z tego, że Twoja witryna będzie powalać jakością treści i grafiki, jeśli nikt nie będzie w stanie jej szybko (lub w ogóle) znaleźć w czeluściach sieci? Aby uniknąć tego przykrego scenariusza, tysiące webmasterów głowią się co dzień nad właściwym pozycjonowaniem swoich stron. Chcesz być o krok przed nimi? Sięgnij po właściwe źródło informacji!

"Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III" to książka niezwykła. Autorzy odważnie łamią tabu, dzieląc się z czytelnikami swoją dogłębną wiedzą i praktycznym doświadczeniem, uzyskanym w ciągu wielu lat pracy w branży SEO. Zaktualizowana treść pozwoli Ci nadążać za najnowszymi trendami w dziedzinie pozycjonowania i optymalizacji witryn. Z lektury poradnika dowiesz się, jak tworzyć i poprawiać kod stron, aby odnosiły one sukces w internecie, jak wykorzystywać sposób działania mechanizmów wyszukiwania i możliwości oferowane przez serwisy społecznościowe w celu zwiększenia ruchu na witrynie oraz jak zarabiać na swojej działalności sieciowej.

Ostrzegamy: nie kupuj tej książki, jeśli chcesz, aby Twoja strona WWW była anonimowa!

  • Zasady działania mechanizmów wyszukiwania
  • Skuteczne metody pozycjonowania stron
  • Właściwe projektowanie układu serwisu, systemu nawigacji i grafiki
  • Wykorzystanie różnych rodzajów odsyłaczy
  • Sposoby poprawiania indeksacji serwisu
  • Techniki monitorowania ruchu na stronie
  • Przegląd narzędzi przydatnych w pozycjonowaniu

Masz ciekawą stronę? Naucz się, jak skutecznie pozycjonować ją w internecie!

Spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. W jaki sposób działa wyszukiwarka stron WWW (9)

  • Krótka prezentacja popularnych wyszukiwarek (9)
    • Wyszukiwanie danych (14)
    • Przeszukiwanie grup dyskusyjnych (26)
    • Wyszukiwanie plików graficznych (26)
    • Zapytania i operatory (29)
  • W jaki sposób działa wyszukiwarka (33)
  • W jaki sposób wyszukiwarka zarabia (34)

Rozdział 2. Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (39)

  • Budowa wizerunku (39)
  • Potencjalny wzrost liczby odwiedzin (40)
  • Potencjalny wzrost zysków z prowadzonej strony (42)
    • Sprzedaż (42)
    • Powierzchnia reklamowa (43)
    • Reklama kontekstowa (43)
    • Programy partnerskie (55)

Rozdział 3. Walka o pozycję to nie wszystko (57)

  • Wysoki poziom zawartości merytorycznej (57)
  • Czytelność kodu strony (60)
  • Przemyślany układ i system nawigacji (63)
    • Menu nawigacyjne i rozplanowanie elementów strony głównej (63)
    • Menu nawigacyjne i rozplanowanie elementów podstrony (71)
    • Nazewnictwo stosowane w menu (72)
  • Szata graficzna (75)
  • A co na to Panda... (78)
  • Mikroformaty (81)

Rozdział 4. Frazy i słowa kluczowe (87)

  • Dobór słów (87)
    • Myśl jak potencjalny gość, a nie jak właściciel strony (87)
    • Skorzystaj z rankingów najczęściej wyszukiwanych haseł (88)
    • Hasła wyszukane w Twoim serwisie (102)
    • Sugestie wyszukiwarki Google (104)
  • Ocena stopnia trudności oraz konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (104)
    • Odnośniki prowadzące do strony (106)
    • Wiek domeny (111)
    • Optymalizacja stron konkurencyjnych (112)
    • Konkurencja reklamodawców (112)
  • Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (113)
    • Nasycenie strony słowami kluczowymi (113)
    • Stosuj nagłówki (113)
    • Słowa kluczowe w tekście i wyróżnienia (114)
    • Opisy odsyłaczy (116)
    • Umieść słowa i frazy w znacznikach meta (117)
    • Zadbaj o tytuł każdej strony (117)
    • Stosuj atrybuty alt i title (118)

Rozdział 5. Hiperłącza (121)

  • Linki przychodzące (123)
    • Różne domeny (124)
    • Różne IP (124)
    • Opis odnośnika (126)
    • Odsyłacze graficzne (128)
    • Odsyłacze z przekierowaniem (129)
    • Linki w JavaScripcie (131)
    • Przyrost linków wraz z upływem czasu (132)
    • Linki z systemów wymiany linków (134)
  • Linki wychodzące (135)
    • Linki zewnętrzne (136)
    • Linki wewnętrzne (139)
  • PageRank (140)
    • PageRank i nofollow (141)

Rozdział 6. Własne zaplecze (143)

  • Wybór domeny (144)
    • Własna domena (145)
    • Wybór rejestratora (145)
    • Pozyskiwanie starych domen (146)
  • Wybór hostingu (148)
  • Zaplecze tematyczne (150)
    • Katalogi stron (151)
    • Presell Pages (153)
    • Budowa zaplecza na bazie kanałów RSS (158)
    • Fora internetowe (158)
    • Galerie zdjęć (159)
    • Strony z filmami wideo (160)
  • Budowa zaplecza pod systemy wymiany linków (161)
    • Gotowce (162)
    • Łańcuch Markowa (163)
  • Pozycjonowanie zaplecza (163)
  • Linkowanie (164)
  • Pingowanie (165)

Rozdział 7. Systemy wymiany linków (167)

  • e-WebLink (168)
    • Rejestracja i konfiguracja (168)
    • Użytkowanie (173)
    • Dodatkowe możliwości (176)
  • Statlink (180)
    • Rejestracja i konfiguracja (180)
    • Użytkowanie (183)
    • Dodatkowe możliwości (184)
  • Pozostałe systemy wymiany linków (185)

Rozdział 8. Indeksacja witryny (187)

  • Jak to wygląda w praktyce (187)
  • Sprawdzanie stopnia indeksacji (197)
  • Sposoby poprawy indeksacji witryny (198)
    • Plik robots.txt (199)
    • Dodatkowe znaczniki meta (202)
    • Udrażnianie systemu nawigacyjnego (203)
    • Ramki (212)
    • Mapa witryny (216)
    • Zwiększanie liczby odsyłaczy zewnętrznych (222)
    • Szybkość wczytywania witryny (227)
  • Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (230)

Rozdział 9. Nieetyczne sposoby pozycjonowania (233)

  • Najpopularniejsze metody (234)
    • Ukryty tekst (234)
    • CSS w służbie pozycjonera (237)
    • Pozycjonowanie pod frazy niezgodne z tematyką witryny (242)
    • Cloaking (242)
    • Przekierowania i doorway pages (249)
    • Fałszywy PageRank (251)
    • Mirrory stron (254)
  • Masowe zdobywanie linków (254)

Rozdział 10. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (257)

  • Najczęściej popełniane błędy (257)
    • Błędnie dobrane słowa kluczowe (257)
    • Błędne rozmieszczenie słów kluczowych na stronie (258)
    • Przesycenie strony słowami kluczowymi (258)
    • Źle dobrane domeny (259)
    • Duża liczba subdomen ze słowami kluczowymi (259)
    • Słowa kluczowe w adresach podstron (259)
    • Zła konstrukcja strony (260)
    • Błędne linkowanie wewnętrzne (260)
    • Zduplikowana treść (261)
    • Zbyt szybki przyrost linków (262)
    • Złe sąsiedztwo (263)
    • Brak dostępności strony dla robotów wyszukiwarek (263)
  • Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (264)
    • Ban (264)
    • Filtry (268)
  • Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (269)
    • Pozbycie się bana (269)
    • Pozbycie się filtra (271)

Rozdział 11. Śledzenie ruchu na stronie (273)

  • Statystyki oglądalności (273)
    • Podstawowe pojęcia (273)
    • AWStats (274)
    • Google Analytics (280)
  • Monitoring rankingów wyszukiwarek (290)
    • Pozycja w wynikach wyszukiwania (291)
    • Kontrola stopnia indeksacji (293)
    • Kontrola liczby odsyłaczy zewnętrznych (294)

Rozdział 12. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (297)

  • Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (298)
    • Koszt (298)
    • Słowa kluczowe (298)
    • Treść boksu sponsorowanego (300)
    • Landing Page (301)
  • OnetBoksy (302)
    • Rejestracja (302)
    • Tworzenie kampanii (304)
    • Zarządzanie kampaniami i boksami (306)
  • Linki sponsorowane Adkontekst (308)
    • Rejestracja i tworzenie kampanii (309)
    • Zarządzanie kampaniami i reklamami (311)
  • AdWords (315)
    • Rejestracja (315)
    • Tworzenie kampanii (316)
    • Zarządzanie kampaniami (319)
  • Podsumowanie (323)

Rozdział 13. Dodatek (325)

  • Prezentacja przydatnych narzędzi (325)
    • Web Developer (325)
    • Search Status (326)
    • Foxy SEO Tool (326)
    • Pozostałe dodatki (327)
    • Colour Contrast Analyser (328)
    • Web-Tools (328)
    • Google Webmaster Tools (344)
    • SEO Bohater - katalogowanie może być szybkie i przyjemne (355)
    • ProLink - giełda linków tekstowych (361)
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny (366)
    • Sygnatury (366)
    • Biuletyny informacyjne (367)
    • Kanały RSS, ping i trackback (371)
    • Serwisy społecznościowe (374)
  • Dane identyfikacyjne robotów wyszukiwarek (375)
  • Słownik pojęć (376)

Podsumowanie (385)

Skorowidz (387)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-4367-7
Rozmiar pliku: 30 MB

BESTSELLERY

Kategorie: