Facebook - konwersja

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne - ebook

Wydawnictwo:
Format:
MOBI
Data wydania:
3 kwietnia 2013
37,00
3700 pkt
punktów Virtualo

Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne - ebook

Wejdź na szczyt... listy wyszukiwania!

Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami... a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google...a do pokazywania jej na początku listy.

Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google...a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki!

  • Jak działa Google
  • Słowa i frazy kluczowe
  • Hiperłącza
  • Budowa własnego zaplecza
  • Indeksacja witryny
  • Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
  • Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
  • Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
  • Słownik pojęć
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny

Ułatw internautom drogę do Twojego serwisu WWW!

Spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Jak działa Google (7)

  • Wyszukiwanie danych (10)
  • Zapytania i operatory (17)
  • Jak działa wyszukiwarka (22)
  • Nowości w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
  • Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)

Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)

  • Dobór słów (35)
  • Ocena stopnia trudności, konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (54)
  • Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)

Rozdział 3. Hiperłącza (75)

  • Linki przychodzące (76)
  • Linki wychodzące (91)
  • Page Rank (96)

Rozdział 4. Własne zaplecze (101)

  • Wybór domeny (103)
  • Wybór hostingu (110)
  • Zaplecze tematyczne (111)
  • Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
  • Pozycjonowanie zaplecza (126)
  • Linkowanie (126)
  • Pingowanie (131)

Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)

  • Informacje ogólne o mediach społecznościowych (133)
  • Facebook (136)
  • Google+ (141)
  • Twitter (146)
  • Dobre praktyki podczas aktywności w mediach społecznościowych (148)
  • Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)

Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)

  • Jak to wygląda w praktyce (153)
  • Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
  • Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
  • Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (214)

Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)

  • Najczęściej popełniane błędy (217)
  • Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
  • Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)

Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)

  • Statystyki oglądalności - Google Analytics (238)
  • Narzędzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)

Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)

  • Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
  • AdWords (267)
  • Podsumowanie (275)

Dodatek (277)

  • Słownik pojęć (277)
  • Inne sposoby zwiększania popularności witryny (289)

Podsumowanie (299)

Kategoria: Webmaster
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-246-6837-3
Rozmiar pliku: 13 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij