- promocja
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług - ebook
Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług - ebook
Pozyskałam kilku świetnych klientów i wkrótce ruszyłam w świat z laptopem pod pachą >> przeczytaj wywiad z Autorką!
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?
Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.
Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pierwszy krok do tego, by Twoja sprzedaż przestała być czymś trudnym i stała się naturalna. Ten poradnik podpowie Ci, jak znaleźć lepszych klientów, nawiązać z nimi stałą współpracę i sprawić, by polecali Cię innym.
Sięgnij po strategię Zwiększę sprzedaż!
Czekałeś na niego od lat - oto gotowy, sprawdzony sposób nawiązywania relacji z klientami premium. Znajomość strategii Zwiększę sprzedaż pozwoli Ci wybudować odpowiedniej klasy markę osobistą oraz wykreować wizerunek online. Dzięki opanowaniu tajników tej strategii znajdziesz firmy, do których powinieneś dotrzeć ze swoją ofertą, i przygotujesz swoją prezentację tak, by była nowoczesna i atrakcyjna dla klientów z najwyższej półki, tym samym Twoje usługi staną się najbardziej pożądanymi na rynku. Rozumiejąc potrzeby przyszłych biznesowych partnerów, będziesz w stanie dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach polskich oraz zagranicznych i przekonać je do tego, by wybrały właśnie Twoje usługi - za najwyższą możliwą cenę.
Pracując z tym podręcznikiem, poznasz sekrety najnowszych technik sprzedaży: Technikę Mostu Sprzedażowego oraz Technikę Pomocnej Dłoni, dzięki którym znacznie zwiększysz swoje szanse na to, że potencjalny klient premium stanie się Twoim stałym klientem. Dodatkowo podpowiemy Ci, jak powiększyć własny dochód dzięki źródłom pasywnym.
Multimedialna forma przewodnika
Zeskanuj kody QR umieszczone na marginesach książki, by zobaczyć dodatkowe materiały i pliki oraz pobrać ćwiczenia, które pomogą Ci utrwalić wiedzę
Ten wyjątkowy przewodnik to inwestycja na całe życie, inwestycja, która każdego miesiąca będzie zasilać Twoje konto!
Spis treści
Wstęp 11
- Dla kogo jest ten przewodnik 13
- O autorze 13
- Jak korzystać z tego przewodnika 16
Rozdział 1. Zaprojektuj swoją usługę 19
- Czym są usługi? 19
- Usługi świadczone przez internet 22
- Zawody, które przenoszą się do internetu 24
- Formy świadczenia usług online 25
- Łączenie różnych modeli biznesowych ze sobą 28
- Czym jest sprzedaż? 29
- Model freelancingowy vs. model agencyjny 31
- Komu możesz oferować usługi freelancingowe i jak je rozliczać? 36
- Jakie usługi będą się sprzedawać w przyszłości 39
- Dwie przełomowe tendencje na rynku usług 43
- Specjalizacja - obierz za cel wysokie stawki 47
- Korzyści płynące ze specjalizacji 50
- Jak wybrać dochodową specjalizację 52
- Specjalizacja, czyli zyskujesz podwójnie 55
- A co jeśli nie masz specjalizacji? 60
Rozdział 2. Twój strategiczny klient 65
- Twoi strategiczni klienci - gdzie są i jak poznać ich potrzeby 65
- Potrzeby firm lokalnych, mikro- i małych przedsiębiorstw 67
- Potrzeby średnich i dużych przedsiębiorstw 68
- Potrzeby korporacji 69
- Potrzeby NGO 70
- Potrzeby klientów indywidualnych 72
- Badanie potrzeb klienta, czyli typy klientów i ich potrzeby 72
- Trójkąt sprzedażowy. Wyceń swoją pracę na najwyższe stawki 80
- Jak wycenić pracę za pomocą trójkąta sprzedażowego 81
- Jak klient będzie oceniał Twój poziom umiejętności 82
- Cena w trójkącie sprzedażowym 83
- Metody pozyskiwania klientów 86
- Tworzenie listy firm i bazy klientów 87
- Stworzenie listy firm docelowych 87
- Określenie nazw stanowisk osób decyzyjnych 88
- Lista firm a baza klientów 92
- Pozyskiwanie klientów na LinkedIn 94
- Pozyskiwanie klientów na grupach na Facebooku 97
- Pozyskiwanie klientów przez polecenia 100
- Pozyskiwanie klientów dzięki współpracy z wirtualnym partnerem 102
- Gdzie jeszcze są Twoi klienci? 103
- Jak często pracować z bazą klientów? 105
- Psychologia sprzedaży - czyli czy kupiłbyś to, co oferujesz? 106
- Od kogo klienci kupują, czyli budowanie zaufania 107
- Argument podobieństwa i społeczny dowód słuszności 108
- Kompetencja i sympatia 110
- Pewność siebie 112
- Uwaga i zainteresowanie w starym i nowym procesie sprzedaży 115
- Atrakcyjność usługi 117
- Zaufanie 117
- Cztery typy klientów i jak się z nimi komunikować 119
- Skuteczna komunikacja - czyli jak się komunikować, by tworzyć dobre relacje 122
- Stary a nowy model sprzedaży 123
- Podstawy komunikacji z klientem 126
- Rodzaje pytań 128
- Skuteczna komunikacja z klientem 136
- Komunikacja mailowa 141
- Komunikacja telefoniczna 144
- Sytuacje trudne w komunikacji 147
Rozdział 3. Ty jako marka 151
- Twoja marka osobista 151
- Czym jest marka osobista? 152
- Sześć fundamentalnych cech silnej marki osobistej 154
- Stwórz swoją markę 159
- Ty online - elementy Twojego wizerunku i niezbędne narzędzia 167
- Na czym się skupić, budując swoją stronę internetową 168
- Rekomendacje i polecenia 170
- Komunikacja mailowa 173
- Lista mailingowa 178
- Grupy na Facebooku 179
- Profil na Facebooku 180
- Fanpage na Facebooku 181
- Transmisje Facebook Live 181
- Facebook Live w grupach na Facebooku 182
- Oferta i pakiety cenowe 182
- Wzór umowy 183
- Bezpłatny prezent 184
- Blog - kiedy warto go założyć 185
- LinkedIn Mastery: jak dotrzeć do klientów premium z polski i zagranicy oraz dać się im znaleźć za darmo i praktycznie bez wysiłku 188
- Czym jest LinkedIn 188
- Czym LinkedIn różni się od Facebooka? 189
- Fundamentalne zasady obecności na LinkedIn 189
- Rezultaty na LinkedIn 195
- Kluczowe czynniki sukcesu na LinkedIn 196
- Jak znaleźć klientów premium na LinkedIn 197
- Jak komunikować się z klientami na LinkedIn 199
- Program do mailingu i bezpłatny prezent 203
Rozdział 4. Techniki skutecznej sprzedaży 205
- Ścieżka sprzedaży. Dziewięć kroków do współpracy z klientami premium 206
- Namierz klienta 207
- Przygotuj się do rozmowy 208
- Reaguj na czas 208
- Daj się polubić 210
- Odkryj potrzeby 212
- Przedstaw usługę 213
- Rozwiej obawy 213
- Zamknij sprzedaż 218
- Follow-up 220
- Technika mostu sprzedażowego 223
- Z jakich elementów składa się most sprzedażowy? 224
- Most sprzedażowy w praktyce: case study 230
- Jak przeprowadzić klienta przez most sprzedażowy? 233
- Metoda, która sprawi, że 74% potencjalnych klientów kupi Twoją usługę i poleci Cię innym 235
- Automatyzacja pozyskiwania klientów 239
- Na czym polega automatyzacja pozyskiwania klientów 239
- Jakie procesy i czynności można zautomatyzować? 241
- Wdrożenie automatyzacji sprzedaży w Twojej działalności 242
- Bonus: korzystna umowa - omówienie rodzajów umów i wzory umów 243
- Nie musisz być prawnikiem, aby stworzyć dobrą umowę 244
- Zawsze czytaj umowę 244
- Jakie zapisy zawrzeć w umowie? 246
- Wysyłka umowy i od kiedy umowa jest ważna 255
- Jak przedstawić klientowi umowę, żeby ją podpisał 256
- Jakich zapisów w umowie unikać? 257
- Rodzaje umów 258
- Wezwanie do zapłaty 260
Zakończenie 263
Kategoria: | Zarządzanie i marketing |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-5623-8 |
Rozmiar pliku: | 3,8 MB |